Nachos met zelfgemaakte guacamole
En omdat gezond toch echt anders is zet ik denk ik daarvoor nog wat groentesnacks (tomaat, paprika, komkommer, wortel enz) op tafel om toch wat vitamientjes te scoren 8)
Vandaag echte hollandse kost;gekookte aardappelen met rode kool en vis. :mrgreen:
Hubbie en ik salade van AH kant-en-klaar
Meiden kibbeling met pasta en mais en boontjes (rare combi eigenlijk :mrgreen: )
Erwtensoep
Chinees
Zelfgemaakte Bami met veel groente.
Werd een grote bak sla met komkommer, ei, tomaat, augurk en tonijn.
kip-broccoli schotel met rijst
Lekker vers groentesoepje!
Zaterdag bij schoonzus kippenvleugeltjes met aardappeltjes uit de oven en sperziebonen erbij.
Gister werd’t uiteindelijk patatjes halen
Vandaag roerbakgroente met kip en rijst.
Gister dus de bami
Vandaag schnitzel, aardappelen en groente, maar ben er nog niet over uit wat :mrgreen:
Bietjes…
En vandaag hebben we aardappellen, bloemkool en kip!
lekker bloemkool en kip :drool:
Wij eten ook kip, marokkaanse kruidenkip uit de tajine. Met krieltjes en gewokte bloemkool en broccoli (groenterestjes)
Haha helemaal verzot he op de koken in/met de Tajine :mrgreen:
Kip was lekker, met wat kruiden en een uitje :drool: :mrgreen:
ja joh ideaal :mrgreen: Maar dit was weer de eerste keer sinds paar weken terug Dus mocht ook wel weer haha.
Alleen hub ging koken en voortaan doe ik dat toch weer zelf :oops: Krieltjes waren nog half rauw :sick: en de broccoli en bloemkool had hij tot snot gewokt. Zucht… De kip was dus alleen lekker, maar die stond al uren op en had ik gemaakt :lol:
Vandaag eten we pizza. Met salami, ham, paprika, champignons, ui en ei
Gisteren bloemkool, beenham en aardappel (in reepjes 8)) uit de Actifry
Vandaag gebakken prei/gehakt/aardappel
Hahaha, mannen :inlove:
Wij eten vandaag spaghetti en ik eet er geschaafde komkommer in azijn bij. :inlove:
Pizza werd niets, de bodem was mislukt :? Dus heb bami gemaakt en eten we de pizza morgen.
Vandaag eten we de andere helft van de bami met een kipsnitzel erbij. Kwam eigenlijk mooi uit want we moeten snel eten ivm de mama mazzeldagen :lol:
Ik. Denk dat we lekker gekookte aardappels eten met groente en vlees. Heb ik trek in. En anders pizza
roti
Marokkaans stoofpotje uit de tajine (nee hoor niet verslaafd 8) :drool: ) met rijst en wat gewokte paprika met spitskool. (restjes groenten op maken)