Wat een mooie tandemstoot is dit!! hihi.. *foto*

Oh en 1 jaar na de bv komt het vetweefsel weer terug in boob?

dan is er dus nog hoop!



Behalve als er nog een beebje komt, dan hou ik helemaal geen tiet meer over denk ik…

Nouwwww ik heb foto’s gezien van jou :snooty: en je bent echt wel een lekker wijf… met mooie kleine tieten… hint hint als die mannen moeilijk doen, wil je met mij daten dan? :inlove:



Hahaha nee geintje hoor… maar die eerste anderhalve zin is waar! 8)



Ik juist andersom… ik begin een appel te worden ipv een peer… ik had zelfs na Sanae zo’n slanke taille… maar na die bolle, pfff… die love handles he… :frowning: en ik heb spijt dat ik zoveel gesnoept heb tijdens de zwangerschap… ik dacht ach daarna 2 aan de borst dat gaat goed komen… maar nee… :frowning: (moet ook zeggen dat ik toen heel consequent was met eten en dronk alleen water als ik dat weer doe, dan lukt het me ook wel weer om af te vallen maarja ben lui)



Nee ik ook niet… ik vind een vrouw in een boxer veel mooier of zo’n boxerstring… veeel mooier… Az houdt ook wel van strings maar tieten staan echt op nr1… Ik kan een hele grote witte onderbroek aanhebben, boeit niet zolang de borsten maar zichtbaar zijn…



Mijn man leest mee he, en die gaat mee naar de grote kok meeting dus al die mama’s met grote borsten zien die Mocro en zeggen: kom snel weer hier hahaah daar heb je die grote mupse geilerd… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Esther28 wrote:

Oh en 1 jaar na de bv komt het vetweefsel weer terug in boob?

dan is er dus nog hoop!



Behalve als er nog een beebje komt, dan hou ik helemaal geen tiet meer over denk ik…






Yep zo ongeveer na een jaar… met BV zit ie vol met klieren ivm de melk, als je stopt met BV komt het vet weer terug (klieren zijn immers leeg zoiets denk ik dan) en het vet is juist wat je borst zo mooi vol maakt…



Als je nog een beebje krijgt… ow zucht… ja hele proces weer van voor af aan… :mrgreen: maar wat je zei, is voor een goed doel… :inlove:

@faizaa wrote:

Nouwwww ik heb foto’s gezien van jou :snooty: en je bent echt wel een lekker wijf… met mooie kleine tieten… hint hint als die mannen moeilijk doen, wil je met mij daten dan? :inlove:

:mrgreen:




haha, nu is het mijn beurt voor rooie wangen :oops:

maar wel leuk om te horen!

zit te glimmen op m’n stoel hier :smiley:

glij er bijna af :mrgreen:



oooo ik heb ook heel erg gesnoept in de zwangerschap

hele zakken en repen gingen erdoor. 20 kilo aangekomen!

ben een enorme zoetekauw

en nog hoor… kan het niet laten

ben op vakantie ook weer een paar kilo aangekomen.

nu maar een paar weekjes wat minderen, dan gaat het er wel weer af.

hoop ik…

@faizaa wrote:

@Esther28 wrote:
Oh en 1 jaar na de bv komt het vetweefsel weer terug in boob?

dan is er dus nog hoop!



Behalve als er nog een beebje komt, dan hou ik helemaal geen tiet meer over denk ik…






Yep zo ongeveer na een jaar… met BV zit ie vol met klieren ivm de melk, als je stopt met BV komt het vet weer terug (klieren zijn immers leeg zoiets denk ik dan) en het vet is juist wat je borst zo mooi vol maakt…



Als je nog een beebje krijgt… ow zucht… ja hele proces weer van voor af aan… :mrgreen: maar wat je zei, is voor een goed doel… :inlove:




Lijkt me geweldig, alles nog een keer :inlove:



Met noa is het mislukt dus nu met Yara geniet ik dubbelop.

en ik kan mensen wel slaan die vragen wanneer ik nu eens ga stoppen omdat ze toch al zo groot is :x :wall: :snooty:

Privé fotosessie speciaal voor Faizaa :mrgreen:

en nog wat

Einde fotosessie van vandaag…

Zoooo Esther en bedankt… :inlove: damn zeg, allereerst… je meisje ik dacht nog: hihi… ze weeeeet dat de camera er is maar kijkt er met een schuin oog naar hahha… de volgende hoppaa recht in de lens hahah… kei mooie foto’s zeg… en jij bent slank zeg… hoe komt je dochter zo blond? je man? wat hebben jullie een mooie grote woonkamer! :inlove: Enne,





nice boobs :silenced:

Oooh ik krijg helemaal weer kriebels van die foto’s! Bij Senne ben ik rond de 9/10 maanden gestopt omdat ik toen weer zwanger was, wou gewoon even rust maar ik heb nu steeds vaker zoiets van: waarom ben ik gestopt?!??!?! Zou zo leuk zijn om em nu nog steeds te kunnen voeden! Helaas is hij het verleerd, dus kan hij straks ook niet met z’n broertje/zusje meedrinken (hij bijt nu gelijk :mrgreen: , ja niet dat ik het dagelijks probeer hoor hahaha)

Wat een stoere gave foto!

En het ziet er idd wel uit alsof ze echt aan het voeden is daar.



Vind trouwens wel dat die kindjes zo ‘van de zijkant’ drinken en dan trekken ze die tepel zo scheef. Dat doen die van jou ook Fai, doet dat geen zeer? Ik dacht dat het recht van voren moest?



En voor zover ik een expert ben op dat gebied wil ik ook wel even opmerken dat die van jou er mogen zijn faizaa. Zowel de kindjes als de boobs :mrgreen: .

@Fryskefaam wrote:

Oooh ik krijg helemaal weer kriebels van die foto’s! Bij Senne ben ik rond de 9/10 maanden gestopt omdat ik toen weer zwanger was, wou gewoon even rust maar ik heb nu steeds vaker zoiets van: waarom ben ik gestopt?!??!?! Zou zo leuk zijn om em nu nog steeds te kunnen voeden! Helaas is hij het verleerd, dus kan hij straks ook niet met z’n broertje/zusje meedrinken (hij bijt nu gelijk :mrgreen: , ja niet dat ik het dagelijks probeer hoor hahaha)






och meis, je krijgt straks gewoon weer lekker een nieuwe BV tijd… en ach, laat je hem dan gewoon eens meedrinken wie weet wat ie doet… :mrgreen:

@lena3 wrote:

Wat een stoere gave foto!

En het ziet er idd wel uit alsof ze echt aan het voeden is daar.



Vind trouwens wel dat die kindjes zo ‘van de zijkant’ drinken en dan trekken ze die tepel zo scheef. Dat doen die van jou ook Fai, doet dat geen zeer? Ik dacht dat het recht van voren moest?



En voor zover ik een expert ben op dat gebied wil ik ook wel even opmerken dat die van jou er mogen zijn faizaa. Zowel de kindjes als de boobs :mrgreen: .




Ja gebeurd ook… maar ik denk echt dat ik op een gegeven moment eelt op mijn tepels heb gekregen… :think: want kloven kun je altijd wel krijgen maar ik heb dat alleen bij Sanae gehad, ben stug door blijven voeden… heb er zelfs een klein littekentje van… maar nu kunnen ze draaien, zijkanten, bovenop, achterlangs, ondersteboven hahahaha… ik voel er niks van… merk wel soms dat Sanae de tepel vasthoudt met haar tanden en dan zeg ik weleens: niet met de tanden meid, en dat snapt ze dan ook… dan hapt ze opnieuw aan…



Enne, bedankt zeg… :inlove: :inlove: :inlove:

en als je nou serieus zo’n fotosessie aandurft, dan meld je maar, dan weet ik nog wel een fotograaf voor je…



dat ze überhaupt de melk eruit krijgen zo joh…

Oh Esther herken erg je verhaal… hier voor ZW maat 75 B

En tijdens BV 75 E… die nu ze nog maar 2 keer krijgt echt aan het afnemen zijn,… ze lijken zo leeg (komt het echt ooit goed…)



Maar put hoop uit faizaa’s worden… enne, mijn mannetje vindt ze dus nog steeds lekker… volgens hem zijn ze niet net theezakken aan het worden hihi.



Maar die maatjes van jullie… wordt ik wel jaloers van… ik moet nog steeds 6 kilo zwvet kwijt…

Wees maar blij met jullie maten, ik was zoooo blij dat ik tijdens het bv periode zulke grote had. Maar nu heb ik weer niks :cry: een A cupje :roll:

@tantetoe wrote:

Oh Esther herken erg je verhaal… hier voor ZW maat 75 B

En tijdens BV 75 E… die nu ze nog maar 2 keer krijgt echt aan het afnemen zijn,… ze lijken zo leeg (komt het echt ooit goed…)





ja dat heb ik ook dan lijken het net 2 lege omhulsels, vooral 's avonds

vind ik wel zonde

maar komt ook wel van het afvallen in het algemeen denk ik

ben nu ongeveer 8 kilo lichter dan voor de zwangerschap, dus er zal wel minder vet zitten dan daarvoor.

@bigsby wrote:

Wees maar blij met jullie maten, ik was zoooo blij dat ik tijdens het bv periode zulke grote had. Maar nu heb ik weer niks :cry: een A cupje :roll:




ben het even vergeten maar geef je nog bv dan?

@faizaa wrote:

Zoooo Esther en bedankt… :inlove: damn zeg, allereerst… je meisje ik dacht nog: hihi… ze weeeeet dat de camera er is maar kijkt er met een schuin oog naar hahha… de volgende hoppaa recht in de lens hahah… kei mooie foto’s zeg… en jij bent slank zeg… hoe komt je dochter zo blond? je man? wat hebben jullie een mooie grote woonkamer! :inlove: Enne,





nice boobs :silenced:




haha sanks :oops:



nee m’n man is juist donker

Yara was bij de geboorte echt een zwartkopje maar wordt nu steeds blonder

ik ben ook zwart geboren en was als kind ook heel blond, later werd ik donkerder en ben ik het blond gaan verven, pas sinds afgelopen najaar ben ik weer donker, doodeng eerst maar ben er erg blij mee, geen uitgroei meer, je ziet het gewoon niet, zo dicht is het bij mijn eigen haarkleur.



Noa wordt nu als kind ook steeds blonder, maar kan me niet voorstellen dat ze dat later blijft, als ik naar onszelf kijk…

Wat een heerlijke foto’s allemaal :thumbup: :inlove: En hier ook een (.)(.) fan hoor :wink: Zou ook een absolute borstenman zijn indien het aanhangsel er zou zijn bij mij :mrgreen: Had voor de zw van Valentijn een 85B en net na de bevalling een 85E :thumbup: Is teruggezakt naar een 85C en nu had ik na de bevalling en tijdens de eerste bv periode een 85F/90E en nu zit ik op 85D. De bv begint hier ook hard terug te lopen en hier heb ik ook 's morgens de mooiste boobs :shifty: Maar heb er ook nog wat vulling in zitten (al ver voor de kids trouwens :wink: ) dus helemaal leeg raken ze nooit :stuck_out_tongue: Maar hier ook nog veel te veel kilo’s eraan hoor :wall: Zit dus ook met een groen hoofd naar de foto op de eerste pagina en de foto’s van Esther te kijken :oops: :oops: Kom ook van 60 kilo op 1,81mtr af en zit nu op 84.



Maar het zijn wel onwijs mooie foto’s allemaal :thumbup: En vind “onze” eigen foto’s nog steeds het mooist om naar te kijken omdat die voor het echtst zijn :inlove: