Wat eten jullie bij de patat ?

De titel zegt het al :drool:

Wat eten jullie het liefst bij de patat ?

Wij eten het niet zo vaak en halen vandaag sinds lange tijd weer wat van de cafetaria. Wat zal ik kiezen ?

We hebben zelf wel een grote fles joppiesaus in huis ! :drool: :drool:

Ik vind fritessaus lekker erbij en als snack: een sitostick, kaassouflé of kroket.

Hier ook kroket of een frikandel specieel, of patatje oorlog…ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maak me gek maar we hebben van de week al friet gehad dus vanavond netjes aardappelen en groente.

frikandel speciaal!!!

toen ik zwanger was kon ik wel elke dag een eten (KON!!! heb niet gedaan hoor :sick: ) :mrgreen:

Frietsaus, ketchup, frikadel, kaassoufle :drool:

owwww…patat! :silenced: :silenced: :silenced:

probeert dit topic weer gauw te vergeten… :roll: hahaha…het zal er toch wel niet in blijven…

friet sateh :drool: :drool: :drool:

en een kaassoufle of een mexicano :drool: :drool:

altijd een kaassoufle bij mijn patat en mayo uit de supermarkt.

Patat oorlog en een nasibal of visstick of mexicano of bitterballen of een berehap saté.

Zou bijna denken dat ik ervaringsdeskundige ben :shifty:

Oooh wat een heerlijk topic he :smiley:

Maar HAZZE !!! Wist niet dat jij BIB hebt !! Gefeeeeeeli !!! :dance:

Iemand trouwens wel eens een eierbal gehad ? :sick: :sick: :sick:

Een nasibal!!

Dat klinkt niet lekker Karin! :sick:

Ik eet friet 't liefst oorlog: met mayo en pindasaus. Kaassoufleetje erbij en wat rauwkost, en ik ben gelukkig! :mrgreen:

Eierbal? :sick: Neh… geloof het niet :think:

Een patatje pinda of een patatje pinda, mayo en uitjes vind ik erg lekker :smiley: en een patatje met burgersaus ook, maar dat kan ik nergens meer vinden :think:

Als snack erbij eet ik graag: een broodje kipcorn, een broodje kroket, of een hamburger met spek of knakworst :drool:

eierbal is lekker hoor!! :smiley:

Patat met extra frietsaus, frikandel speciaal…

Weet je wat zo gek is…Wij eten ook zelden patat etc.

Maar sinds een paar maanden ben ik verslaafd aan frikandellen, heel erg natuurlijk want dat is de ergste soort van de frituur…Maar ik geniet er echt van…

Vanavond weer… :oops:

@Karin2 wrote:

We hebben zelf wel een grote fles joppiesaus in huis ! :drool: :drool:

Wasdah??? :think:

Ennehm eierbal op zijn tijd gaat er hier wel in hoor! :mrgreen:

Meestal pindasuas erbij en kipsaté maar dan natuurlijk wel ras-patat he?

of zoals we in Den Haag leerden: superpatat :shifty:

Ik wilde weer wat afvallen maar ik heb eengoed excuus dat ik even niet hoef hard te lopen. Kan ik me net zo goed dicht eten aan de lekkere suggesties die hier voorbij komen !!

Madre, hoe kom je aan die verslaving ? Of moet ik vragen, hoe kom je er weer van af ? :mrgreen:

ik kon dat ook niet maar nu wel en eigenlijk veelste laat.

patatje rundvlees(haschee).

vroeger aten we het altijd met aardappels en kids zijn de deur uit en ze eten het nu met patat :drool:

http://www.joppiesaus.nl