Wat een mooie tandemstoot is dit!! hihi.. *foto*

@faizaa wrote:

Tantetoe, die Tara heeft echt wel hele aparte oogjes hoor :inlove: die twinkeling heeft ze heel erg… sprekende ogen zucht Camera grijpen en zsm die foto’s maken… :inlove:




done :lol:

@tantetoe wrote:

@faizaa wrote:
Tantetoe, die Tara heeft echt wel hele aparte oogjes hoor :inlove: die twinkeling heeft ze heel erg… sprekende ogen zucht Camera grijpen en zsm die foto’s maken… :inlove:




done :lol:



gezien :inlove: :inlove: :inlove: wat een wimpers en ogen heeft dat kind zeg :snooty: :inlove:

@faizaa wrote:







gezien :inlove: :inlove: :inlove: wat een wimpers en ogen heeft dat kind zeg :snooty: :inlove:




Wat lief… en dat moet een mama van twee van zulke kiddies met zulke mooie ogen zeggen!! :inlove:

@tantetoe wrote:

@faizaa wrote:






gezien :inlove: :inlove: :inlove: wat een wimpers en ogen heeft dat kind zeg :snooty: :inlove:




Wat lief… en dat moet een mama van twee van zulke kiddies met zulke mooie ogen zeggen!! :inlove:






Ik herken het daarom erg snel :wink: :stuck_out_tongue: Geen wonder dat Lenn juist haar uitgekozen heeft :inlove:

hebbie de foto;s van de ontmoeting dan wel eens gezien…

dan smelt je echt weggggg

@tantetoe wrote:

hebbie de foto;s van de ontmoeting dan wel eens gezien…

dan smelt je echt weggggg






ja heb ik gezien, volgens mij heb ik daar ook nog gereageerd… :angel:

hou ik niet bij hahah

maar grote kok meeting alle mooie kiddies bij elkaar!

@tantetoe wrote:

hou ik niet bij hahah

maar grote kok meeting alle mooie kiddies bij elkaar!






hahahahha als ze nou es allemaal op de foto konden he… :o :inlove:

zou het lukken… met alllll die eigenwijsjes haha

@tantetoe wrote:

zou het lukken… met alllll die eigenwijsjes haha






als we ze allemaal vastbinden aan elkaar… wel… :mrgreen:

Neem jij stuk touw mee dan? :smiley:

@tantetoe wrote:

Neem jij stuk touw mee dan? :smiley:








tie-raps… :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wuahahahah





meid gewoon doen! :wink: die tinten die krijg ik er wel bij en de 4 kilo ga je echt niet zien :smiley:



maar je ziet maar :mrgreen:

Zo, ik vind het ook een super mooie foto, stoer door die spijkerbroekjes van mama’s en kids maar super sexy ook.

Maar naast sexy ook weer heel liefdevol door de manier waarop ze haar kindjes tegen zich aangedrukt houd.



Maar jouw foto is ook mooi Faiza! Prachtige donkere kindjes heb je!

En een prachtig stel ( * ) ( * ) ook trouwens, als ik het zo mag zeggen… :oops:

Om jaloers op te worden…



Die van mij beginnen aardig af te zakken richting het zuiden naar maatje theezak

alleen 's ochtends vroeg vind ik ze nog wel mooi vol.

tja, 't is voor een goed doel he…

Oww Esther wat zeg je me nou… echt??? owww wauw zo ga ik heeeel happy mijn bedje in… :o



die van mij zakken ook hoor… :frowning:

@faizaa wrote:

Oww Esther wat zeg je me nou… echt??? owww wauw zo ga ik heeeel happy mijn bedje in… :o



die van mij zakken ook hoor… :frowning:




Fijn!

Heb je lekker geslapen op het complimentje?



Ja ik meen het echt hoor, heb grote(re) borsten altijd al mooi gevonden en prachtig om te zien (hoewel ik verder echt op mannen val :shifty: )



ik weet zeker dat ik een echte borstenman zou zijn als ik een man was :mrgreen:

Ik was erg blij met mijn E cup in het begin van bv-periode.

Nu ze nog maar 3x drinkt heb ik mijn eigen maatje weer terug (bescheiden c-cupje) maar ze zijn behoorlijk gaan hangen en als ik lig is het echt plat.



Ik had in mijn pubertijd toevallig meerdere vriendinnen met een flinke E cup en was daar altijd jaloers op.

Hoewel zij juist zeiden dat ze graag een maatje kleiner hadden gewild…



Dus :thumbup: voor de big boobs!

Hhahaa zo leuk om te lezen, en owww goed voor de kapsones zeg :inlove:

Nee ik vind borsten ook mooi om naar te kijken… vooral heen en weer, op en neer bungelende borsten… heerlijk… decoletees oww zalig… maarrrrrrr zolang ze maar klein zijn :mrgreen: dat heb ik weer… :roll: ik ben gekkkkk op glijbaan tieten… mooie C cup och meis dank God in de hemel want dat is MOOI… en ze zeggen dat 1 jr NA de BV het vetweefsel weer terugkomt in de boob… (daar waar er dus eerst klieren zaten ivm de melk) dus troost je ze gaan echt wel voller worden… :thumbup:

Mijn man is ook een borstenman… en hij is dus net als jij, van de grote borsten… echt… al kun je er de vloer mee dweilen, of een knoopje leggen op je rug, dubbelklappen als een pannekoek… het geeft niet… zolang ze maar groot zijn… Mijn man word wild van grote tieten… Hij zal er ook altijd naar kijken, al heb je een rotkop hahaha… is net een klein kind… soms geef ik ze de boob he, mijn kleintjes en dan zie je em gewoon loeren… dan zegt ie: weet je… ik vind ze nog steeds prachtig… 8)

Ik had vroeger echt mooie borsten… maatje 36 jeans, cup 75 F… mennn lange zwarte haren tot op de billen… :frowning: en nu ach ja… maatje 38 met flubbers om de buik… cup 75 G en ze hangen wel een beetje ja… (terwijl ik ook vrouwen zie waarbij de borsten hangen die dan zeggen: die van mij hangen niet dus het valt nog wel mee bij mij denk ik) die haren zijn nu lastig dus die hangen meestal in een staart… nee een STOOT ben ik niet meer… maar dat hoeft ook niet… ik heb DIKKE TIETENNNNNNNN hahahahahah en dat doet het em nog steeds hier thuis… :mrgreen:

@Formally known as Vuegje wrote:

wuahahahah





meid gewoon doen! :wink: die tinten die krijg ik er wel bij en de 4 kilo ga je echt niet zien :smiley:



maar je ziet maar :mrgreen:






I’ll keep it in mind… :inlove:

haha, nou wees lekker blij met je dikke tieten!!

En super dat je man er nog steeds wild van wordt zeg, wat wil een vrouw nog meer!



En doe mij jouw maatje 38 ook maar…



Hier wel lekker afgevallen door de bv maar heb brede heupen dus maat 40/42 heb ik nog steeds nodig in broeken

verder van boven juist smal, taille enzo.



ben m’n haar wel weer aan het laten groeien, hangt nu over mijn schouders.

maar euh… voor het gemak ook meestal in een staartje of met een knip omhoog.



Dus hier niet echt een hoog stootgehalte…



maar mijn man is makkelijk wild te krijgen, hoef maar een string aan te doen en hij is al op temperatuur :lol:

echt een billenman hier dus.

en daar heb ik nou weer helemaal niks mee.

niet van mezelf en ook niet van een ander…



doe mij maar () ()!