Wat eten jullie bij de patat ?

broodje hamburger/kroket

bamischijf

americansaus (soort M saus)

drink ze karin :-* :-* :-*

Wij eten echt heel zelden patat, maar als we het eten dan komt er of een zelfgemaakte hamburger (van biefstuk) bij, of een lekker biefstukje of varkenshaas met een eigengemaakt sausje. De kinderen zijn dol op knakworsten, dus die maken we daar blij mee.

Toevallig gaan we dit weekend weer leker zelf friet maken met daarbij varkenshaas met champignonsaus. :drool:

Patat met fritessaus of mayonaise. Daarbij broodje kroket met mosterd of broodje frikandel met ketchup en mayo! :drool: :drool:

Ik altijd: óf een kaassoufle óf een kroketje… :drool:

Oeh filet american… :drool: :cry:

Hier zeggen we ook een frietje met, en dat is dan met mayo.

Gister friet gegeten met een goulashkroket en viandel.

Hubbie een gewone kroket en viandel, en Robin had van die kipfingers.

Vandaag ga ik shoppen, en Maccen!! :drool: :drool:

Vind die gewone doodsimpele hamburger het lekkerst. :angel:

FRIKANDEL :drool:

Maar een patatje stoofvlees is ook een genot :drool:

Hier altijd een patatje met pindasaus en een frikandel :drool:

ijsbergsla en een wienersnitzel

Zoooo en bedankt! :stuck_out_tongue:

Gister mijn hormonsters even gevoerd :wink:

Normaal heb ik dus een gehaktbalspeciaal met curry en mayo maar ze hadden de normale gehaktballen niet meer, er was nu een Jusbal voor in de plaats gekomen, dat vlees is heel grof en niet lekker van smaak :sick: zeker niet als die hormonsters wat anders verwachten :evil:

Dus maar een overheerlijke Bicky burger besteld :drool: :drool:

Na die burger en een klein frietje speciaal dubbel mayo was er nog plaats :shock: die hormonsters wilden meer méér MEER dus nog maar een frikandel speciaal soldaat gemaakt :oops:

En toen maar ff uitgepuft op de bank…man wat was d’'at lang geleden…en lekkerrrrrrr :drool:

Bedankt Karin2 voor dit topic :thumbup: :wink: :stuck_out_tongue: soms moeten we er gewoon even aan herinnerd worden dat we onszelf wel eens mogen verwennen :wink:

met pickalily of joppiesaus en een berehap er bij :drool:

meiden waar gaaaaaaaaaaaat dit over whahahahahahahaha… :mrgreen:

doe es wat nuttigs :clap:

Wij eten zelden patat, maar vind een braadworst toch wel erg lekker bij mijn patat :drool:.

Moet er nu even niet aandenken :sick:, maar normaal super lekker.