[(hij heeft een tik dat ie met grote borsten af en toe eens flink wilt schudden, ik sta er dan met rollende ogen naast hahah) d:
haha zoiets proberen wij ook wel eens maar bij mij valt er weinig te schudden :mrgreen:
hahahahahaa hij schudt zich ellendig en vind het GEWELDIGGGG… dan vind ik em echt een kleuter op zo’n moment maar wel een kleuter waar ik ontzettend om moet lachen dan… hahaha… dan denk ik: jij hebt echt teveel dirty movies gekeken… :silenced:
thuis heeft Azzy ze wel eens leeggedronken :oops: maarja kan slechts in de Efteling aan em vragen :mrgreen:
aaaaaaaaaa eeeecht??
daar moet ik dus echt niet aan denken
weet je wat het stomme is?
ik had altijd erg gevoelige tepels, erwin moest altijd uit de buurt blijven laat staan eraan zuigen
Bij Noa was het ook drama, nu met Yara gaat het super, geen pijn bij het zuigen en toch! ik moet er niet aan denken dat erwin een poging gaat doen om de melk eruit te krijgen, lijkt me mega zeer doen
maar dat slaat ws nergens op, zal vast hetzelfde zijn als wanneer yara drinkt toch?
maar ik waag het er toch maar niet op.
mijn boobs zijn nu Yara’s domein
Heel herkenbaar, bij mij moeten ze er ook niet aanzitten.
ik dacht ook echt dat ik geen bv kon geven omdat ze zo gevoelig zijn. maar ik moet zeggen dat ik er geen last van had.
Wooooow bigs, ik ben zo niet jaloers :liar: :liar: :mrgreen: heeeeerlijk.
Fai, ik weet ook wel hoe je het kan afdwingen maar daar heb ik ook geen zin in :lol: Sam stopte er met 9 maanden mee, wie weet Djanel ook wel :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
maarre jou bolle heeft die nachtvoeding toch niet meer nodig?
Fai, wat een heerlijke verhalen heb je weer :lol: :lol: Ik zit altijd smakelijk te lachen om jouw anekdotes :lol: Hier heb ik het toen ik stuwing had wel voorgesteld om Tim het te laten proberen, maar die reed op zondag liever naar Prenatal Amsterdam om een kolf te halen :shifty: Hier idd implantaten en toch bv :thumbup: :inlove: Moet wel zeggen dat ook al weet ik dat bijna iedereen wel een “slechte” borst heeft, ik denk dat in mijn linkerborst de kliertjes beschadigd zijn, want daar krijg ik altijd maar 40 a max. 50cc uit met kolven en uit rechts 100 a 120cc :think: Maar goed, was allaang blij dat het lukte en ook al is het nu bijna “op/voorbij” ik kijk met veel liefde en plezier terug op n elk geval 5 maanden volledige bv en nu nog zo’n 2,5 keer per dag :inlove:
Lena, ik heb geen idee of ik nog foto’s kan laten maken, is me wel verteld, maar is alweer ruim 9 jaar terug :shifty: en 2 zwangerschappen (en dementies) verder :mrgreen: Zou ik moeten nakijken :think: Ik heb geen siliconen maar een zoutwateroplossing (in omhulsel ) en staat mij vaag iets van bij dat dat wel röntgendoorlaatbaar is :think:
Ik moet trouwens in september weer bellen voor afspraak in november voor uitstrijkje :? Heb nog even respijt… Moest wel allebei mijn jongens meenemen van de gyn, die ziet altijd graag met enige regelmaat “zijn kindjes” terug :lol: Dan moet ik alleen ff regelen dat mijn moeder meegaat, want 2 kids en een uitstrijkje in 1 kamer :think: :lol: