Knippen kost me 27,50 euro (inclusief wassen is dat). Als ik mijn haar ga verven ben ik al gauw 65 euro kwijt. Dat doe ik dus niet zo heel vaak (en het is ook een ramp met zwemmen, na drie weken geeft het nog af in het chloorwater). Het ziet er dan wel helemaal top uit, dus voor een speciale gelegenheid laat ik het wel eens verven.
Ik heb een kort kapsel en ga elke 5 tot 6 weken naar de kapper. Ik ben overigens zeer tevreden met mijn kapper.
Annet, ik kleur altijd redelijk dicht bij mijn natuurlijke haarkleur; mooi donkerbruin. Ik kleur nu ook ongeveer elke 10 weken, dus we zullen zien!
D. niet iedereen krijgt even snel dooie puntjes. Ik was bv al 2 jaar niet naar de kapper geweest en de kapster hoefde echt maar heel weinig puntjes te knippen. Maar ik neem meestal ook niet eens de tijd om naar de kapsalon te gaan. Binnenkort maar eens weer mee met manlief dat betekend dus ook echt een afspraak maken want mannen kunnen zo binnen lopen vrouwen helaas niet. Al doe ik ook eigenlijk niets bijzonders, beetje model erin laten knippen of puntjes. Laatste keer dat ik uitgebreid door de kapper ben geknipt was een week voor de geboorte van Casper, de hele mikmak, wassen, knippen, verven en highlights voor net geen 60 euro geloof ik. :thumbup:
Ik ga iedere 6 weken om te knippen, verven en fohnen en betaal 115 euro.
Het is veel geld maar ik heb het er echt voor over.
Ik heb in het verleden zelf 10 jaar in het vak gezeten, en ik vindt dat er weinig echte top stylistes zijn. :oops:
Pfff, wat een bedragen! :shock:
Hier een thuiskapster die toevallig ook nog een dinnetje van me is (en de prijzen voor ons dus altijd naar beneden afrondt 8) ) , ik betaal voor mezelf geloof ik 10 euro voor knippen en stylen. Meestal maak ik eens in de 3 a 4 maanden een afspraak voor ons hele gezin, en dan knipt ze ons alle vier samen voor 30 euro.
Als ik dit allemaal lees besef ik dat ik erg bof met ‘mijn’ kapsalon; ik geloof dat ik 18,00 euro oid betaal voor wassen, knippen en föhnen/stylen…
Gister toevallig met L. geweest, flink in laagjes geknipt, daarna 2 invlechtjes + rommelknotjes in d’r haar gedaan :inlove: en ik betaalde 12,90 voor een half uur durende behandeling.
@D. wrote:
Wat ik niet volg is het volgende: haar groeit gemiddeld een cm per maand. Als je maar 1 of twee keer per jaar naar de kapper gaat loop je toch met flink wat dode punten rond, of heb alleen ik dat? Kan me gewoon moeilijk voorstellen dat het mooi/leuk blijft zitten als het zo weinig geknipt wordt. :oops:
Heb ik geen last van… ik heb echt… prachtig mooi haar… :oops: :inlove: die ene keer in het jaar knip ik een flink stuk eraf… dat groeit als kool weer aan… en mijn haar zit elke dag geweldig zonder dat ik er iets aan hoef te doen… 8)
en ja ik ben heel onzeker over andere dingen maar niet over mijn haar… vandaar de kapsones talk… :mrgreen:
@faizaa wrote:
@D. wrote:Wat ik niet volg is het volgende: haar groeit gemiddeld een cm per maand. Als je maar 1 of twee keer per jaar naar de kapper gaat loop je toch met flink wat dode punten rond, of heb alleen ik dat? Kan me gewoon moeilijk voorstellen dat het mooi/leuk blijft zitten als het zo weinig geknipt wordt. :oops:
Heb ik geen last van… ik heb echt… prachtig mooi haar… :oops: :inlove: die ene keer in het jaar knip ik een flink stuk eraf… dat groeit als kool weer aan… en mijn haar zit elke dag geweldig zonder dat ik er iets aan hoef te doen… 8)
Nu is het officieel: ik haat jou. :angel:
@D. wrote:
@faizaa wrote:@D. wrote:Wat ik niet volg is het volgende: haar groeit gemiddeld een cm per maand. Als je maar 1 of twee keer per jaar naar de kapper gaat loop je toch met flink wat dode punten rond, of heb alleen ik dat? Kan me gewoon moeilijk voorstellen dat het mooi/leuk blijft zitten als het zo weinig geknipt wordt. :oops:
Wahahahahahahhahahahaa... nu is het officieel.. ik vind jou echt grappig.. :lol: :inlove:
Ik heb GENOEG flaws.. maar niet op mijn hoofd.. sorry.. :mrgreen: :angel: :-*
thuiskapster, kost 11 euro. Ze was meer dan een uur bezig en het zat erg goed!
Ik betaal zo rond de 80 euro telkens voor wassen, de producten, kleuren, knippen en brushen.
Normaal ging ik om de twee maand maar wil het laten groeien dus iets minder vaak nu (zo rond de vier maand).
Uhm… Ik ben kwijt aan de kapper… 125 euro!!!
Ik ga eens in de 3/4 maanden…
Wordt altijd perfect geknipt en er gaan zeker 3 kleuren verf in. (onopvallend hoor, geen extreme dingen!!)
En ik heb erg veel en dik haar…
(maar moet nu dus helaas op zoek naar een andere kapper… kan deze niet meer betalen…)
Laatste keer was ik €92 kwijt knippen (had tot onder m’n schouders en nu heel kort) stylen en verven. Maar het is niet wat ik wilde erg jammer…
Ik mis mijn oude kapper, die kon het perfect maar die is failliet gegaan daarna nog 2 andere kappers gehad maar ook niet geweldig… ik ben nog steeds opzoek naar een goede .
Kapper hebben vaak moeite met mijn haar omdat het juist heel dik is.
moet binnen kort weer m’n haar gaan verven maar ik denk dat ik het eerst ga ontkleuren want ben ook niet blij met dit kleurtje. zucht…
volgende keer word het toch weer gewoon m’n natuurlijke donker bruin met blonde plukken tis nu wachten tot m’n haar weer normaal lang is
@faizaa wrote:
@D. wrote:@faizaa wrote:@D. wrote:Wat ik niet volg is het volgende: haar groeit gemiddeld een cm per maand. Als je maar 1 of twee keer per jaar naar de kapper gaat loop je toch met flink wat dode punten rond, of heb alleen ik dat? Kan me gewoon moeilijk voorstellen dat het mooi/leuk blijft zitten als het zo weinig geknipt wordt. :oops:
Wahahahahahahhahahahaa... nu is het officieel.. ik vind jou echt grappig.. :lol: :inlove:
Ik heb GENOEG flaws.. maar niet op mijn hoofd.. sorry.. :mrgreen: :angel: :-*
Ik heb ook nooit dode punten... het ligt echt aan het type haar wat je heb... volgens mij is het vooral bij dun haar?
Ik heb lang en dik haar en ik ga meestal 1 x in de 3 a 4 maanden en ben voor wassen, knippen, kleuren, stylen ongeveer 90 euro kwijt. Ik ga nu al voor denk ik 8 jaar naar dezelfde kapper. Wel gekeken of ik in de buurt een kapper kon vinden maar ik moet eerlijk zijn geen enkele kapper bevalt me zo goed als mijn eigen kapper.
Ik moet nu 1,5 uur rijden maar het voordeel is dan kan ik meteen familiebezoek doen. Meerdere vliegen in 1 klap. :lol:
11,15 voor de kinderen (tenminsten als het op de 1e woensdag van de maand is, anders is het 13,80, de kinderen gaan dus eigelijk altijd op die woensdag dat het 11,15 is)
18,50 voor volwassenen.
Ik ga alleen naar de kapper voor het knippen. Wassen en kleuren kan ik heel goed zelf! :thumbup:
Altijd ruim 100 euro voor wassen, knippen en kleuren.
Mijn mening is: je kunt je heel mooi aankleden, maar wanneer je haar niet zit zie je er alsnog niet uit. En andersom ook: wanneer je haar goed zit, dan maakt je kleding niet alles meer uit. Je haar is echt bepalend voor hoe je er uit ziet is mijn mening.
Dus ik heb dat er wel voor over. En ik rij er ook een half uur voor in de auto, maar dan heb ik ook een kapper die jaarlijks de coiffure award wint, of genomineerd is :thumbup:
@hanneke wrote:
Altijd ruim 100 euro voor wassen, knippen en kleuren.
Mijn mening is: je kunt je heel mooi aankleden, maar wanneer je haar niet zit zie je er alsnog niet uit. En andersom ook: wanneer je haar goed zit, dan maakt je kleding niet alles meer uit. Je haar is echt bepalend voor hoe je er uit ziet is mijn mening.
Dus ik heb dat er wel voor over. En ik rij er ook een half uur voor in de auto, maar dan heb ik ook een kapper die jaarlijks de coiffure award wint, of genomineerd is :thumbup:
Nou dan moet jou haar wel HEEL goed zitten…foto ?..
Ik betaalde toen ik nog blond was altijd 100 euro per 5 weken. Ook bij een kapper die veel prijzen had gewonnen en het haar van bekende mensen deed.
1,5 jaar heb ik hier mijn haar laten doen, en daarna toch echt naar een andere kapper gegaan. Het werd me echt veeel te duur om elke 5 weken 100 euro te betalen, soms zelfs meer.
In die 100 euro zat dan:
-Verven
-highlights
-wassen
-föhnen
Nu heb ik mijn haar weer donker en wil mijn haar weer laten groeien, dus verf niet meer zo vaak en knip ook niet meer zo snel nu, ben nu dus haast niets meer kwijt.
Kapster in de stad maakt vooraf een prijs € 23,00 is voor wassen, knippen en beetje droogblazen (niet in model föhnen)
Tegenwoordig komt de kapster bij ons thuis voor € 11,00 pp knippen. Zelf even wassen en naderhand zelf föhnen. Heerlijk, hoef de deur niet uit en zit soms zelf al lekker in mijn pyjama als ze komt :mrgreen: