Wat betaal jij de kapper?

Ik heb het al jaren bij geen enkele kapper hier in mijn woonplaats kunnen vinden. Nooit ben ik écht tevreden geweest. Ja, een week, om dan weer te ontdekken dat mijn coupe alweer niet goed viel. Ik heb het jaren geaccepteerd een weet het aan mijn type haar (Dun, droog met een slag). Maar op aanraden van mijn vriendin heb ik met pijn en moeite een plekje weten te krijgen bij haar kapper. Haar haar zit namelijk altijd super. Oók als ze bijna weer een afspraak heeft. 6 weken lang is haar coupe gewoon zoals het hoort. Ik kom er nu dus net vandaan en mijn haar is werkelijk in mijn hele leven nog niet zó goed geknipt. Het hele proces was overigens heerlijk: een massage tijdens het wassen en ze is wel een uur met me bezig geweest.

Ik moest hiervoor 40 euro betalen en over 6 weken heb ik een nieuwe afspraak met kleuren wat ook nog eens 40 euro gaat kosten.

Mensen in mijn omgeving verklaren me compleet voor gek dat ik zoveel betaal.

Wat betalen jullie voor een knipbeurt en voor een kleurbeurt?

Nou ik ging laatst naar de kapper om alleen even een puntje eraf te laten halen… Wassen (met lekkere hoofdmassage :thumbup: ), knippen en model föhnen en het kostte me lachend 60 euro :shifty: Ik wilde het ook laten kleuren, dus even prijs opgevraagd… maar alleen voor plukjes zou het me 75 euro kosten :shock: :thumbdown: Nou toedeloe, sorry hoor maar dan pleur ik er thuis wel wat in :wink:

Wassen, knippen, fohnen, stylen (helaas zonder massage :lol:)

betaal er zo rond 20 euro voor.

Kleuren doe ik trouwens altijd zelf :slight_smile: dus dat weet ik niet.

Maar als je nooit ergens tevreden bent geweest en nu eindelijk wel, zou ik het 't geld ook wel waard vinden.

hier gaat het o.a op haar lengte, hoe langer je haar hoe meer je betaald.

Ik ben voor wassen (incl massage),knippen, modeldrogen €39.75 kwijt.

voor het verven €51.25

In totaal ben ik dus per knipbeurt € 91,- kwijt.

Heel soms verf ik het zelf thuis, maar persoonlijk is het nooit de mooie kwaliteit die je bij de kapper krijgt, ik heb het er graag voor over :smiley:

Voor de volledigheid, ik heb idd haar tot over mijn schouders :wink:

Voor wassen, knippen, fohnen betaal ik 38 euro.

Ik dacht dat ik een dure kapper had :lol: Ik betaal 26 euro voor wassen knippen en fohnen. Inclusief hoofdmassage en speciaal haarmasker.

Verven doe ik nooit. Ook niet thuis.

Ik geloof niet dat mijn man blij zou zijn met elke 6 weken 40 euro voor de kapper en al helemaal niet als er ook nog 40 euro verven bij komt. Ikzelf zou er ook niet vrolijk van worden. Zelfs niet als mijn haar alleen door die kapper super goed zou zitten.

Ik ga dan ook niet elke 6 weken verven. Dat is dan 1 x in de 12 weken. Maar zo te lezen is het dus best een redelijk geaccepteerd tarief? Ik heb overigens kort haar…

De kapper waarbij het altijd perfect zit bij mij kost me 28,50. En dat vind ik teveel :slight_smile: Dus ga ik tegenwoordig naar de kapper die 18,50 kost. Iets minder perfect, maar ik heb zulk simpel haar, met krullen, dat het eigenlijk altijd wel een beetje goed zit. Dus voor dat tientje minder ga ik graag daarheen. Ze knippen daar mijn zoon voor 6 euro. Mijn man gaat altijd naar een vriendin die kapper is en betaalt daar 12,50

wij hebben een thuiskapster, en betaal daar 8,00 euro voor alleen knippen.

ga ik hier in het dorp naar de kapper ben ik 15 euro kwijt voor wassen/knippen/fohnen

40 euro zou ik er dus echt niet voor over hebben :oops: vind dat erg veel geld voor de kapper…

net gister geweest, was 66,50 kwijt voor knippen, kleuren en stylen. Heb 2 kleurtjes in m’n haar en heb zelfs mn coupe weer een beetje veranderd.

Ik zit rustig 2 uur in die stoel, maar ja, zit ook veel te beppen met mn kapster dus sja :mrgreen:

pff ik dacht dat ik veel kwijt was.

ik was mijn haren zelf, en dan knippen en fohnen (iets wat voor mij niet hoeft) ben ik 23.50 kwijt…

maar bij ons is het zo dat je van te voren nooit weet wat je betaald (hoe vreemd kan het zijn… :think: ) het varieert nogal

1x ben ik voor mezelf 23.50 kwijt

samen met de oudste 1x € 30 dan weer €37.50 (zij betaald 13.50)

dan als de jongste mee is €50,-

mijn moeder laat daar haar haren ook verven en is dan rond de 70 kwijt…

als ik naar de kapper ga rond de 30 euro maar daar kom ik niet zo vaak :mrgreen:

Bij de thuiskappen 10 euro voor ons en 5 voor de kids. Laatst bij de kappersacademie geweest was 8,50, het zat eigenlijk prima.

Ik vind het dus best prijzig om dat iedere 6 weken te laten knippen en dan ook de 12 weken ook nog is te verven.

knippen eur 22 (zijn ze dan goed een half uur mee bezig) en dan mag ik als service nog tussendoor eens komen om de onderkant bij te laten werken indien nodig :thumbup:

Ik ga meestal zo eens in de 10 a 12 weken

Ik ben altijd 39,75 kwijt (vanmorgen weer geweest :mrgreen: )

Kleuren doe ik meestal wel zelf (nouja niet zelf, maar mijn moeder)

Het is een hoop geld maar ik ben super tevreden over mijn kapper en wil niet meer ergens anders heen. Mijn vorige kapper was rond de 20 euro en ik was eigenlijk nooit tevreden over mijn kapsel. En nu dus wel :thumbup:

Enige wat ik wel echt veel geld vind is het knippen van de kinderen daar. Anique laat haar haar groeien, dus alleen af en toe puntjes knippen. Maar dat kost dan wel 17,50 :shock:

Dus denk dat ik voor haar maar wel naar de goedkopere kapper ga…

hier wassen en knippen 17,95! fohnen doen ze normaal ook, maar met mijn haar maar niet :mrgreen: Het maakt qua prijs trouwens niet uit of het gewassen wordt of niet!

Ik heb een thuiskapper en knippen kost bij haar 13 euro. Ook nog verven, dan ben ik 36,50 kwijt. Voor zoonlief en hub samen betaal ik 20 euro.

lieve Marion,

Die 40 euro is hier in B een heel normale prijs hoor (en sommige kappers vragen nog vééééééél meer). 40 erbij voor kleuren is ook erg netjes.

Ik betaal 39 euro (heb intussen hééééél kort haar, veel korter dan toen je mij laatste keer zag) en met kleuren erbij, een totaal van 89 !!! euro.

en het knippen gebeurt hier ook om de 6 weken…

liefs

Gerda

op jaarbasis ben ik 22,95 aan de kapper kwijt… ik ga namelijk maar 1 per jaar om het met name weer eens uit te laten dunnen en in de nek met name dode puntjes te verwijderen.

Verder heb ik rot haar of makkelijk haar, maar net hoe je het ziet.

Als het kort gehouden moet worden heb ik rot haar… zit het na 2 dagen al niet meer omdat ik 4 kruinen heb, veel haar, dik haar en dan ook nog slag.

Maar lang heb ik super makkelijk haar. Wassen, drogen, beetje mousse erin, even in het wilde weg de fohn erop en wat kneden en ik kan er 3 dagen mee voort met enkel s’ ochtends nat maken en opnieuw in model kneden.

De kinderen en mijn man knip ik zelf, heb 3 jaar kappersopleiding achter de rug, ben afgehaakt ivm gezondheidsklachten. Maar ik heb genoeg geleerd toen om mijn mannen te kunnen knippen en Niek d’r puntjes te kunnen doen en wat laagjes aan te brengen. :thumbup:

Ik ben toevallig 2 weken geleden geweest.

Ik heb mijn haar laten knippen en highlights laten zetten door mijn gehele haar. Ik heb dik 2,5 uur gezeten. (ik heb lang haar, tot ongeveer bh bandje)

Ik had eerst gevraagd wat het ongeveer zou kosten, nou rond de 130 euro…slik…maar goed was al een jaar niet geweest!! (ik houd de kleur altijd zelf bij)

toen ik uiteindelijk moest betalen was het 77 euro. Vond ik echt niet veel voor het werk wat ze heeft moeten verrichten.

(maar goed, ik ga niet elke 6 weken naar de kapper, dus dan zou ik het wel veel geld vinden)