Wat een mooie tandemstoot is dit!! hihi.. *foto*

Zo he, ik zag deze dame op BV.com… wat een STOOT!!!

Ik ben meer als die andere tandem mama’s… nog met een ribbelbuik en opgezwollen borsten met aders hahaha… maar ok, deze viel mij op… is echt mooi gemaakt… Zou ook wel zo’n foto willen maar dan met dikke dubbelzijdige tape om de boobs bij elkaar houden…

Wow! Nou zo kan bv niet alleen lief en schattig maar ook superstoer zijn 8) 8)

Wauw!!! :o

vettttttttt he…



:inlove:



Zou echt zo graag ook zo’n foto willen… :oops:

…dit is niet echt mijn smaak qua foto…ze staat er te gemaakt op en zo wordt naar mijn idee een verkeerd beeld geschetst qua bv… :oops: :oops: :oops: Of ligt dat aan mij… :eh: :think: … :roll: :smiley:



Groetjes Do

Ow echt Dominique? Ik heb juist precies het tegenovergesteld…

Omdat BV vaak gelinkt word aan geitewollensokken types… vrouwen die NIET sexy zijn… ik vind dit juist kei mooi met die jeans aan allemaal… en het is idd geposeerd maar ok, dat doen ze ook met andere foto’s :mrgreen: Nee, ik vind dit juist een idee van hoe het OOK kan… Vind het gewoon een lekker wijf… :inlove: en stoere chick met 2 kids aan de borst… wauw… :thumbup:

Kijk, dit is een beetje een vergelijking… met een roze geruite broek, een wit hoofd (maar goed, ik had wel een longontsteking daar :angel: ) en mega boobs… gewoon staartje op hoofd…

eindelijk een faizaa tandem foto :inlove: :inlove:

maar stiekum is deze mama heeeel benieuwd naar een recente met je mooie kiddies

@tantetoe wrote:

eindelijk een faizaa tandem foto :inlove: :inlove:

maar stiekum is deze mama heeeel benieuwd naar een recente met je mooie kiddies






hahahahahaa Ahhh wat lief…

ik heb er hier een paar staan van vandaag :inlove: :





http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60865&highlight=



Pagina 7… :angel:

wat een heeerlijke snelle reactie!!!

Tja, deze mama voed al met enorm veel plezier bijna 8 maanden (eentje maar) maar vergeet telkens foto;s te maken… :oops:

er staat er wel eentje in BV momenten, maar meer niet… toch eens wat aan doen he

@tantetoe wrote:

wat een heeerlijke snelle reactie!!!

Tja, deze mama voed al met enorm veel plezier bijna 8 maanden (eentje maar) maar vergeet telkens foto;s te maken… :oops:

er staat er wel eentje in BV momenten, maar meer niet… toch eens wat aan doen he






Ja moet je doen joh… is zo leuk om terug te kijken…



Eentje maar :naughty: das gewoon super bijzonder dat je je meiske al 8 maanden voed hoor… :dance: :dance: :dance:

Volgens mij ben ik ze ergens tegengekomen dat mupke van jou… met die pretoogjes… :inlove: Ga eens loeren… :inlove:

Zo dat is een mooie foto :inlove: echt stoer!



Maar faizaa, jij blijft mijn favo tandemmama hoor en jij hebt meer boob :inlove:

@TaMa wrote:

Zo dat is een mooie foto :inlove: echt stoer!



Maar faizaa, jij blijft mijn favo tandemmama hoor en jij hebt meer boob :inlove:




ahhhhh lekker ding! wat lief zeg! :inlove: tja, idd die boobs he… :mrgreen: blijft toch boeiend… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@tantetoe wrote:
wat een heeerlijke snelle reactie!!!

Tja, deze mama voed al met enorm veel plezier bijna 8 maanden (eentje maar) maar vergeet telkens foto;s te maken… :oops:

er staat er wel eentje in BV momenten, maar meer niet… toch eens wat aan doen he






Ja moet je doen joh… is zo leuk om terug te kijken…



Eentje maar :naughty: das gewoon super bijzonder dat je je meiske al 8 maanden voed hoor… :dance: :dance: :dance:

Volgens mij ben ik ze ergens tegengekomen dat mupke van jou… met die pretoogjes… :inlove: Ga eens loeren… :inlove:




Pretoogjes… klinkt als Tara al zijn er meer met pretoogjes)

Maar die foto;s gaan we zeker weer maken!

@faizaa wrote:

Kijk, dit is een beetje een vergelijking… met een roze geruite broek, een wit hoofd (maar goed, ik had wel een longontsteking daar :angel: ) en mega boobs… gewoon staartje op hoofd…


Maar dit is wel de pure natuur waar het écht om gaat.

Ik vind dit andere foto ook heel erg mooi maar die kan niet waar zijn…

Oh faizaa, wat een prachtfoto!!! Echt waar… smelt…

haha ik moest zo lachen om de titel. aangezien je net in je andere topic foto’s van jezelf had geplaatst, dacht ik echt dat die foto’s hier ook zouden staan, vond het al niks voor jou om jezelf een stoot te noemen :mrgreen: (al mag je van mij best hoor!).



het is een grappige foto, idd juist omdat het zo totaal anders is dan het beeld dat je standaard krijgt van bv/tandem.



maar jemig fai, al jouw tandemfoto’s zijn ook echt de moeite waard hoor! Ik kan er altijd lekker lang naar kijken, ze zijn heel sfeervol, ook als hje een ruitjesbroek aan hebt :wink:

maar wat let je om als je zo’n meer geposeerde foto wilt, een leuke fotograaf te zoeken die jullie op de gevoelige plaat wil vastleggen? het is een bijzondere situatie, je twee kiddies aan de borst, dus nu of nooit. hop!

ik vind het ook een geweldige stoere sexy foto… Hij straalt kracht en zekerheid uit…

en ik ken weinig kinderen die bij een ander als hun mama uit de borst willen drinken, net zo goed als ik nog veeeel minder mama’s ken die hun kind voor zo’n foto zou lenen aan een of ander strak model. Dus ik twijfel niet aan de echtheid van het moederschap van dit model, nog aan het feit dat ze bv geeft aan beide kindjes…

@faizaa wrote:

vettttttttt he…



:inlove:



Zou echt zo graag ook zo’n foto willen… :oops:




wil ik best voor je doen :slight_smile: heb een studio beschikbaar. maar je bent wel beetje ver weg van mij denk ik :s



maaruuh als het ooit uitkomt, kom maar op. maken we er een dagje van :smiley:

en ooh ja. de foto is echt mooi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Tantetoe, die Tara heeft echt wel hele aparte oogjes hoor :inlove: die twinkeling heeft ze heel erg… sprekende ogen zucht Camera grijpen en zsm die foto’s maken… :inlove:



Klukje… dankje… ik wist wel dat je die euk zou vinden…

En ik heb em op 1 voorwaarde geplaatst :mrgreen: Dat jij ons over een 8 maanden laat genieten van jouw kleine kroelbeebjes… :inlove: :snooty: :inlove:



Fiep, hahahha… nee soms durf ik mezelf wel ‘leuk’ te noemen… maar een stoot hahaha… nee… :mrgreen: Ja ach, ik zwijmel weg bij je compliment maar goed, het heeft weinig canvas potentie die roze ruiten pyama broek… :mrgreen: Dus wie weet… 4 kilo lichter, 3 tinten bruiner… durf ik het wel aan… Ik zou het echt heel heel graag willen alleen vind ik het jammer dat mijn borsten zo groot zijn… :oops: dat is minder… maarja daar weet een fotograaf wel raad mee… :stuck_out_tongue:



Inkie, oww nee daar twijfel ik idd ook niet aan… mijn kids weigeren alles met tepels :mrgreen: behalve de mijne… :mrgreen: En ja… kracht en zekerheid… haar gezicht straalt ook een zekere ‘arrogantie’ uit op een positieve manier alsof ze wilt zeggen: da hedde gij nie gedacht he, zo’n lekkere babe met 2 beebkes aane boob… :mrgreen:



Barbara… dat zou ik HEEL leuk vinden maar niet durven… :oops: Maar nogmaals… als mijn lijf weer een beetje in shape is, misschien wel… :mrgreen: Ik hou je aanbod in gedachten… :inlove: