wat een wereld....

Vreselijk heb zelf mijn kindje ook op een kdv, en ik ben groepsleidster op een kdv nou dit is je ergste nachtmerrie je kind op zo’n manier verliezen vreselijk.

Wat ben je voor een vreselijk persoon dat je het leven van kinderen afneemt.

DENDERMONDE (ANP) - De politie heeft de dader in de kraag gevat van de steekpartij in een kinderdagverblijf in Dendermonde. Dat heeft minister Guido DePadt van Binnenlandse Zaken bekendgemaakt.

Bij de steekpartij vrijdagochtend zijn vijf doden gevallen. Het zou gaan om twee volwassenen en drie kinderen. Er zouden twintig kinderen gewond zijn geraakt. ,Een man met zwart-witte strepen op zijn gezicht geschilderd kwam het verblijf binnen met een mes en ging lelijk tekeer’’, aldus een VRT-verslaggever die ter plaatse getuigen sprak.

Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde meldde dat de kinderen en volwassenen die ongedeerd zijn gebleven uit het verblijf naar een opvangcentrum gaan voor psychologische bijstand.

ik less het net…ben gewoon in shock!!!

:eh: :shock: waar moet dat heen met deze wereld :cry:

Hoe wreed kan je zijn !!! :cry:

voor de mama`s en kinderen :kaars: :**:

Dit is toch niet meer normaal… Dan ben je echt ZIEK als je dit doen

ik ben blij dat mijn kindjes niet naar een kdv gaan maar dit ter zijden

wat een afschuwelijk idee ook voor die leidsters die moeten in angst hebben

gezeten brrrrrrrrrrr :twisted: :twisted: :twisted:

Afschuwelijk, ik las het berichtje met op nu.nl en ik heb de rillingen over mijn lijf. Arme lieve kindjes :cry: ouders en leidsters.

Wat afschuwelijk, wat zou de man ertoe hebben gedreven, dit is toch niet te bevatten ?

oh mij god, wat een vreselijk drama.

Ik wordt er misselijk van. Het is onvoorstelbaar wat alle betrokkenen nu door moeten maken. Vreselijk.

die vent grrrrr… wat ik vind dat er met hem moet gebeuren zal ik maar niet hier neer typen

:shock:

Afschuwelijk…diep en diep triest.

:kaars:

Dan denk je dat je je kindje veilig bij een kdv brengt… Wat een lunatic!

Zo in- en intriest! :frowning:

:: :kaars: ::

Verschrikkelijk…

Te triest voor woorden…

Zou die man wel even willen ontmoeten… :evil:

wat een verschrikkelijke debiel zeg! Ongelovelijk! :frowning:

Ik heb hier gewoon geen woorden voor.

Ongeloof, verbazing dat is wat er door me heen ging toen ik het las.

En nu verdriet :cry:

Wat voor iemand ben je als je andere mensen of het nu kinderen of volwassenen zijn op deze manier van het leven beroofd.

Psychiatrisch patient of niet, dit doe je niet!!!

Voor alle kindjes, ouders en leidsters :kaars:

En ik zou graag even 5 minuten met deze persoon alleen willen zijn :evil:

ik zou dat ook wel willen marieke :evil:

Ik wil alleen maar een heleboel woorden gebruiken die hier op kok niet gepast zijn :evil:

Wat een verschrikkelijke wereld is dit soms toch!!! :cry:

Zijn er nog KOK-ers in België die hier het slachtoffer van zijn? Dan kunnen we jullie persoonlijk via dit forum een hart onder de riem steken en een luisterend oor voor jullie zijn en al wat meer wat jullie wensen!!!

Groetjes,

Viratine

Zijn er nog KOK-ers in België die hier het slachtoffer van zijn?

Viragootje, zoooooooooo lief van je !!! :-*

Ik ben een Belgische mama. Gelukkig ben ik geen betrokkene....
Wij wonen hier ongeveer een 15 km van Dendermonde vandaan.
Ik hoorde het net aan de schoolpoort hier en keek uiteraard naar nieuws van 13 u.

Officiële cijfers voor nu:
Er zijn twee baby's (minder dan 18 maanden) dood en één volwassene (één van de begeleidsters).
Een :kaars: :kaars: :kaars: voor elk van hen.
Er zijn nog 11 gewonden kindjes waarvan sommigen in kritieke toestand... en nog twee volwassenen. Ze zijn naar verschillende ziekenhuizen overgebracht.

De dader is opgepakt.

:cry: :cry: :cry:

Ja, België huilt....

liefs
Gerda

:cry: :cry: :cry: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

:cry: :cry:

:kaars: :kaars: :kaars:

Zit hier gewoon te huilen… wat afschuwelijk, wat een barbaar… die man is niet van deze wereld, dat kán gewoon niet :cry:

:kaars: :kaars: :kaars: :cry: