Wij eten chili con carne a la Cynthia. Zonder paprika (brrr), maar met een heleboel andere lekkere dingen. :mrgreen:
Vanmiddag even aanbraden en dan hup de slow cooker in om nog een paar uurtjes te garen. Lekker! :drool:
En dan morgen ook maar chili, want dat wordt een flinke pan.
lust jij ook geen paprika? ik dacht dat ik de enige op aarde was die het gewoon niet lust, nergens in, nergens doorheen gewoon brrrr :shifty:
wij hebben vanavond spruitjes met gekookte aardappels of nasi, weet het nog niet
Ik vind paprika zo vies, ik ruik het dus op meters afstand als iemand het zit te eten. gruwel Als ik het dan toch eens moet eten (bij iemand anders, uit beleefdheid), dan eet ik het dagen later nog. Bah, bah, bah.
Maar paprikapoeder lust ik dan weer wel. Mijn zwager heeft overigens precies hetzelfde, dus we zijn nu al met z’n drieën.
Pompoen, wortel, zoete aardappel en rundersaucijzen uit de oven.
Ben erg benieuwd…eerste keer dat ik het maak :shifty:
Nasi uit een pakje… :silenced: :sick:
Een kaas tomaat pizza van de appie, best ok haha, was geen hoogstaand iets maar had gwn trek in iets met kaas en tomaat en dat is gelukt.
@Cynthia wrote:
Ik vind paprika zo vies, ik ruik het dus op meters afstand als iemand het zit te eten. gruwel Als ik het dan toch eens moet eten (bij iemand anders, uit beleefdheid), dan eet ik het dagen later nog. Bah, bah, bah.
Maar paprikapoeder lust ik dan weer wel. Mijn zwager heeft overigens precies hetzelfde, dus we zijn nu al met z’n drieën.
Een vriend van ons gruwelt er ook zo van, dus al met jullie viertjes! :lol:
Kwakje: haha ja nasi uit een pakje smaakt weer heel anders als je het normaal zelf maakt. Ik wissel het soms af.
Wij eten vandaag even apart. Hub heeft nog een rest andijvie stamppot met een gehaktbal en Siem en ik eten pasta met champignonneroomsaus.
Zalmpje
Ikke met pasta en hubbie met worteltjes (want die lust geen pasta).
Gister lekker andijviestamppot gegeten. :mrgreen:
Vandaag pasta met kaas/roomsaus en ik maak er een tomatensalade erbij voor de vitamientjes.
Chocopudding toe. :drool:
Zelfgemaakte tomatensoep… :drool:
macaroni stroganoff
Vandaag aardappels met bloemkool en een slavinkje.
Yoghurt toe.
Eigenlijk paprikasoep, maar ik denk dat ik te lui ga zijn om het nog te maken na mijn werk :?
Vandaag snert met roggebrood en katenspek en natuurlijk een lekkere rookworst in de snert! :mrgreen:
Ml maakt weer tomaten groentensoep :drool:
kip uit de oven met patat en sperciebonen
Patatjes en frikandellen uit onze nieuwe superdepuper frituurpan met wifi aansluiting. Nou ja, zo super ziet hij eruit dus.
Die cyntia…!
Hier ok patatjes, frikandellen, bitterballetjes…
Vandaag bami met sate.
Spinazie, aardappelpuree en een lekkerbekje.