Wat betaal jij de kapper?

Ik vind dat ook wel een gek verschil, rond de 130 euro noemen en dan op 77 uitkomen :lol:

Ik ben iets van 60 euro kwijt voor wassen, knippen en kleurtje. Maar ik ga echt lang niet elke zes (of twaalf) weken. Ik denk twee keer per jaar zo ongeveer :wink:

Ik vind de kapper wel erg duur eigenlijk, met name voor de kinderen. Die (de knullen dan) gaan om de maand en dan ben ik 26 euro kwijt. Dochter knip ik zelf (alleen puntjes).

wow wat een dure’s zitten er tussen zeg!! :shock: .

Ik zat pas nog te mopper dat die van ons van 19 euro naar 21 euro was gegaan…

( voor wassen, knippen, föhnen, en stylen )

Hmm… nou ja, ik ga het zien, mijn haar groeit zo belachelijk snel. Dus langer dan 6 weken tussen de knipbeurten ga ik echt niet redden. Ik heb in mijn nek ook 2 kruintjes, heel vervelend. Ik zit de hele tijd aan mijn achterhoofd, het voelt zooo lekker… :inlove:

Het verschil tussen 130 en 77 euro vind ik ook nogal fors! Heeft ze niet iets vergeten aan te slaan? :lol:

Voor de kids ga ik naar team, 14 euro geloof ik per kind.

Ik betaal 37,50 voor wassen knippen en stylen en voor de kinderen 18 euro

ik ben meerder malen bij de kapper geweest dat deedt ik zelfs altijd was dan ongeveer 50 euro kwijt knippen verven maar het zat niet echt hoe ik het wilde :?

nu een vrouwtje uit de straat die kapster is maar tijdelijk huis mama is en die knipt super kost 7,50 euro en dan verf ik het zelf kruidvat huismerk 5,- euro en voor 12,50 euro ben ik weer een paar weken verder en het belangrijkste het zit zoals ik het wil heb namelijk een dwarrel en die is behoorlijk :evil: en ze doet het perfect kwa verven nu ik het zelf doe kleur goed en geen last van hoofd als ik bij de kapper weg kwam had ik dagen hoofdpijn en zelfs wondjes op mn hoofd heb zeer gevoelige hoofdhuis.

kleuren doe ik ook zelf.

De kinderen ook; de heren de tondeuze erover (het kan ze niet kort genoeg :roll: :mrgreen: ) en Minke af en toe bijpunten.

Nou ja, 130 of 77 euro… beter 130 denken en lager uitkomen dan andersom nietwaar? 8)

Voorheen had ik een thuiskapper die voor een tientje knipte en de kids voor 5 euro. Maar zij is wegens omstandigheden gestopt. Daarna ben ik een tijdje naar Team Kapsalons geweest en betaalde rond de 22 euro, maar was nooit helemaal tevreden. Nu ga ik al een tijdje naar de tientjeskapper die knipt, idd, voor een tientje. Met wassen en stijlen ben ik 13 euro kwijt.

Volgende week ga ik weer naar een andere kapsalon waar ik goeie verhalen over heb gehoord. Knippen, wassen, stijlen kost daar rond de 35 euro, maar dat is het me waard als het echt goed zit. Hopelijk zit mijn haar dan wel weer echt lekker. Ik heb heel dik haar, met kruinen en een kort kapsel omdat ik bij langer haar altijd hoofdpijn krijg. Ik moet wel elke 5 weken naar de kapper anders lijkt het net of ik een helm op mijn hoofd heb. :?

Eigenlijk heb ik in mijn hele leven maar 1 kapper gehad die mijn haar echt goed knipte, maar dat was in mijn eigen woonplaats.

Ik heb ook jaren lang geen kapper kunnen vinden die mijn haar zo krijgt als ik het wil.

Nu heb ik dan eindelijk een echt fijne kapper, waar ik zo’n 1 keer in de 3 maanden naar toe ga.

Ik laat dan blonde en donkere plukjes zetten, en knippen. Ik ben vaak zo om en nabij de 100 Euro kwijt. Ik heb dan wel lang haar, bijna tot mijn middel. Ook heb ik vrij dik en veel haar…

Deze kapper doet het echt perfect!

De kapper die ik had ging weg bij de kappers zaak waar ik al jaar of 15 kwam.

Ben altijd reuze tevreden over haar.

Nu komt ze thuis de haren knippen voor 15 euro p.p.

Me haren zijn dan al gewassen en aan kleuren ben ik ff zat.

@wannie wrote:

wow wat een dure’s zitten er tussen zeg!! :shock: .

Ik zat pas nog te mopper dat die van ons van 19 euro naar 21 euro was gegaan…

( voor wassen, knippen, föhnen, en stylen )

Nou zo zat ik ook :lol: Vorige week geweest en ook deze stijging meegemaakt. Vind nu 21 euro echt belachelijk veel, dus ik kijk weer uit naar een nieuwe kapper. (Ook omdat ik alleen laat knippen, dus niet wassen fohnen etc)

40 euro had ik er dus al helemaal niet voor betaald. Dat is een week eten voor ons! Ja zo reken ik dan :oops:

Verven doe ik nooit dus daarweet ik de prijzen niet van.

Jeetje wat een bedragen! :shock: Ik was ook nooit tevreden, totdat ik 12 jaar geleden mijn ex leerde kennen. Zijn zus is kapster en heeft een eigen salon. Dus sindsdien knipt zij me. Knippen van mij en de kids kost me niets, kleuren meestal ook niet (soms een euro of 10/15). :mrgreen:

Ik ben meestal voor wassen, knippen, fohnen,verven en dan ook nog de kleine meid knippen zo rond de 50e kwijt.

Alleen knippen en fohnen voor mezelf 18 euro.

En voor de kids 16.50

Overigens vind ik prijs naar lengte belachelijk.

Ik heb eccht heel lang haar en als er wat af moet is dat coupe puntjes eraf en klaar.DUs dat is nog minder ingewikkeld dan ene korte coupe.

:hand:

Maar 40 euro vind ik heel veel. Echter, als je haar echt perfect zit zou ik het wel doen.

Wij gaan allemaal naar een thuiskapster. Ik een andere dan de mannen. Voor mezelf ben ik voor knippen, wassen, kleuren (highlights) en stylen 37.50 kwijt. Doe ik iets meer kleuren dan 42.50.

En gem. ga ik iedere 8 weken.

De 3 mannen gaan om de 6 weken en daar ben ik dan 25.50 totaal voor kwijt. Alleen knippen.

Hier ook vanmorgen geweest… ook in B net als Gerda en was 85€ kwijt voor verven, wassen, knippen & stylen. Ik ga iedere 6 weken en om de 12 weken laat ik het knippen zonder knippen kost het €65. Ik ga niet thuis met van alles aan de slag en voor mij is het pure ontspanning. Mijn nagelstyliste zit in de kapsalon en ik maak met haar een afspraak en ondertussen zet de kapster mijn haar in de verf.

Volgens mij is mijn kapper laatst van 10 euro naar 12,50 gegaan, maar alsnog niks van te zeggen natuurlijk! :thumbup:

ik ga 2 x per jaar voor rond de 100 euro.

Dan heb ik ook all in… wassen, knippen, kleuren met 2 verschillende kleuren highlights… ik heb superdik haar en lang dus ze zijn wel heel lang bezig ook.

Ik vind het zaaaaaaaaaaalig…

En omdat het dus maar 2 x per jaar moet… is het goed te doen. Wel altijd even (financieel) plannen zo’n kappertje dus.

voor Wessel moest ik laatst 19 euro betalen.

Ik ken echt geen enkele kapsalon waar het onder de 35 euro is hoor :think: Echt de laatste jaren niet meer meegemaakt.

Ken ook kapsalons waar je al 35 euro betaalt voor alleen wassen en knippen, maar dan word je dus zo met je natte sliertenkop naar buiten gestuurd. En ik heb ook eens ergens mijn haar laten knippen waar ik voor 2 spuitjes uit een of ander flesje 2,50 moest betalen :hand: En ik naief denken dat dat er gewoon bij hoorde (Cosmo). Daar ben ik niet meer teruggeweest.

De laatste anderhalf jaar ga ik steeds bij dezelfde kapper, 38 euro dus voor wassen, knippen en fohnen. Laatst hebben ze het alleen niet gewassen (ik was het elke dag en het was een ochtendafspraak), maar ik kreeg niet eens korting, volgende keer mogen ze het dus ook weer wassen :angel:

Ik ben een tijdje bij de Cosmo hier gegaan. Op zich niet echt slecht, maar toen ik mijn haar heel kort had vond ik het echt te gek worden. Was altijd rond de EUR 50 kwijt om slechts een milimetertje van mijn haar te laten knippen en het te laten styelen (en ook wassen uiteraard). Ik heb ook heel dun haar en na een week of 4/5 was het dan echt net te lang en kon ik er niks mee. Ik vond kort haar gaaf, maar van ellende laat ik het nu maar weer groeien, omdat het niet altijd naar mijn zin was en omdat ik de kosten echt te gek vond…

Het is denk ik erg afhankelijk welke regio je woont.

Kinderen worden hier geknipt voor €10

Voor wassen, knippen, verven in 2 kleuren en in model fohnen €40.