wat een wereld....

@Claudje wrote:

:kaars: :kaars: :kaars:

Ik blijf er ook maar mee in mijn hoofd zitten, onbeschrijfelijk…die arme kinderen, ouders, leidsters, enz.

Ja ik ook… :cry: :frowning:

Ik werd gewoon misselijk toen ik het las…hoe gestoord kan iemand zijn?? Geen woorden voor…

Waarom krijgt zoiemand in godsnaam nog een infuus omdat hij weigert te eten… dan eet hij toch niet, als ik dat van iemand op deze wereld niet erg zou vinden is hij dat wel :evil:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=3G25J9T0

Hij had het echt op deze crèche voorzien :cry:

En hij is blijkbaar via de zij-ingang binnengekomen en dus niet via de hoofdingang (omdat mensen zich dat afvroegen).

Vreselijk! Blijf er zo verdrietig door :frowning:

:kaars:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=AV25JAF8#

Verhaal van de eerste ambulancier ter plaatse.

Bah, van mij hoeft zo iemand geen proces meer. Gewoon meteen heel goed opsluiten!! En nooit meer vrijlaten! Al is geen een straf rechtvaardig voor zijn daden. Die man zullen ze nooit genoeg kunnen straffen in mijn ogen. Bah… ik krijg er nog steeds de rillingen van!

@Matsjo wrote:

Bah, van mij hoeft zo iemand geen proces meer. Gewoon meteen heel goed opsluiten!! En nooit meer vrijlaten! Al is geen een straf rechtvaardig voor zijn daden. Die man zullen ze nooit genoeg kunnen straffen in mijn ogen. Bah… ik krijg er nog steeds de rillingen van!

niets meer aan toe te voegen

zou het kunnen dat die man de ouders wilde treffen? Ik las ergens dat de redacteur van een krant zijn dochtertje daar had…(die bleef trouwens ongedeerd). Misschien had hij wraakgevoelens tegen bepaalde mensen?

Ik hoop echt dat hij gaat praten, anders is het toch niet te verteren???

Ook vandäag:

:kaars: Korneel

:kaars: Leon

:kaars: Marita

Ook vanuit hier veel sterkte voor de betrokkenen.:cry:

De dader is in hongerstaking trouwens, zo hoorde ik op het nieuws daarnet.

@Esther75 wrote:

Ja lees net dat ze een infuus hebben gegeven… :shock: Ik hoef er niet bij te schrijven,wat ik daarvan vindt he???

Ik schrok er ook heel erg van. Ook het idee dat ik zelf op een kdv gewerkt heb, en al die kleintjes zo voor me zie. Zo machteloos! Vind 't echt diep en diep triest. :kaars:

@henriette1309 wrote:

@Esther75 wrote:

Ja lees net dat ze een infuus hebben gegeven… :shock: Ik hoef er niet bij te schrijven,wat ik daarvan vindt he???

vind je dat ze hem hadden moeten laten sterven? zonder dat hij ook maar 1 woord gezegd heeft over waarom hij deze gruweldaad gedaan heeft? ik denk dat je daar heel veel slachtoffers en nabestaanden enorm mee belemmert in hun rouwproces…

Ik zou ook zeggen… oplappen die man!! Laat hem maar eens lijden! Laat hem maar eens voelen wat hij aangericht heeft!! Zo komt ie er veel te makkelijk vanaf! Al is geen straf rechvaardig genoeg, maar dat had ik al gezegd.

Ik wil, net als zovelen, eerst weten waaaarom, oh waaaarom hij deze daad heeft verricht! En daarna mogen ze met hem alles doen wat mij betreft… (Behalve vrijlaten of slechts een psychische behandeling)

Opzich ben ik wel benieuwd inderdaad waarom, maar een infuus voor zo’n eikel :evil:

Laat ze hem toch lekker uithongeren

huppa in een klein kamertje gooien en niet meer naar om kijken

Gaat vanzelf wel dood en dan hupa weg ermee

Geen ge4ld meer aan besteden

vind wel dat hij een proces moet krijgen.

dus dan maar even een infuus.

Dader Dendermonde ook verdacht van moord bejaarde

Uitgegeven: 26 januari 2009 12:28

Laatst gewijzigd: 26 januari 2009 15:57

BRUSSEL - De verdachte van het bloedbad in het Belgische Dendermonde zou tien dagen geleden ook een 73-jarige vrouw in Beveren, bij Antwerpen, hebben omgebracht.

Bekijk video

Officier van justitie Christian Du Four in Dendermonde heeft dat maandag gezegd.

Du Four zei dat justitie over duidelijke aanwijzingen beschikt, maar wilde geen details geven. Volgens de Vlaamse publieke omroep VRT zijn in de woning van de vrouw DNA-sporen van Kim De G. aangetroffen. Ook zou een getuige hem hebben zien wegfietsen.

Van Raemdonk

De bejaarde vrouw, Elza Van Raemdonk, werd op 16 januari dood aangetroffen in haar woning. Ze was met messteken om het leven gebracht. Het motief voor de moord is onduidelijk.

Het parket van Dendermonde stond voor een raadsel. Roofmoord werd uitgesloten, want er was niets gestolen uit de woning.

De echtgenoot van de vrouw was op het moment van de moord bij de buren. Hij werd urenlang ondervraagd als getuige, maar dat leverde niets op, meldde dagblad Het Laatste Nieuws.

Geen verklaring

De 20-jarige De G. wordt ervan verdacht vrijdag in een crèche in Dendermonde twee baby’s en een leidster te hebben doodgestoken en diverse mensen te hebben verwond.

Volgens Du Four is er geen enkel verband tussen de dode vrouw en de slachtoffers in de crèche in Dendermonde. Hij noemt het ‘‘bijzonder eigenaardig’’ dat de man zowel een oudere vrouw als baby’s als doelwit koos.

Adressen

Du Four bevestigde voor het eerst dat de verdachte vrijdag bij zijn aanhouding een papiertje bij zich had met de adressen van nog twee andere crèches.

De man heeft maandagochtend voor het eerst gesproken sinds zijn aanhouding, maar heeft nog niets gezegd over de delicten of zijn motief.

Maandag is hem een pro deo advocaat toegewezen.

vreselijk!!

En ik denk weet wel zeker dat hij nooit een verklaring gaat geven. Er is geen verklaring voor dit zieke gedrag!!

@salt wrote:

Ik wil, net als zovelen, eerst weten waaaarom, oh waaaarom hij deze daad heeft verricht! En daarna mogen ze met hem alles doen wat mij betreft… (Behalve vrijlaten of slechts een psychische behandeling)

Vrijlaten op het plein in het dorp, nadat hij een verklaring heeft gegevens…

En dat natuurlijk wel van tevoren in dat dorp, dat ze hem daar vrij gaan laten…