wat een wereld....

oooh wat erg ook als je die verhalen van de nabestaanden leest…

1 grote nachtmerrie

:kaars:

Vanmorgen stond ik op en sloot mijn 8-maanden oude zoon in mijn armen, blij, lachend, vrolijk, zoals altijd…

Ik dacht aan de ouders die vanmorgen naast een leeg bedje stonden, leeg, stil, verdrietig en kwaad… :cry: :cry:

:kaars: voor Korneel

:kaars: voor Leon

:kaars: voor Marita

:kaars: voor alle gewonde slachtoffertjes

:: :vlinder: ::

:cry: :cry:

Voor Korneel :kaars:

Voor Leon :kaars:

Voor Marita :kaars:

Voor alle andere slaochtoffertjes :kaars:

Hartverscheurend om dit allemaal te lezen.

Hoorde gisteren ook een verslaggever vertellen hoe de leidsters uit alle macht probeerden om de kinderen te beschermen…

Korneel, Leon, Marita… :kaars: :cry:

Mij laat het ook niet los…te verschrikkelijk! Zelf ook twee kindjes op het kdv, en ik weet hoe makkelijk je daar binnen komt. Wij hebben helemaal geen beveiliging op de uren dat ze gehaald en gebracht worden, daarna moet je op de bel drukken en dan gaat de deur open.

Maar het is gewoon te verschrikkelijk voor woorden!!

Ik las het ook al ergens tussen, maar wat heeft die “jongen” meegemaaakt in zijn leven dat hij tot dit in staat is!!! Ook dat gaat door mijn gedachten! eigenlijk best raar!!

Maar ik ben niet zo snel ontdaan van dingen maar nu heb ik met natte ogen het nieuws zitten kijken…pffffff

:kaars: :kaars: :kaars:

Ik zeg steeds niet meer naar het nieuws te kijken … maar je kunt er niet omheen.

Een man getuigde die in een flat achter het kinderdagverblijf woont, dat ie alles heeft zien gebeuren. Maar dat hij dacht dat de kindjes tikkertje speelden met een clown. Hij woonde te ver om het mes te zien en om te zien wat er zich presies afspeelde. Hij wist pas wat er gebeurde toen de politie toekwam en de mug. Nu heeft hij een enorm schuldgevoel. :cry: :cry:

Moet ook zwaar zijn voor die man.

:cry:

:cry:

Gewoon verschrikkelijk…

Hier zijn geen woorden voor… Hoe een mens zoiets kan doen… Hoe zoiets kan gebeuren…ik kan er gewoon niet bij…

Die arme kinderen… Hoe kun je zo’n klein, hulpeloos wezentje nu pijn doen? :cry: :cry:

Die ouders moeten echt door een hel gaan nu… vreselijk gewoon:cry: :cry:

Die gek moeten ze in de gevangenis zetten. De andere gevangenen vertellen wat die gedaan heeft. Dan zal die lijden… Doodstraf heeft geen zin dan lijd die niet, dan komt die er makkelijk vanaf :hand:

Ik heb gisteren ook met open mond gekeken naar het nieuws.

Wat voor een zaken gebeuren er toch in deze wereld, in ons land dan nog!

Hier zijn geen woorden voor…

Als je zelf een kind hebt sta je er zo dichtbij; waar zijn ze nog veilig?

Geen woorden

derde kindje niet overleden

Over het lot van een derde kindje heerste enige tijd grote onduidelijkheid. Volgens sommige bronnen zou een van de kinderen die in kritieke toestand verkeerden, in de loop van de middag in het AZ Sint-Blasius in Dendermonde overleden zijn. Dat wordt nu officieel ontkend

http://nieuwsblad.typepad.com/dendermonde/2009/01/update-derde-kindje-niet-overleden.html

Vreselijk :frowning: :kaars: :kaars: :kaars:

walgelijk, walgelijk, walgelijk…

het zal je kind maar zijn idd.

denk je dat het daar veilig is…dus niet :frowning:

@Karin2 wrote:

Op de site van de Telegraaf staan hele aangrijpende foto’s :frowning: Oooh die ouders, mijn moederhart breekt :cry:

ik heb het net gezien ja…

als je je toch voor stelt wat een paniek dat moet zijn geweest

ik las dat er 20 kindjes gewond zijn geraakt, wat moeten die gehuild en geschreeuwd hebben… :cry:

vreselijk, ik word echt niet goed als ik daarbij na denk…

ik heb er verder echt geen woorden voor, dit is gewoon onvoorstelbaar

de hele adg aan gedacht steeds weer met mijn enus op de feiten gedrukt de krant van vandaag met een hele trieste foto

mijn oprechte deelneming voor de ouders en familie van

korneel :kaars:

leon :kaars:

marita :kaars:

oh wat verschrikkelijk!!

Vandaag nogmaals stilstaan bij Korneel, Leon en Marita. :kaars:

Nogmaals stilstaan bij de gewonde kindjes en verzorgsters. :kaars:

Even stilstaan bij de ouders en de getroffen familie. :kaars:

Even stilstaan bij de brandweerlieden, de verpleegsters en verplegers, de dokters, … alle mensen die er de eerste hulp hebben toegedient. :kaars:

Ja, het grijpt mij nog steeds aan… :kaars: :kaars: :kaars:

“De verdachte verschijnt vermoedelijk dinsdag voor de raadkamer in Dendermonde, die moet beslissen of hij langer in hechtenis blijft.”

Hoezo langer in hechtenis? Ultrazware straf aan hangen en levenslang. Hij had 67 doden gewild, las ik op Telegraaf.nl. Elk dode is één teveel en drie, daar kun je toch niet bij? Laat staan 67.

Op onderstaande link meer info over de moordenaar, over het kdv, …

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/637883/2009/01/24/Dader-bloedbad-Fabeltjesland-is-alleenwonende-werkloze.dhtml

Ik blijf er ook maar mee in mijn hoofd zitten, onbeschrijfelijk…die arme kinderen, ouders, leidsters, enz.