Dat moet te doen zijn. Aisah drinkt toch afentoe ook maar 2 slokken :mrgreen:
GO AZZY GO AZZY! :dance: :dance:
@TaMa wrote:
Dat moet te doen zijn. Aisah drinkt toch afentoe ook maar 2 slokken :mrgreen:
GO AZZY GO AZZY! :dance: :dance:
Aisah kijkt heeeeel raar naar Azzy als hij hem ziet drinken haahahhahaa… en Sanae lacht heeeeel hard :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Owwwwww ik ben een rare… :silenced: is niet vaak meer nu hoor… maar in het begin had ik zooo’n stuwingen en deed zo’n zeer… :silenced:
Az kloekt het gewoon weg… :?
Nu nog eens zo heel af en toe… als die bolle eens heeel goed slaapt… en mijn borst echt zeer doet…

Zal em zeggen dat je aan het chearen bent… :mrgreen:
@lena3 wrote:
Esther ik vind het ook snel gaan, hoe die bv afbouwt. De bijvoeding in combinatie met dat ze idd OVERAL door wordt afgeleid, zorgen dat ze veel minder drinkt dan voorheen. Eerst 2/3 keer 's nachts, nu nog 1 keer. 's Ochtends een heel karig ontbijt en de andere keren drinkt ze ook geen enorme hoeveelheden. Ze is zo klaar. Maar somige dagen wil ze wel en bunkert ze flink door. Door al dat gewissel (soms veel, soms weinig) zit deze mama nog weleens met flinke stuwing. Hoe heb jij dat gedaan? Heb je dan gekolfd? En als ze heel slecht drinkt, probeer je het dan later nog eens, of wacht je tot het weer ‘tijd’ is? Tessa geeft ook niet zo duidelijk meer aan wanneer ze honger heeft, dus op verzoek voeden vind ik ook steeds lastiger worden.
ik moet zeggen dat ik al heel lang geen stuwing meer heb gehad, ook geen lekkage enzo.
ze drinkt normaal 3x per dag, 's ochtends veel, tussen de middag en 's avonds veel minder
vannacht kwam ze opeens weer om 4.45, dan geef ik gelijk de borst, ga niet lopen leuren met de speen ofzo.
als ze tussendoor miept of niet wil slapen leg ik gewoon aan.
dat krijgt voorrang boven een flesje sap o.i.d…
kolfen ben ik mee gestopt, was er helemaal klaar mee
Yara heeft vorige week haar eerste flesje kv gehad
wel even raar idee maar goed, we houden het bij 2 flesjes per week als ik moet werken, dat valt voor mijn gevoel dan nog wel mee.
verder hoop ik zo nog lang door te gaan met 3 voedingen per dag en soms een keer extra als ze niet tevreden is…
@lena3 wrote:
En als ze heel slecht drinkt, probeer je het dan later nog eens, of wacht je tot het weer ‘tijd’ is? Tessa geeft ook niet zo duidelijk meer aan wanneer ze honger heeft, dus op verzoek voeden vind ik ook steeds lastiger worden.
nee ik wacht nooit tot het weer tijd is hoor
als ze weinig heeft gedronken en even later niet wil slapen of zit te miepen dan leg ik gewoon aan
ik zie dan vanzelf wel of ze gaat drinken of niet
soms zijn het maar een paar slokjes.
maar goed beter iets dan niets…
ik “vraag” het haar soms ook echt
dan zeg ik: “Yara tietie?”
en als ze dan naar m’n borsten kijkt en aan m’n shirt trekt dan probeer ik gewoon te voeden.
dat is wel het leuke van deze leeftijd, ze snapt het al een beetje
@bigsby wrote:
Ik heb nog steeds niet gebeld
:naughty:
kom op mutsje, bellen!! :mrgreen:
o ships ik moet zelf ook nog steeds bellen maar dan voor de uitslag.
als er iets mis was had ik het vast al wel gehoord denk ik he… :think:
@faizaa wrote:
ook die 3 slokjes bijvoorbeeld zijn nog super als ze ze meekrijgen… bovendien worden de hoeveel anti-stofjes en al het goede wat in BV zit super geconcentreerd en ipv 6 voedingen verdeeld over die 3 voedingen… dus de melk zit NOG voller met vitamientjes… :mrgreen: (weet niet goed hoe ik dat laatste moet uitleggen) :oops:
:
Dit vind ik wel even fijn om te horen, want ik zat me pas nog af te vragen of die paar slokjes wel zin heeft en of er als beeb al 10 maanden is nog steeds zoveel antistoffen inzitten of dat dat eigenlijk niet meer zo’n must is.
maar nog wel dus, gelukkig! :thumbup:
@TaMa wrote:
@bigsby wrote:Lena: zit jij nog steeds aan de nachtvoeding? arme jij :o
Jij niet dan bigsby? Ik ook hoor, hij komt minimaal 1 keer in een nacht en laatste tijd wat meer dan 1 keer vanwege die tanden..
Ik wil een nachtje doorslapen hihi
hier zijn we van de nachtvoedingen af met een enkele keer een uitschieter om 3 of 5 uur.
meestal slaapt ze door
(maar ze is soms wel een hele avond aan het spoken tot 23 uur :? )
@faizaa wrote:
Hier ook nog nachtvoedingen… :oops:
Met Sanae was ik er met 11 maand ‘vanaf’… daar was ik eigenlijk wel blij mee, vond het een ok tijd zeg maar, 11 maand…
Maar nu bij die bolle, pff… ik weet dat ik het best kan afdwingen… ken de tips wel maar heb er de energie niet voor om ‘daar’ weer doorheen te moeten… :oops:
haha noem je hem die bolle!
ik had het al eens eerder gelezen en dacht over wie heeft ze het, die bolle…?
haha is het een rolmopsje?
@Esther28 wrote:
@faizaa wrote:ook die 3 slokjes bijvoorbeeld zijn nog super als ze ze meekrijgen… bovendien worden de hoeveel anti-stofjes en al het goede wat in BV zit super geconcentreerd en ipv 6 voedingen verdeeld over die 3 voedingen… dus de melk zit NOG voller met vitamientjes… :mrgreen: (weet niet goed hoe ik dat laatste moet uitleggen) :oops:
:
Dit vind ik wel even fijn om te horen, want ik zat me pas nog af te vragen of die paar slokjes wel zin heeft en of er als beeb al 10 maanden is nog steeds zoveel antistoffen inzitten of dat dat eigenlijk niet meer zo’n must is.
Ja ik geloof dat Inkie het eens uitgelegd heeft…
Als bijvoorbeeld… 100 vitamientjes binnenkrijgt met 6 liter melk en je drinkt zelf maar 3 melk betekend dat dat je dus maar 50 vitamientjes binnenkrijgt… Met BV is het zo dat als je ipv 6 liter BV maar 3 liter geeft, die 100 vitaminen zich ophopen binnen die 3 liter… dus de melk wordt minder maar wel meer geconcentreerd…
Ik heb gekke voorbeelden misschien , maar snap je het… :think:
@Esther28 wrote:
@faizaa wrote:Hier ook nog nachtvoedingen… :oops:
Met Sanae was ik er met 11 maand ‘vanaf’… daar was ik eigenlijk wel blij mee, vond het een ok tijd zeg maar, 11 maand…
Maar nu bij die bolle, pff… ik weet dat ik het best kan afdwingen… ken de tips wel maar heb er de energie niet voor om ‘daar’ weer doorheen te moeten… :oops:
aisah heet ie… niet aisha… maar aisah… (je spreekt de H niet uit)
maar we noemen hem ook wel bolle of de sloper… hahahaa… :mrgreen:
hij is gewoon een lekkere menneke…
@Esther28 wrote:
@bigsby wrote:Ik heb nog steeds niet gebeld
jullie bellen allebei :snooty:
@faizaa wrote:
@lena3 wrote:thuis heeft Azzy ze wel eens leeggedronken :oops: maarja kan slechts in de Efteling aan em vragen :mrgreen:
aaaaaaaaaa eeeecht??
daar moet ik dus echt niet aan denken
weet je wat het stomme is?
ik had altijd erg gevoelige tepels, erwin moest altijd uit de buurt blijven laat staan eraan zuigen
Bij Noa was het ook drama, nu met Yara gaat het super, geen pijn bij het zuigen en toch! ik moet er niet aan denken dat erwin een poging gaat doen om de melk eruit te krijgen, lijkt me mega zeer doen
maar dat slaat ws nergens op, zal vast hetzelfde zijn als wanneer yara drinkt toch?
maar ik waag het er toch maar niet op.
mijn boobs zijn nu Yara’s domein

@faizaa wrote:
@Esther28 wrote:@faizaa wrote:ook die 3 slokjes bijvoorbeeld zijn nog super als ze ze meekrijgen… bovendien worden de hoeveel anti-stofjes en al het goede wat in BV zit super geconcentreerd en ipv 6 voedingen verdeeld over die 3 voedingen… dus de melk zit NOG voller met vitamientjes… :mrgreen: (weet niet goed hoe ik dat laatste moet uitleggen) :oops:
:
Ja ik geloof dat Inkie het eens uitgelegd heeft…
Als bijvoorbeeld… 100 vitamientjes binnenkrijgt met 6 liter melk en je drinkt zelf maar 3 melk betekend dat dat je dus maar 50 vitamientjes binnenkrijgt… Met BV is het zo dat als je ipv 6 liter BV maar 3 liter geeft, die 100 vitaminen zich ophopen binnen die 3 liter… dus de melk wordt minder maar wel meer geconcentreerd…
Ik heb gekke voorbeelden misschien , maar snap je het… :think:
Ik snap het helemaal!
gaaf toch he die bv, zo super geregeld allemaal!
@faizaa wrote:
@Esther28 wrote:@faizaa wrote:Hier ook nog nachtvoedingen… :oops:
aisah heet ie… niet aisha… maar aisah… (je spreekt de H niet uit)
maar we noemen hem ook wel bolle of de sloper… hahahaa… :mrgreen:
hij is gewoon een lekkere menneke…
:inlove:
@faizaa wrote:
@Esther28 wrote:@bigsby wrote:Ik heb nog steeds niet gebeld
jullie bellen allebei :snooty:
ja mama

O Faizaa, dat wilde ik al eerder zeggen: wat heb je een mooi plaatje bij je avatar!
ik zie zo voor me dat dat de voetjes van Noa en Yara zijn in mijn handen
is het echt een foto van jullie of een bestaand plaatje?
@Esther28 wrote:
@faizaa wrote:@lena3 wrote:thuis heeft Azzy ze wel eens leeggedronken :oops: maarja kan slechts in de Efteling aan em vragen :mrgreen:
aaaaaaaaaa eeeecht??
daar moet ik dus echt niet aan denken
weet je wat het stomme is?
ik had altijd erg gevoelige tepels, erwin moest altijd uit de buurt blijven laat staan eraan zuigen
Bij Noa was het ook drama, nu met Yara gaat het super, geen pijn bij het zuigen en toch! ik moet er niet aan denken dat erwin een poging gaat doen om de melk eruit te krijgen, lijkt me mega zeer doen
maar dat slaat ws nergens op, zal vast hetzelfde zijn als wanneer yara drinkt toch?
maar ik waag het er toch maar niet op.
mijn boobs zijn nu Yara’s domein![]()
ik ook niet hoor… maar Azzy kloekt het zo weg dus…
ik had nooit gevoelige tepels… sterker nog… draai er 2x aan en ik ben in 7th heaven… echt… maar sinds de BV… kan ik niks meer verdragen aan mijn tepels… alleen de mondjes van de kids en Azzy dus… maarre, alleeeeen zuigen… geen gelik en gefrunnik of zelfs maar de douchestraal erop… de handdoek erlangs :sick: brrrr… of als Sanae met haar handje erlangs strijkt dan krijg ik ook een rilling… dus mijn man mag best aan mijn borsten komen… (hij heeft een tik dat ie met grote borsten af en toe eens flink wilt schudden, ik sta er dan met rollende ogen naast hahah) dus dat mag wel… maar NIET aan mijn tepels… :naughty:
@Esther28 wrote:
O Faizaa, dat wilde ik al eerder zeggen: wat heb je een mooi plaatje bij je avatar!
nee heb ik al sinds dag 1 dat plaatje… leuk he, is van internet ergens… :inlove:
ja de BV is goed geregeld… super he!
enne, mama zegt dus: morgen bellen… bigsby ook… en anders voor straf weer een blote tieten foto… :snooty: :mrgreen:
@faizaa wrote:
@Esther28 wrote:O Faizaa, dat wilde ik al eerder zeggen: wat heb je een mooi plaatje bij je avatar!
enne, mama zegt dus: morgen bellen… bigsby ook… en anders voor straf weer een blote tieten foto… :snooty: :mrgreen:
hahahah ja ja dat zou je wel willen he!!