wat een wereld....

Zit hier met het kippenvel dik op mijn lijf…

Bah… bah… bah… :cry:

:kaars:

wat een beest die man zeg :cry:

bbbrrr ja raar wordt je ervan.

Ik werk op het VMBO en ben we wel bewust van dat risico.

Maar op een KDV verwacht/doet nu zoiets??!!! :cry: :cry:

Wat erg! :shock: :shock: :frowning: :cry:

Had dit helemaal nog niet gehoord. Echt afschuwelijk! Krijg er helemaal een misselijk gevoel van.

Hoe ziek ben je dan?

:kaars:

Afschuwelijk! Ik hoorde het op de radio en kreeg natuurlijk meteen kippenvel. Voorgoed opruimen, zo iemand. Als je zo kniftig bent hoef je nooit een tweede kans wat mij betreft…

@pino wrote:

Afschuwelijk! Ik hoorde het op de radio en kreeg natuurlijk meteen kippenvel. Voorgoed opruimen, zo iemand. Als je zo kniftig bent hoef je nooit een tweede kans wat mij betreft…

mee eens, afvoeren! :evil:

Las het net op Nu, de rillingen staan op mijn lijf. Onvoorstelbaar dat iemand zoiets andere mensen kan aandoen en dan ook nog kinderen die zich al helemaal niet kunnen verweren. Zulke mensen horen niet op deze wereld.

Voor alle betrokkenen en misschien wel mede kokkers heel veel sterkte om dit te verwerken. En voor de overleden :kaars: :kaars: :kaars:.

annamarie

wat afschuwelijk en vreselijk dit…zit bomvol hormonen dus zit bijna een partij te janken…

Y gaat ook naar een kdv en ik moet er niet aan denken dat zoiets zou gebeuren.

Wat heeft die man in godsnaam bezield om onschuldige kindjes te pakken. Zij kunnen niets terug doen.

En dan die leidsters die alles doen om “hun” kindjes te redden :cry:

Vreselijk, ben er ontdaan van.

Voor alle kindjes, leidsters en betrokken ik denk aan jullie :hug:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Aanvulling bij mijn bericht op pag 3 om 13.37 u

Er is intussen een derde baby gestorven aan de verwondingen…

vier mensen in totaal dus… :cry: :cry: :cry:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

liefs

Gerda

Ook ik moet effe… :cry: :cry: :cry:

Al die ouders brengen hun kids bij opvang met gerust gevoel en dan… worden ze paar uurtjes later opgebeld :cry: Wat gaat dan door ze heen. Oh god… Een ware nachtmerrie voor de betrokken kids en leidsters. Die stonden helemaal machteloos…

Heb hier maar één vraag over: WAAROM???

@oessie wrote:

ik zou dat ook wel willen marieke :evil:

Laten we allemaal in de rij gaan staan, we willen dat allemaal. Wellicht dat er helemaal niks over blijft, zijn verdienste… :evil: :wall:

Staat op nu.nl dat hij binnen kwam omdat hij iets wilde vragen, vervolgens direct naar de babykamer toeliep en in het wilde weg begon te steken.

Van de gewonde kindjes zijn foto’s gemaakt zodat ouders ze kunnen indentificeren.

Wat een verschrikkelijke nachtmerrie :cry:

Zit je op je werk, komen ze je vertellen dat je kindje is neergestoken terwijl het ‘veilig’ op het kdv was :cry:

Net op het nieuws… kijk er maar niet naar… moeders overstuur… 1 gekkenhuis…

3e kindje overleden… :cry: :cry: :cry:

@joseetje wrote:

Van de gewonde kindjes zijn foto’s gemaakt zodat ouders ze kunnen indentificeren.

Ik las het net… zo afschuwelijk. Dat er mensen zijn die dat mee moeten maken. :cry:

@henriette1309 wrote:

Net op het nieuws… kijk er maar niet naar… moeders overstuur… 1 gekkenhuis…

3e kindje overleden… :cry: :cry: :cry:

Nou idd ik huil niet vaak bij het nieuws, maar nu…

@nijntje wrote:

ik ben blij dat mijn kindjes niet naar een kdv gaan maar dit ter zijden

Maar ze gaat wel naar de peuterspeelzaal en straks naar school.

Ik las ook net dat een 3e baby is overleden. Ik zit nu ook even te janken, wat gruwelijk. Het idee dat je een telefoontje krijgt met dit drama :cry: Vreselijk, dat komt hard binnen zoiets :cry:

kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik het net op tv zag, ik zat net miron te voeden, gadver wat een mafkezen bevat deze wereld soms, ik hoop dat hij flink te grazen word genomen in de gevangenis of inrichting, ik zou erg moeite hebben om zo’n persoon straks nog te verzorgen als hij opgenomen gaat worden, een paar pilletjes extra zou hij van mij kunnen krijgen. :twisted:

Nieuws grijpt me meestal niet zo snel aan maar dit slaat echt alles…

Daar lig je dan als hulpeloze baby, en word je zo plots aangevallen, zo gruwelijk, afschuwelijk gewoon!!!

Arme ouders, arme baby’tjes, … :cry: :cry: :cry:

Ik heb er een dikke knoop van in mijn maag, misselijk word ik er van!!! :cry: :cry:

En dan moet ik straks op sollicitatiegesprek in een kdv,… zal toch met dubbele gevoelens zijn hoor!! :cry: :cry:

Bah, ik kan er echt met mijn hoofd niet bij, … die arme hulpeloze mensjes… :cry: :cry:

arme kindjes ouders en begeleiders :cry: kan je met je hoofd toch niet bij dat dat kan gebeuren.