ja ik zag het net! lief!! en bedankt voor je tips :idea:
ben meteen aan t veranderen
fijn weekend hoor!!!
zo hebben we nog iets aan elkaaar hahah
ik ben nu boodschappen doen en dan echt weekend houden!!!
jaha inderdaad!!! maar we zijn hier mekaar ook tot steun toch
dat is me heel veel waard!
nou shop ze
ik ga even de woonkamer aan kant brengen
ja inderdaad
ik vind dat ook wel prettig hoor!!!
Nou ik ben net terug maar gelijk door naar een verjaardag en dan eten en naar visite en morgen de hele dag met de carnavlsclub weg
o haha ga je alvast een voorschotje nemen op de carnaval??? :lol:
wij hebben t ook druk, zo voor nieuwe gordijnen kijken en morgen de hele dag op stap met mijn ouders, het is hun trouwdag (35 jaar)
nou veel plezier he morgen!!!
Wij zijn in het totaal ook twee jaar heel intensief bezig geweest met zwanger worden en alles was ook tevergeefs. Voor kerst 2005 heb ik de brui gegeven aan alle onderzoeken want onze relatie geraakte ervan in een dieptepunt. Wij hebben het op een andere boeg gegooid en zijn het huis beginnen verbouwen. Midden in de verbouwingen hebben wij totaal niet gedacht aan zwanger worden en toen ik vorige week een test deed omdat mijn ongesteldheid toch wel erg lang op zich liet wachten, was ik tot onze allergrootste verbazing zwanger, 6,1/2 week al ondertussen, dus het is inderdaad zo dat je het echt even uit je gedachten kan zetten het veel vlotter gaat. Zwanger geraken zit blijkbaar ook voor een stukje tussen de oren. Dat heb ik wel ondervonden.
Dus gooi eens alle remmen los, ga eens op vakantie of start met een nieuwe hobby die veel energie van je vraagt en je zal zien, het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht !!
Succes en groetjes
wauw sanneke, wat tof zeg, kijk das altijd leuk te lezen,
heel goede zwangerschap gewenst en gefeliciteerd zeg, heel veel geluk, groetjes bianca
Sanneke dat is inderdaad heel leuk om te lezen maar ik vind het nog steeds heel moeilijk om het van me af te zetten
maar ik doe als steeds meer mijn best door veel te ondernemen
zelfs tot het stressen toe afgelopen week en nu heb ik gezegt dat ik wat meer rust moet nemen…
succes!!!
Hoi Sanneke, nou van harte gefeliciteerd hoor!!! :**:
enne als jouw tips kloppen moet ik van de zomer ook een dikke buik gaan krijgen; want we zitten momenteel in een grote verbouwing thuis die hopelijk rond de zomer klaar is… dusse haha ik hoop het hoor!!!
We gaan maar lekker veel klussen daarna op vakantie!!! :dance:
Geniet van je zwangerschap en nogmaals proficiat!!!
groetjes Anne
Hoi allemaal, even een vraagje van mij :?:
Ik ben dus sinds een week of 3 aan het temp meten en het cervixslijm aan het bijhouden. Sinds 1,5 week slik ik die teunisbloemolie en nu merk ik deze week dat het slijm veranderd. Van wit romig is het nu wat doorzichtiger en met sliertjes. Is dit positief?? Zou het kunnen zijn dat die monnikspeper en teunisbloemolie effect hebben??
De temp is bijna altijd hetzelfde, zo rond de 36,4 als ik wat later ben 36,7
(in het weekend dus) Maar geen echte verhoging nog dus.
Ik moet over 3,5 maand terug naar de gyn… hoop toch dat ik tegen die tijd een keer ongi ben geworden!!!
fijn weekend allemaal, ik ga mijn verjaardag vieren morgen
Helaas is mijn grootste cadeau niet uitgekomen, maar we houden hoop!
groetjes van Anne
slijm kan ze zijn dat je eisprong eraan komt
dus even je temp in de gaten houden en waaneer ie met minimaal 0.3 stijgt en aan blijft houden
dan moet je normaal over 14 dagen ongi worden
dus succes!!!
doei doei en veel plezier met je verjaardag!!!
oke nou ik hoop het!!!
kan me er helaas niet toe zetten om in het weekend om 07 uur te tempen
maar ik hoop dus binnenkort op een hogere temp
En dan hoop hoop ik over 2 weken ongi!!!
ja bedankt hoor, zal best lukken. Altijd gezellig he visite
jij ook een fijn weekend!
Wij moeten ook naar een verjaardag en ik zit ook nu met het punt dat mijn vruchtbare periode moet komen
zou leuk zijn als het tegelijk raak is
gaan we samen een ander onderwerp starten he!!!
oke nou veel plezier daar dan!
ik heb al 2 jaar geen eisprong meer, dus wil even 1-2 keer een ongi hebben voor we écht gaan klussen :**:
met een ongi zou ik dit keer al heeeeel erg blij zijn!!!
Hoi, ik heb even een vraagje, ben sinds een week of 3 aan het temperaturen en ik had vanmorgen 37,0
Normaal op woensdag als ik vrij ben is dit 36,7 of 36,8 omdat ik dan later meet. Want anders is het 36,4 of 36,5
zou het kunnen zijn dat mijn eisprong eraan zit te komen of nu is?
Ik moet ook naar de tandarts en ben dus erg gespannen, kan stress ook zorgen dat je een hogere temp hebt?
groetjes Anne
ik denk dat je ei al geweest is maar dan moet je temp nog minstens 3 dagen hoog aanhouden eerder kan je dit niet definitief stellen bij mij is spannig namelijk zo dat de temp lager word dus daar valt weinig over te zeggen
succes en ps mijn log is tijdelijk offline
hoi tamara, dus je krijgt pas verhoging als je ei al geweest is :?:
snap ik het zo goed?? Nou morgen ben ik dan erg benieuwd.
En o hihi krijg jij juist een lagere temp bijs tress… nouja morgen maar even afwachten he
ik had idd al gemerkt dat je log offline was
hoop dat-ie het snel weer doet
Jij vast succes he voor volgende week!!
nou ik ga me begeven naar de slachtbank…
moet naar de tandarts… boren… bbbrrrr
:thumbup: even voor me om één uur…
JA JE TEMP GAAT ALTIJD PAS OMHOOG ALS JE EI GEWEEST IS DAT IS BIJ IEDEREEN DACHT IK
EN IK ZIT VOL STRESS NU ZODOENDE WEET IKDAT
IK WEET NIET OF MIJN LOG NOG ONLINE KOMT MAAR DAT HOOR JE ALLEMAAL NOG WEL
DANK JE SUCCES ZAL IK VOLGENDE WEEK NODIG HEBBEN
EN JIJ VANMIDDAG SUCCES
oke nou dat hoor ik dan idd wel als je niet meer online gaat
ik kom net terug, pfff heb een barstende koppijn verdoving raakt uitgewerkt dus maar snel ibuprofen ingenomen
ik zal aan je denken hoor volgende week, veel succes alvast
als ik niet meer online kom met de site laat ik dat nog wel even weten maar helaas doordat iemand mij met n aam en toenaam op internet heeft gezet dat wij bezig zijn heb ik tijdelijk of misschien voorgoed mijn site geblokt
ik wens je veel sterkte nu door de tandarts en ik spreek je snel weer
en uh ik duim natuurlijk ook voor jou dat je ei is geweest