pap1
@lena3 wrote:
ik hang in de wacht bij de HA, en ondertussen zit ik te kolven. en te kokken dus… als dat niet multitasken is… :mrgreen:
haha heel goed, vrouwen kunnen toch ook alles tegelijk 8)
Fijn dat de uitslag goed was :dance:
nou ben ik de enige die nog moet bellen :oops:
@bigsby wrote:
@lena3 wrote:ik hang in de wacht bij de HA, en ondertussen zit ik te kolven. en te kokken dus… als dat niet multitasken is… :mrgreen:
Kom op dan!!
Dan heb je het maar gehad!!
@Esther28 wrote:
@bigsby wrote:@lena3 wrote:ik hang in de wacht bij de HA, en ondertussen zit ik te kolven. en te kokken dus… als dat niet multitasken is… :mrgreen:
Kom op dan!!
Dan heb je het maar gehad!!
Ga ik volgende week doen! en dan kijken of ik een afspraak kan maken voor vrijdag of die dinsdag daarop, en dan wil ik eigenlijk gelijk naar de tandarts :think: die zit daar nl naast :mrgreen:
Goed zo!
wat een gedoe is dat he, al die afspraken.
had ik een tijdje terug ook
door al het gehuil van yara en die ziekenhuisbezoeken en operatie van erwin kwam ik voor mezelf nergens aan toe
maar toen het wat rustiger was heb ik alles achter elkaar gepland, tandarts, kapper, uitstrijkje enz.
ik vind het altijd zo’n geregel met oppas enzo…
Het is idd een gedoe, dat zijn echt van die afspraken waar je niet aan toe komt. Dus blijf je het uitstellen. Ik ben aan het begin van mijn zwangerschap nog bij de tandarts geweest, dat is dus al veel te lang geleden :oops: ach bij mij valt er toch niet veel te doen :silenced:
Als ik vrijdag nog terecht kan dan laat ik Luca thuis, maar die week daarna moet ik hem meenemen omdat Gerard dan weer aan het werk is.
En 1 kind kun je wel meenemen maar 2 natuurlijk niet. De kapper hoef ik dan gelukkig niet, daar ben ik een paar maanden nog geweest en als je naar mijn foto kijkt dan heb ik het nog behoorlijk kort (vergeleken met eerder)
o ja, heel herkenbaar… Moet nog naar de tandarts, de podotherapeut en de kapper. En de opticien. En dat ik eignelijk eens contactlenzen wil proberen staat al anderhalf jaar in de wacht ofzo… En ik heb geen kleren, ik moetnaar de stad een middagje. Maar ja, vandaag is mijn man dan wel thuis, maar nu is Lara weer ziekig en daar heeft hij niet zo’n geduld mee, want zooooo ziek is ze nu ook weer niet. Dus blijf ik maar thuis.
En en en heb je al gebeld Monique?
loopt topic nog steeds? leukkkk :mrgreen:
moet wel opletten voordat ook deze verplaatst word… :silenced:
allemaal goede uitslagen
allemaal kappers afspraken
geen tandarts afspraken
geen blote tieten foto’s
en Kim die ondanks siliconen BV geeft… wowwww!!! :o
wat een geluk!!! hebben ze bij jou de tepel laten zitten en de silicoon van onder de boob erin gedaan?
ow enne, zoutwater oplossing dus Kim…
wat is verschil? :think:
@Esther28 wrote:
En en en heb je al gebeld Monique?
Nee ga ik doen zodra ik weet wanneer in ongesteld word want als ik nu een afspraak maak dan ben ik het waarschijnlijk net als ik daar heen moet.
Zoals ik al eerde zei zaten mijn dagen deze 2 weken een beetje vol, maar ik ga ik echt bellen hoor :thumbup:
Fai: ja goed hé dat je topic nog steeds loop alleen gaat het nu over vanalles en nog wat :lol: :lol:
@bigsby wrote:
@Esther28 wrote:En en en heb je al gebeld Monique?
Nee ga ik doen zodra ik weet wanneer in ongesteld word want als ik nu een afspraak maak dan ben ik het waarschijnlijk net als ik daar heen moet.
Zoals ik al eerde zei zaten mijn dagen deze 2 weken een beetje vol, maar ik ga ik echt bellen hoor :thumbup:
Fai: ja goed hé dat je topic nog steeds loop alleen gaat het nu over vanalles en nog wat :lol: :lol:
Hihi… echttt wel… :inlove:
@faizaa wrote:
@bigsby wrote:@Esther28 wrote:En en en heb je al gebeld Monique?
maar wel leuk dat je zelf even weer komt kijken, gezellig! :dance:
@bigsby wrote:
@Esther28 wrote:En en en heb je al gebeld Monique?
ok, ok.
ja dat had ik dus ook, had ik al mijn moed verzameld en een afspraak gemaakt, werd ik de avond ervoor ongi, kon ik weer af gaan bellen :wall:
Ha ha, heb je weer een goede reden gevonden om niet te bellen :mrgreen: . Je kunt ook een afspraak maken voor 6 weken vooruit .
@lena3 wrote:
Ha ha, heb je weer een goede reden gevonden om niet te bellen :mrgreen: . Je kunt ook een afspraak maken voor 6 weken vooruit.
:lol:
@lena3 wrote:
Ha ha, heb je weer een goede reden gevonden om niet te bellen :mrgreen: . Je kunt ook een afspraak maken voor 6 weken vooruit.
hihihi zo lijkt het net of ik het als een smoes gebruik :eh: :mrgreen:
Maar ik zou het donderdag moeten worden maar het kan ook nog een week later, tegenwoordig weet ik dat nooit meer :think:
@Esther28 wrote:
@faizaa wrote:@bigsby wrote:@Esther28 wrote:En en en heb je al gebeld Monique?
Ze zal wel moeten, het is haar topic :lol: :lol: :lol: :lol:
@bigsby wrote:
@Esther28 wrote:@faizaa wrote:@bigsby wrote:@Esther28 wrote:En en en heb je al gebeld Monique?
Ze zal wel moeten, het is haar topic :lol: :lol: :lol: :lol:
yoehoeeee Faihaiiiiii where are you??? :mrgreen: