Wat een mooie tandemstoot is dit!! hihi.. *foto*

@Kimmie1976 wrote:

Maar hier ook nog veel te veel kilo’s eraan hoor :wall: Zit dus ook met een groen hoofd naar de foto op de eerste pagina en de foto’s van Esther te kijken :oops: :oops: Kom ook van 60 kilo op 1,81mtr af en zit nu op 84.


Haha, nou maar even een grapje tussendoor want wat denk je wat ik weeg dan?
ik ben ook ruim 1m80 en ben echt niet veel lichter dan jou hoor!
scheelt maar een paar kilo-tjes.

Dus zoveel 'slanker" dan jou kan ik toch echt niet zijn :think:

Maar ik vind het natuurlijk wel erg leuk om te horen dat jullie dat wel vinden of dat het in ieder geval op de foto zo lijkt dat ik eventueel slank zou kunnen zijn, euh, ja. snappen jullie het nog...

Even een “before” foto, hier ben ik hooghooghoog zwanger, ruim 38 weken en ook ruim 100 kilo, jaja schoon aan de haak.

en nog een beetje erg blond.

beetje heel erg blond, wat een verschil he met nu.



doen we even een stemrondje?

wat is leuker, blondje of brunette?

en dit blijf ik mijn mooiste buikfoto vinden, ruim 36 weken.

net terug van vakantie in Italie dus lekker bruin.



zucht… heimwee naar buik… zucht…

ok, ik hou op, zit hier een beetje een spam topic van mezelf van te maken :naughty:

Ha ha die Esther :lol: :lol: :lol: Nou je had in elk geval een hele mooie buik :inlove: :thumbup: Hier heb ik net de 100 niet geraakt :wink: OP de dag van de ks woog ik precies 99,8 en dat was met precies 38 weken, maar was ook wel retetrots op mijn mooie ronde buik hoor :inlove: :inlove: Begon voor Valentijn met 60 kilo, met 32 weken woog ik 85 precies en 3 dagen later ben ik bevallen en toen ben ik weer terug gegaan naar 72,5 en eindigde dus op bijna 100, ik ben ook zo’n enorme zoetekauw :drool: :drool: Maar goed, in je eigen ogen mankeert vaak veel meer dan in de ogen van een ander he :wink: Moet wel zeggen dat de kilo’s bij mij wel over mijn hele lijf verspreid zijn gaan zitten, dus geen lokale ophopingen :lol:



Maar goed, ondanks dat dit een tandemstoottopic was bij opzet, vind ik dat donkere echt supermooi bij je staan :thumbup: :thumbup: :thumbup: Veeeel beter dan blond :shifty:

haha, bij mij wel plaatselijk, ik had alles wat ik naar binnen heb gewerkt ook wel zo op m’n heupen kunnen plakken :mrgreen:

had hetzelfde effect gehad.



toen ik trouwde, ruim 6 jr. geleden woog ik 78

toen ik zwanger raakte van noa was ik al zwaarder, begin 80

20 kilo aangekomen tot bijna 100.



voor yara woog ik 86, weer 20 kilo aangekomen tot ongeveer 106

en nu schommel ik tussen 77 en 79

ik wil in ieder geval onder die 80 blijven.



en het liefst woog ik 75, dat is voor mij een magisch getal, zit tussen m’n oren.

trouwens 60 kilo bij 1m81, dat is dun!!

modellenfiguurtje



zou niet weten wanneer ik dat ooit woog, op school ofzo denk ik… :think:

ergens in een ver verleden

Ik zou ook tekenen voor onder de 80 hoor :thumbup: Maar ach mss als de bv helemaal op is dat de reserves wat gaan slinken :pray: :pray: :lol: En ja ik was toen erg dun :shifty: Normaal gewicht was rond de 63, ook nog erg slank, maar was er wel erg happy mee :silenced:

jeetje, met 100 kilo zou je toch een moddervet figuur verwachten, maar je ziet er niet eens mollig uit :think: . Mooi buik idd!!



Ik stem voor brunette. Waarom heb ik dan 2 blonde docjhters?

@Esther28 wrote:

@bigsby wrote:
Wees maar blij met jullie maten, ik was zoooo blij dat ik tijdens het bv periode zulke grote had. Maar nu heb ik weer niks :cry: een A cupje :roll:




ben het even vergeten maar geef je nog bv dan?




Nee helaas niet meer, ik ben nu ongeveer sinds 2 maanden helemaal afgebouwd.

Luca wilde niet meer bij mij drinken, al een tijdje niet, toen heb ik bijna alles gekolfd maar op een gegeven moment begon het heel erg terug te lopen. :cry:

@lena3 wrote:

jeetje, met 100 kilo zou je toch een moddervet figuur verwachten, maar je ziet er niet eens mollig uit :think: . Mooi buik idd!!



Ik stem voor brunette. Waarom heb ik dan 2 blonde docjhters?




kleding verhuld een heleboel hoor.

als ik foto’s terug zie van mezelf in bikini in Italie dan schrik ik me lam en denk: jemig dat ik zo rond durfde te lopen!

maar op dat moment voelde ik me alleen maar heerlijk zwanger en het maakte me niks uit.

erwin heeft me zelfs heel vaak op de foto gezet en daar had ik geen problemen mee.

al twijfel ik nu heel erg welke wel en niet in het fotoboek komen :think:



toch wel een beetje shocking, sommige foto’s…

@bigsby wrote:

@Esther28 wrote:
@bigsby wrote:
Wees maar blij met jullie maten, ik was zoooo blij dat ik tijdens het bv periode zulke grote had. Maar nu heb ik weer niks :cry: een A cupje :roll:




ben het even vergeten maar geef je nog bv dan?




Nee helaas niet meer, ik ben nu ongeveer sinds 2 maanden helemaal afgebouwd.

Luca wilde niet meer bij mij drinken, al een tijdje niet, toen heb ik bijna alles gekolfd maar op een gegeven moment begon het heel erg terug te lopen. :cry:




jammer he, zo ben ik met Noa ook gestopt al was mijn reden om te gaan kolfen dat ik alles kapot had

het deed zo’n pijn dat Noa echt niet meer bij me kon drinken, dan ging ik door de grond.

na 6 weken kwam er geen drup meer uit…

gejankt dat ik heb… :cry:

voelde me vreselijk!

maar goed, ik weet ook wel dat ik toen alles gegeven heb.

mensen zeiden ook tegen me, een ander zou allang gestopt zijn.

ben zo lang doorgegaan ondanks de kloven, b.o. enzo.



Een wereld van verschil met nu!

@lena3 wrote:



Ik stem voor brunette. Waarom heb ik dan 2 blonde docjhters?






Blonde dochters zijn mooooooi!!

zie hier die van mij:

Esther: ik kan me voorstellen dat je gestopt bent, dat moet ook wel heel moeilijk en pijnlijk geweest zijn :hug:

Wat een verschil met nu, moet je zien hoelang je het nu al volhoud :dance:



Ach ik ben allang blij met hoelang ik het uiteindelijk nog heb volgehouden, al vond ik het kolven wel erg irritant :roll: ik kolfde ook 3x per dag op het werk.

@bigsby wrote:

Esther: ik kan me voorstellen dat je gestopt bent, dat moet ook wel heel moeilijk en pijnlijk geweest zijn :hug:

Wat een verschil met nu, moet je zien hoelang je het nu al volhoud :dance:



Ach ik ben allang blij met hoelang ik het uiteindelijk nog heb volgehouden, al vond ik het kolven wel erg irritant :roll: ik kolfde ook 3x per dag op het werk.




ik vond het kolven ook irritant, gaat ook niet makkelijk.

moet tig keer kolven voor een volle fles.

ben ik nu ook mee gestopt trouwens :shifty:

er ligt nog wat bv in de diepvries maar als dat op is krijgt ze 2x per week tussen de middag een flesje kv als ik moet werken.

dus 2 flesjes in de week.

was wel even een stap maar het brengt zoveel gemak mee!



Ja jij hebt het kolven zeker nog lang volgehouden!! :thumbup:

o ik had zo’n geluk daarmee, ik had in 4 keer kolven genoeg voor de hele dag :pray: .

Zelfs nu bij tessie kolf ik meer dan zij drinkt, al is dat helemaal tegen de leer :mrgreen: .



fijn dat het bij yara zoveel beter gaat.

@lena3 wrote:

o ik had zo’n geluk daarmee, ik had in 4 keer kolven genoeg voor de hele dag :pray: .

Zelfs nu bij tessie kolf ik meer dan zij drinkt, al is dat helemaal tegen de leer :mrgreen: .



fijn dat het bij yara zoveel beter gaat.




oh wat super zeg zo makkelijk kolven.

ik was echt de hele week aan het kolven

op het werk 2x.

thuis elke dag steeds tussendoor, wel 3 of 4x per dag en dan steeds maar 20 of 30cc per keer

en mevrouw dronk flessen van 240cc als ik werk.

dus een dagtaak voor mij om die vol te krijgen.



en dat terwijl ik maar 2 dagen per week werk en ik maar 2 flessen per dag nodig had, 4 in de week dus.

en dan toch nog de hele week aan het kolven

en dat gedenk steeds, o, heb ik al genoeg in de fles?

@bigsby wrote:

Esther: ik kan me voorstellen dat je gestopt bent, dat moet ook wel heel moeilijk en pijnlijk geweest zijn :hug:

Wat een verschil met nu, moet je zien hoelang je het nu al volhoud :dance:



Ach ik ben allang blij met hoelang ik het uiteindelijk nog heb volgehouden, al vond ik het kolven wel erg irritant :roll: ik kolfde ook 3x per dag op het werk.




Hee trouwens, we hebben er in een vorig topic hele pagina’s over volgekletst, maar euh…



heb je al gebeld voor je uitstrijkje :mrgreen: ?

moet je daarvoor bellen?

(ja ik weet dat de vraag niet aan mij gericht was :mrgreen: , maar dat vroeg ik me af, moet je bellen voor die uitslag?)



mar dat was dus mijn geluk, dat ik zo makkelijk kolfde. Lara dronk niet bij mij, dus als ik zo moeilijk had gekolfd als jij, dan had ik heel snel kv moeten geven. Nu heeft ze 8 maanden bv kunnen krijgen.

@lena3 wrote:

moet je daarvoor bellen?

(ja ik weet dat de vraag niet aan mij gericht was :mrgreen: , maar dat vroeg ik me af, moet je bellen voor die uitslag?)




Ja als je niet zoals ik verrast wilt worden omdat er een brief op de mat ligt dat je vast al weet dat de uistlag niet helemaal goed is… en dat wist ik dus nog niet :shock: