Wat een mooie tandemstoot is dit!! hihi.. *foto*

@bigsby wrote:

Die schop het ik echt nodig, ik stel het steeds uit :oops:

Ik moet deze week echt maar eens gaan bellen :think:

:

Kom op gewoon doen, dat zei je toen ook tegen mij! :mrgreen:

@bigsby wrote:

Wees trots op jezelf, 10 maanden is zoooo goed :-* :thumbup:

Ja ik weet dat 10 maanden ook goed is, dat had ik van te voren ook nooit verwacht.

Maar nu kan ik me gewoon niet meer voorstellen dat het ooit stopt.

het is iets wat er gewoon zo bij hoort en ook geen moeite kost ofzo

het is gewoon iets van Yara en mij en ik wil het gewoon zo houden.

maar goed misschien wordt het zo op een natuurlijke manier afgebouwd.

Heb wel eens gelezen hoe je dat tegen kunt gaan, bijvoorbeeld door bewust minder bij te voeden of voor elke maaltijd eerst te borstvoeden.

maar dat klinkt me een beetje onnatuurlijk in de oren

want het is toch juist de bedoeling dat ze met de pot mee gaan eten?

het lijkt me een beetje omgekeerde wereld dan.

Maar ik zou gewoon willen dat die bv erbij blijft.

En dat ze daar niet genoeg van kan krijgen…

maar ik merk dat ze alleen 's ochtends alleen echt honger heeft.

logisch ook natuurlijk…

nou ja we zien wel, ik blijf iig aanbieden en dan is het aan haar hoe lang ze het wil.

@bigsby wrote:

Ik wil dan ook wel mee naar de plee :lol: :lol:

:

Laten we van te voren maar even regelen dat ze extra grote wc’s voor ons reserveren! :mrgreen:

Gezellig hoor iedereen straks op de plee en Ruud maar denken "waar zijn al die meiden nou :think: " :lol: :lol:

Lena, ik snap dat dat niet kan hoor, was ook maar een bij wijze van :wink: Maar het is gewoon een feit dat veel vrouwen dus niet het zo onwijs goed gepromote zelfonderzoek doen :shifty: Ik heb implantaten en voel regelmatig wat, maar wijt het altijd maar aan de implantaten :shifty: En nu met bv toen Jonathan de nachten ging doorslapen, had ik stuwing 's nachts en dan had ik een knikker precies naast mijn tepelhof zitten :think: Die trok weer weg als de borst leeggedronken was, maar vond het toch niet normaal :eh: ALleen ga ik daar dan dus niet mee naar “ome dokter” :shifty:

Ennuh, 10 maanden Esther :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik ben nu al blij met mijn bijna 6 maanden, het is nu echt bijna op, ook doordat ik vanaf 5 maanden steeds meer de fles ben gaan bijgeven, maar vind het evengoed wel jammer hoor, had stiekem best graag een jaar willen voeden :frowning: Alleen gaat het ten koste van Valentijn en dat is niet de bedoeling :hand:

Kimmiej dat zelfonderzoek zou idd veel beter gepromoot kunnen worden. Zelfs als je zélf iets erover weten moeten je echt zoeken met lampje :? . Ik ben ermee begonnen toen ik dat knobbeltje had. Het was een gezwel, maar niet kwaadaardig, maar ik was er desondanks nog erg jong voor. De arts zei dat ik blijkbaar ‘de neiging’ had om dat soort dingen aan te maken en daar kan op een dag ook iets fouts tussen zitten. Ik hoef niet op controle, maar ik hou het dus wel zelf goed in de gaten. Nu met de bv kan dat niet en doe ik het ook niet, want je voelt vanalles. Maar bv verkleint de kans op borstkanker, dus per saldo is het positief.

Hoe zit dat eigenlijk met implantaten, kun je dan nog een foto maken?

Esther ik vind het ook snel gaan, hoe die bv afbouwt. De bijvoeding in combinatie met dat ze idd OVERAL door wordt afgeleid, zorgen dat ze veel minder drinkt dan voorheen. Eerst 2/3 keer 's nachts, nu nog 1 keer. 's Ochtends een heel karig ontbijt en de andere keren drinkt ze ook geen enorme hoeveelheden. Ze is zo klaar. Maar somige dagen wil ze wel en bunkert ze flink door. Door al dat gewissel (soms veel, soms weinig) zit deze mama nog weleens met flinke stuwing. Hoe heb jij dat gedaan? Heb je dan gekolfd? En als ze heel slecht drinkt, probeer je het dan later nog eens, of wacht je tot het weer ‘tijd’ is? Tessa geeft ook niet zo duidelijk meer aan wanneer ze honger heeft, dus op verzoek voeden vind ik ook steeds lastiger worden.

Wat en lekker ding zeg :inlove: echt een stoot ja.

Het lijkt me zo geweldig om 2 kindjes aan de borst te hebben, Fai ben stiekum weleens jaloers op je.

Dan zou je zeggen ga dan voor de derde, mijn hart zegt jajajajajajaja maar dan komt dat stomme verstand weer de hoek om :wall:

Ik kom niet naar de meeting, maar durf wel te wedden dat ik de grootste flubberbuik heb :oops: :mrgreen:

Toch eens aan mijn man vragen of er niet iets te regelen is dat ik ook zo’n mooie bv-foto krijg… Hij doet wel vaker fotoreportages en het wordt altijd erg mooi. Maar dit is wel een moeilijk onderwerp hoor, zeker zonder studio. Twee volwassen mensen die modelletje willen spelen op locatie is toch een stuk simpeler :mrgreen: .

Lena: vraag maar aan je man of hij een mooie foto wil maken, ik wacht vol spanning af :wink:

Esther: hahaha ik zie ons allemaal al in de wc staan :lol: :lol:

Ik denk dat ik dan mijn camera maar mee neem :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb nog steeds niet gebeld

De ochtend voeding ging bij mij op het laatst ook het beste, Luca had dan echt honger en kon dan zooo lief tegen mij aan liggen om zijn buikje vol te drinken :inlove: maar toen ik de avond voeding niet meer afkolfde was het gelijk allemaal op :cry:

Misschien lukt het de volgende keer langer!

zullen we morgen tegelijk bellen? 10.00?

als er mooie foto’s zijn, dan zal ik ze laten zien. Maar dat soort dingen gebeurt bij mijn man nooit binnen een week hoor :wink:

ochtendvoeding gaat hier juist het minste. De avond- en nachtvoeding gaan veel beter.

Lena: zit jij nog steeds aan de nachtvoeding? arme jij :o

Gaan we morgen om 10 uur tegelijk bellen? :shifty: :shifty: uhm dat is wel erg snel hoor :shifty:

Hier met bijvoeding in het begin wel eerst BV gegeven omdat t voor mijn gevoel, eten… het eerste jaar dus BIJ voeding is en BV nog op nr 1 staat… om wel al te wennen en zo natuurlijk gewoon het fruit en avond eten aangeboden, pap en brood… Maar na verloop van tijd, een maandje of 9 kunnen je borsten wel wat hebben… dat staat het zeg maar, stabiel en als je dan ook een voeding overslaat of wat minder geeft krijg je niet meteen een productie dip… :angel: Na dat jaar hier gewoon blijven geven tussendoor en hier was ochtend favo… ook die 3 slokjes bijvoorbeeld zijn nog super als ze ze meekrijgen… bovendien worden de hoeveel anti-stofjes en al het goede wat in BV zit super geconcentreerd en ipv 6 voedingen verdeeld over die 3 voedingen… dus de melk zit NOG voller met vitamientjes… :mrgreen: (weet niet goed hoe ik dat laatste moet uitleggen) :oops:

Kimmiejj, jij hebt implantaten… je kan dus gewoon BV blijven geven… :think: :angel:

Lena, maak me gek… ik zou dat dus heeeel graag willen… zo’n shoot… maar ik durf niet goed… :oops: :silenced:

@bigsby wrote:

Lena: zit jij nog steeds aan de nachtvoeding? arme jij :o

Jij niet dan bigsby? Ik ook hoor, hij komt minimaal 1 keer in een nacht en laatste tijd wat meer dan 1 keer vanwege die tanden..
Ik wil een nachtje doorslapen hihi

Hier ook nog nachtvoedingen… :oops:

Met Sanae was ik er met 11 maand ‘vanaf’… daar was ik eigenlijk wel blij mee, vond het een ok tijd zeg maar, 11 maand…

Maar nu bij die bolle, pff… ik weet dat ik het best kan afdwingen… ken de tips wel maar heb er de energie niet voor om ‘daar’ weer doorheen te moeten… :oops:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar vanaf 3 maanden sliep Luca door, het komt heel zelden voor dat hij s’nachts eten wil. Oh niet te hard zeggen :shifty:

Sinds de bijvoeding nog maar 1 nachtvoeding… Eerst was het late voeding en dan 's nachts nog eens 1 of 2 keer.

Ik geef Tessa meestal eten als wij eten. Soms is dat voor en soms na een voeding. Ik vind het niet erg als ze minder gaat drinken (als er maar wat overblijft :mrgreen: ), maar dan zou ik liever willen dat ze 2 of 3 keer echt goed drinkt, dan 5 keer halfwat.

Ik heb geen last van produktiedips eigenlijk. Maar wel van boosts zeg maar. Als ze dan een dag goed getankt heeft, dan denken mijn dames “o gezellig, we gaan er weer helemaal voor!!!” :mrgreen: . En dan heeft ze de volgende dag weer niet zo’n dorst, dus dat loop ik weer met die bolle meisjes.

Ze zijn ook nog niet gewend aan de nieuwe nachtsituatie, dus 's ochtends is het een gezellig boel bij ons :lol: . Als spookje dan aan een paar slokken genoeg heeft, dan zit ik de hele dag met de gebakken peren. Of de gekookte melk dus eignelijk :roll: :mrgreen: .

Wooooow bigs, ik ben zo niet jaloers :liar: :liar: :mrgreen: heeeeerlijk.

Fai, ik weet ook wel hoe je het kan afdwingen maar daar heb ik ook geen zin in :lol: Sam stopte er met 9 maanden mee, wie weet Djanel ook wel :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@lena3 wrote:

Sinds de bijvoeding nog maar 1 nachtvoeding… Eerst was het late voeding en dan 's nachts nog eens 1 of 2 keer.

Ik geef Tessa meestal eten als wij eten. Soms is dat voor en soms na een voeding. Ik vind het niet erg als ze minder gaat drinken (als er maar wat overblijft :mrgreen: ), maar dan zou ik liever willen dat ze 2 of 3 keer echt goed drinkt, dan 5 keer halfwat.

Ik heb geen last van produktiedips eigenlijk. Maar wel van boosts zeg maar. Als ze dan een dag goed getankt heeft, dan denken mijn dames “o gezellig, we gaan er weer helemaal voor!!!” :mrgreen: . En dan heeft ze de volgende dag weer niet zo’n dorst, dus dat loop ik weer met die bolle meisjes.

Ze zijn ook nog niet gewend aan de nieuwe nachtsituatie, dus 's ochtends is het een gezellig boel bij ons :lol: . Als spookje dan aan een paar slokken genoeg heeft, dan zit ik de hele dag met de gebakken peren. Of de gekookte melk dus eignelijk :roll: :mrgreen: .

wat is halfwat? want hier drinkt aisah binnen 2 minuten de borst leeg of zo… en eigenlijk drinkt alleen sanae nog lekker lang een voeding of wilt soms nog 2 borsten… :mrgreen: aisah drinkt dus ook: half wat :mrgreen: slok slok, en weer weg eigenlijk… soms krijg ik een TSR is ie al van de borst af… of hij drinkt de TSR weg en laat zich van me af glijden…

toch gaan je borsten er wel aan wennen, :angel: maar ik was dus afgelopen week in de efteling… en had voor het eerst weer sinds HELE lange tijd een lek vlek… :o :o :o echt een grote donkere vlek op mijn blousje… gewoon doorgelekt… :snooty: en ik die bolle aanleggen in de bootjes, wilt ie niet… :snooty: sanae ook niet… :snooty: loop ik dus, met die opgezwollen borsten… en tja, thuis heeft Azzy ze wel eens leeggedronken :oops: maarja kan slechts in de Efteling aan em vragen :mrgreen:

Bigsby, geluksvogel… :o

Tama, zul je zien dat je net zo’n traag menneke hebt als ik… :mrgreen:

@faizaa wrote:

:snooty: loop ik dus, met die opgezwollen borsten… en tja, thuis heeft Azzy ze wel eens leeggedronken :oops: maarja kan slechts in de Efteling aan em vragen :mrgreen:

ROFL!!! WHOEHAHAHAHA

@TaMa wrote:

@faizaa wrote:
:snooty: loop ik dus, met die opgezwollen borsten… en tja, thuis heeft Azzy ze wel eens leeggedronken :oops: maarja kan slechts in de Efteling aan em vragen :mrgreen:

ROFL!!! WHOEHAHAHAHA

ja misschien in die donkere achtbaan ja… :mrgreen: heel snel… ritje van 38 seconden of zo… :mrgreen: :mrgreen: