Ik vind joppiesaus lekker, mayonaise, satesaus en ketchup. Niet allemaal tegelijk natuurlijk.
En verder, in de meeste snackbars hebben ze voor vegetariers de keuze tussen een kaassoufle of een kaasoufle :roll: dus meestal eten we patat thuis uit de frituur. Zelf hebben we wel keuze, uit onze vriezer: groentekroketten, kaaskroketten, kaassoufleâs, een soort kroketten en bitterballen die ongeveer hetzelfde smaken als de vleesvarianten maar dan zonder vlees.
En ja iets van sla of wortelen ofzo vind ik er wel lekker bij.
Wij noemen het ook altijd friet met :mrgreen:
Krijg ineens zin in Ras-friet met tomatenketchup :drool:
hier ook gewoon friet met hoor⊠zodra je er iets achter zet is het zeker geen mayo⊠Ik eet mijn frietjes (bijna) altijd vers gesneden, met mayo(geen frietsaus) en dan bij voorkeur belgische mayo. En een snack of twee erbij, meestal wel een kaassouffle, en een frikandel, viandel of kroketje.
Oh een mexicano, en een turkeystick en een milkshake aardbei en dan een grote patat oorlog met ui.
Dit at ik voor mijn maagverkleining draaide mijn hand er niet voor om.
Nu eet ik drie patatjes, moet hier niet teveel lezen krijg er helemaal honger van.
Belgische mayo :sick: :sick: :sick: net zo goor als die spaanse :sick: :sick: :sick: die is nog erger !!!
Nee ikke wil hele emmel lemia !! :drool: :drool:
Friet speciaal en dan een lekkere fricandel speciaal erbij.
Morgen trouwens friet en dan lekker zelfgemaakte hachee erbij :drool:
:drool: !
Friet saté mayo :drool: . Of zuurvlees (lijkt op hachee) :drool: :drool: . Erbij viandel, frikandel of mexicano. En op zijn tijd eens een kroket.
:lol: :lol: :lol: Net patat zitten eten vanavond.
Vandaag had ik een pikanto, verder heb ik altijd een frikandel en/of kaassouflé :drool: :drool:
Natuurlijk mayo en curry :drool:
Heerlijk patatjes eten, graag 1x per week :shifty:
Ik eet kale patat,want de sausjes bederven de smaak naar mijn idee.
En ik neem er vaak een bamischijf bij!
Maar denk dat je ondertussen al wel gegeten hebt
Oef, ik zit VOLLLLLLL !!! :sick:
Maar wel lekker
Lekkere goudgele/bruine frites/patat/frietân/vette gele gehad met pindasaus. En een broodje hamburger en een tomaat/komkommer/fetasalade
Ik zit nu te broeden op een lekkere snack voor straks :oops:
(itâs FRIIIIIDAYYYYYYYY :mrgreen: )
@Karin2 wrote:
Oef, ik zit VOLLLLLLL !!! :sick:
Maar wel lekker
Lekkere goudgele/bruine frites/patat/frietân/vette gele gehad met pindasaus. En een broodje hamburger en een tomaat/komkommer/fetasalade
Ik zit nu te broeden op een lekkere snack voor straks :oops:
(itâs FRIIIIIDAYYYYYYYY :mrgreen: )
ooooeeeeeeeeeeewwwwwwwwww⊠dat klinkt lekkerrrâŠ
voor straks⊠ehm⊠kaasplankje⊠:mrgreen:
Kommetje ijs⊠beetje rode portwijn erover heenâŠ
toast met filet american en uitjes???
En een beerenburgje voor mevrouw erbij??
joppiesaus natuurlijk od sate mayonaise.
en kwa snack meestal 2 frikandellen of een broodje hamburger
@faizaa wrote:
Kommetje ijs⊠beetje rode portwijn erover heenâŠ
Ieuw, nee dan het kaasplankje, dat vindt Karin erg lekker

@Karin2 wrote:
@faizaa wrote:Kommetje ijs⊠beetje rode portwijn erover heenâŠ
Ieuw, nee dan het kaasplankje, dat vindt Karin erg lekker![]()
Hmmmm⊠romantisch⊠dan wel die Beereburger van Schoen erbij? Of liever een wijntje voor mevrouw?

@schoen wrote:
toast met filet american en uitjes???
En een beerenburgje voor mevrouw erbij??
Haha lekker wijf ben je, je kent me te goed 8)
helaas voor mij ben ik de filet vergeten :doh: maar ga me nu een BBtje inschenken. Dat mag, het is vrijdag !
@faizaa wrote:
@Karin2 wrote:@faizaa wrote:Kommetje ijs⊠beetje rode portwijn erover heenâŠ
Ieuw, nee dan het kaasplankje, dat vindt Karin erg lekker![]()
Hmmmm⊠romantisch⊠dan wel die Beereburger van Schoen erbij? Of liever een wijntje voor mevrouw?![]()
Ja, de wijn bewaar ik voor een meidenavond. :thumbup:
Ik heb graag een frietje zuurvlees met mayo,die eet ik in de friture :drool: (hier ook een limburger :lol: uit heerlen :mrgreen: )