Dit staat vast verkeerd, maar moet het toch even kwijt…
Hoor net op het nieuws dat een of andere gek op een KDV in België een aantal kinderen en volwassenen heeft doodgestoken. En een onbekend aantal kinderen zijn gewond.
Wat een wereld…wat een wereld…
las het net
DENDERMONDE -
Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag twee volwassenen en drie kinderen gedood. Dat meldden Vlaamse media vrijdag.
De dader zou zich nog steeds in het gebouw bevinden. De politie is massaal uitgerukt. Er zouden ook verscheidene gewonden zijn gevallen.
Onduidelijk is in welk kinderdagverblijf het drama zich heeft afgespeeld: De Rakkertjes of de Fabeltjeskrant.
Jee, dat komt wel erg dichtbij!!! Lotte gaat ook naar een KDV, moet er niet aan denken dat er zo’n gek daar binnenkomt… Ik ga het stukje toch even opzoeken…
Hoe haalt zo’n iemand het in zijn hoofd!!! 2 Volwassenen en 3 kinderen, zouden dat gewoon willekeurige slachtoffers zijn geweest??? Het zal je gezin maar betreffen!!! Kan er gewoon met mijn pet niet bij!!!
Groetjes,
Viratine
Vreselijk, wat een wereld!!! ben zooo boos!!!Het zou je kdv maar wezen, of nog erger, je kind!!!
:kaars: voor de kindjes en volwassenen :kaars:
pffff, kippenvel…
Ik moet er echt even niet aan denken…
:o
Wat verschrikkelijk!!!
Je zou dit toch lezen en je kind zit op 1 van deze 2 kinderdagverblijfen.
:kaars:
Oh wat vreselijk, geen woorden voor.
Waar gaat dit heen
Heel verschrikkelijk nieuws
:shock:
oh my godddd
vreselijk
Verschrikkelijk. Ik heb er echt geen woorden voor. Het zal je kind maar wezen… :kaars: :vlinder:
:shock: :shock:
Wat erg zeg
diep en diep triest…
echt verschrikkelijk…alle moordpartijen zijn vreselijk.
Maar als mama met een kindje op een KDV, komt het toch wel dichtbij…
:kaars:
Bah ik zit hier echt met een knoop in mijn maag :sick:
Wat bezielt je dan in godsnaam :evil:
Las het zojuist op nu.nl en mijn maag draaide om. Wat verschrikkelijk voor die kindjes en de ouders. Waar gaat het toch heen met deze wereld ?