verse tomatensoep met stokbrood :drool:
Geen idee, vergeten eten te kopen… Dat wordt de voorraadkast induiken, haha! :mrgreen:
snijbonen, aardappeltjes en tonijnsteak.
Wij hadden teriyaki (schrijf je dat zo? :lol:)
Vanavond eet ik alleen, nasi uit de vriezer
Vanavond eten we eindelijk weer eens alledrie aan een tafel en nog tegelijkertijd ook! (moet ik nog wel even de was weg strijken ;))
Op het menu staat: aardappels, linzen, worteltjes en iets van vlees wat ik nog moet gaan kopen. Jummie! :drool:
Vanaaf eten we aardappels die dochterlief zelf heeft geoogst van haar schooltuintje,met groente(weet nog niet wat) en een stukje vlees.
Denk yoghurt toe ofzo.
Gezellig Cynthia, met jullie drieen eten!
Wij hebben zondag voor het eerst met ons 3en aan tafel gegeten :inlove: De directeur aan de kop in de kinderstoel en wij naast hem :inlove: Vanavond weer :inlove:
Wij eten vanavond aardappelen (gekookt en gebakken) met ijsbergsla, worteltjes (Siem) en gepaneerde snitzels
Spinazie, aardappels en vissticks
Groene verse pasta met zalmfilet, cherry tomaatjes, groene asperges en witte wijn saus
Macaroni uit de vriezer
Lekker makkelijk dus :mrgreen:
roergebakken kip met groenten en gekruide rijst… anders dan nasi overigens… :mrgreen:
Het ‘restje’ kaassoep wat over is van gister :drool:
Gehaktballen met witte bonen in tomatensaus.
Bbq
kaiserbroodjes met ijsbergsla, tomaat, ui en verse hamburgers.
Vanavond denk ik patatjes met sla ernaast, morgen pizza :mrgreen: heerlijk makkelijk
En vanaf zondag op vakantie, iedere dag Indonesisch eten :drool:
Ik ben kippensoep aan het maken.
Ben nogal slap van de buikgriep de afgelopen dagen, dus dit soepje durf ik wel aan…
Aardappelpuree, broccoli en zigeunergehaktschnitzels.
spinaziepoffertjes om de vakantie in te luiden :dance: