werd gisteren een hollandse aardappelschotel bij de kipvleugels en vanavond hebben we de krieltjes en de broccoli gegeten met een kipsnitzel
Gisteren soep en broodjes bij opa en oma. Vandaag sla, krieltjes en een kipsnitzel. Morgen opgebakken aardappeltjes, broccoli en een slavink.
Aardappels en ik weet nog niet wat voor groente :mrgreen:
Ik denk aardappels met spinazie en een gekookt ei !
@Sennapen wrote:
Aardappels en ik weet nog niet wat voor groente :mrgreen:
Met spinazie, ei en vissticks
kipfilet met wokrijst en roerbakgroente met zoetzure saus
gehakt/champignons/spitskool/kruiden en rijst
Gisteren de spinazie-geitenkaaspoffertjes (© fiep klophout) gemaakt, en het was een daverend succes! Ik vond ze ook geweldig, en zoonlief heeft zitten smullen, echt een aanrader :thumbup:
Pizza
Leuk, die poffetjes gaan we ook een keer maken!
Vandaag pistolets met gegrilde kipfilet en zelfgemaakte coleslaw
Zullen ze zonder geitenkaas ook lekker smaken? Lust geen kaas :oops:
Vandaag eten we slaburgers, aardappelen en bloemkool. Gisteren hadden we aardappelen, witlof en tartaartjes
Ook geen geitenkaas? Er zijn zoveel soorten kaas die zo verschillend kunnen smaken…
Hier vanavond mie met kipfilet, peultjes, paprika, ui, champignons
@D. wrote:
Gisteren de spinazie-geitenkaaspoffertjes (© fiep klophout) gemaakt, en het was een daverend succes! Ik vond ze ook geweldig, en zoonlief heeft zitten smullen, echt een aanrader :thumbup:
:dance: :dance:
@fiep klophout wrote:
@D. wrote:Gisteren de spinazie-geitenkaaspoffertjes (© fiep klophout) gemaakt, en het was een daverend succes! Ik vond ze ook geweldig, en zoonlief heeft zitten smullen, echt een aanrader :thumbup:
:dance: :dance:
het klinkt als iets dat mijn kinderen ook wel lekker zouden kunnen gaan vinden
Heb je er een recept van voor mij?
wij eten vanavond een groetencurry met vis ernaast
Macaroni met rauwkost
spaghetti alla puttanesca.
Jachtschotel uit de oven met veel kaas! Ben benieuwd is de eerste keer
Gebakken aardappelen met gele boontjes salade en een stukje vlees
Ik lust helemaal geen kaas en alles wat er op lijkt. Heb ooit een geitenkaas geproefd (in groep 7 ja ik weet het nog) en weet ook nog hoe vies dat was
Ik lust best veel maar nee kaas niet. Maar alles smaakt mij prima zonder kaas :mrgreen: Maak ook altijd lasange en pizza zonder kaas. En hub is daar nu zo aan gewend dat hij lasange met kaas niet eens lekker meer vind.
Vandaag eten we spaghetti con funghi.