Wat als zwanger worden ECHT langer duurt!

he jee wat stom zeg, je gebruikt toch niet voor niks je nickname

Ik doe dat ook, niet iedereen hoeft dit nl te weten

ik laat nog wel even weten hier hoe het met mijn temp gaat

Had overigens maandag helemaal onder in buik wel wat last van een soort pijn…

beetje moeilijk uit te leggen wat ik voelde

Het zat ver onder mijn navel… misschien was dit mijn ei wel :?:

ik zal aan je denken hoor volgende week!!! :thumbup:

ik hoop het voor je

ik duim voor je

moet snel verder

zeer druk hier

spreek je snel

oke dat is goed. Suc6!!! :thumbup:

Ik ben na 3,5 jaar zwanger geworden van Lisa!

In die tijd ben ik wel drie keer zwanger geweest, maar ben ze ook alle drie verloren. ( 1x bb zwangerschap en 2 xmiskraam )

Daarna kwamen ze erachter dat ik een schot in mijn baarmoeder had en die hebben ze operatief verwijderd.

Toen ik na 9 maanden na de operatie nog niet zwanger was heb ik een half jaar clomid gebruikt om zwanger te worden, wat niet hielp.

Toen hebben ze een HSG onderzoek gedaan, en toen kwamen ze erachter dat ik endometriose heb/had, en daar zou ik geopereerd aan moeten worden en na die operatie zouden we gaan starten met IUI.

De operatie en het IUI traject was niet meer nodig want ik was zwanger geworden van een wondertje…en dat wondertje heet LISA!!!

Nu moet ik toch nog geopereerd worden aan de endometriose, wil ik ooit nog een tweede kind willen.

Dit was mijn verhaal in een notendop!

Ik moet dinsdag naar de gyn voor clomid maar wil inderdaad eens informeren hoe dat zit met endometrose (hoe schrijf je t) Nichtje van hubbie is hoerdoor 4 jaar bezig geweest en advieseerde mij hier wel om te vragen dus het is even afwachten hoe en wat allemaal

eerlijk gezegt hoop ik dat het allemal niet nodig is want ik heb gelijktijdig mij NOD

truste

Hoi Tamara! Alvast veel succes dinsdag bij de gyn! :thumbup:

Ik zie hier vaak de term NOD voorbij schieten… maar ik ben natuurlijk nog zo groen als gras vwb de MMM :oops: wat houdt dit in?

Zal aan je denken hoor

Diane, fijn om te horen dat je een gezonde dochter op de wereld hebt gezet! Het is mijn wens, en hoop dat deze dit jaar uit gaat komen :pray:

Altijd goed om dan zulke positieve verhalen te horen

Geniet van jullie wonder!

hoe gaat het eigenlijk met de anderen hier?

ik wens iedereen weer veel succes

groetjes, Anne

Hoi anne

NOD = Niet ongesteld Dag

MMM = Malle Medische Molen

Verder gata hier allemaal wel een beetje

Hoe is het daar?

Ik ben bekaf dus duik lekker bedje in!!

Hoi Tamara,

ja MMM wist ik wel, alleen NOD niet. Bedankt voor je uitleg!

Heb last van die tand die woensdag gevuld is, morgen bellen of ik terecht kan. Er zit een scherpe punt aan dus kan er niet op bijten, en tis ook erg gevoelig… heb ik dat!?? :frowning:

Verder alles oke, vanmorgen weer hogere temp 37,0 don/vrij was het weer normaal…wordt er afentoe beetje gek van!

Cervixslijm is nog steeds erg slijmerig, veel sliertjes en lang rekbaar

Nou ik heb de hoop nog niet opgegeven dat e riets aan zit te komen

Jij veel suc6 hoor dinsdag, ik ga nog even wat drinken en dan ook optijd mijn mandje in

Hoi Tamara, hoe is t gegaan dinsdag bij de gyn?

Hier alles oke, heb nogsteeds veel slijm en mijn temp gaat van hoog naar laag dus daar is geen pijl op te trekken…

Baarmoederhals is sinds gisteravond wel heel zacht… dus :?:

misschien gaat er iets gebeuren?? :wink:

fijn weekend alvast hoor!

groetjes Anne

dinsdag is het goed gegaan

ik heb recept gehad om te beginnen met clomid maar kan niet want ben iet ongi geworden

zoals je ziet ben ik overtijd en moet ik maandag terug komen om inwendige echo te maken gezien mijn test vandaag negatief was

nu ga ik rennen moet naar verjaardag!

Hoe gaat t verder met jou?

he dat is balen dat je niet meteen kan starten!

Nu dus weer een inwendige echo… nou ik hoop dat alles oke is

hier alles prima hoor, zoals ik schreef hierboven nogsteeds veel slijm en mijn temp blijft schommelen, wel voelt mijn baarmoederhals heel zacht aan sinds gisteravond… dus ??? we houden hoop!

Slik nogsteeds de teunisbloemolie en monnikspeper

fijne avond hoor!!!

doeiii

jeetje gisteravond bij t controleren zag het slijm er wat rosig uit… dus voor t eerst in 2 jaar maar inlegkruisje ingedaan. Maar 's nachts is dit helaas niet doorgezet. Vandaag nergens last van. Net naar toilet, weer gecontroleert en jawel!!! het is er weer en toch wat meer bloed dan gister. Zou t dan toch echt gaan gebeuren?? Zou t kunnen zijn dat ik weer ongesteld wordt de komende dagen?? Moest er gewoon van huilen, zo blij ben ik hier al mee!

sorry moest t even kwijt

hoop dat t met jullie ook goed gaat??

liefs Anne

Tjee,ben r ff stil van meiden…

Wat moeten jullie veel doorstaan…zelf ben ik zo gelukkig geweest om twee keer ineens zwanger te worden,je weet dat je jezelf gelukkig mag prijzen,maar als ik jullie verhalen zo lees weet ik pas echt hoe gelukkig…

Ik ga enorm voor jullie duimen…succes…

Anne, wat goed joh ms dat er weer een menstruatie op gang komt, dat zal al heel wat zijn he,

ik schrijf hier niet altijd mee, maar lees wel mee natuurlijk.

Op zich gaat het goed, ik moet maandag naar de gyn toe wb mijn ongis en cyclussen na te gaan ik krijg dan een echo en en uitstrijkje, ze gaan het slijm ook controleren ofzo,

even zien hoe dat gaat,

liefs van mij en sterkte meiden ,

wat is het altijd toch weer een beproefing als je lang op iets moet wachten of als je wel geholpen wordt maar naar jou gevoel gaat het niet snel genoeg.

dames sterkte met alles ik weet wat het is.

ik ben al 6 jaar bezig waarvan 1 1/2 jaar in het zkh.wat een drie kwart jaar helaas een stop is geweest ivbm mijn ziektes en nu nog niet veel verder dan dat we het zelf mogen proberen want voor hulp moet ik nog een kilo of 10-15 afvallen.

sterkte en succes.

groetjes annie

tjee annue das ook al lang zeg, tjee ik slik er van wat een ellendige lange periode moet dat zijn,

donderdagavond was ik bij de huisartsenpost , en toen werd er gevraagd of ereen kinderwens was endan slik ik toch om ja te zeggen al vanaf 2002 , die mankeek me aan en zei al we hielden toen je belde in ons achterhooft rekenschap met bbz ( buitenbaarmoederlijke zwangerschap) ik zei al dat konniet ivm dat ik net ongi was geweest maar toch je wordt even geconfronteerd met het feit…

annue ik hoop dat je toch ook eens een kindje mag ontvangen,

liefs bianca

Wat vervelend Bianca en mag je nu deze maand niet zwanger worden?

jawel hoor ik had geen bbz, maar door de reactie op de antibiotica waren mijn darmen ed gaan opspelen , en had ik veel pijn enzo,

nee ik mag zwanger raken zit nu in mijn vruchtbare periode maar aangezien ik nog steeds niet lekker ben wordt het toch niks maar das niet errug

hey wat leuk om iedereen weer eens voorbij te zien komen!

ja 2 is idd een lange tijd, toen ik stopte met de pil werd ik ernstig ziek en had zoiets van… oke er zijn ergere dingen… dus die ongi kom me toen gestolen worden. Nu werd ik wel beter :frowning:

Het zet nog niet echt door maar tis al veel meer dan de afgelopen 2 jaar en werd er gister zo emotioneel van dat ik mijn man snikkend in zijn armen viel…

We gaan voor een week naar Duitsland toe, even lekker bijkomen

nadeel is dat ik last heb van een koortslip dus klussen zal er niet inzitten

maarja als die ongi doorzet dan haha nouja

succes en sterkte jullie allemaal komende week, ik denk aan jullie!!

liefs Anne

hoi bianca,

als je een kinderwens hebt die niet in vervulling gaat dan maakt het echt niet uit of je nu een jaar of 6 jaar of langer bezig bent het doet pijn als die nog steeds niet invervulling gaat.

meid ik ben blij voor je dat het geen bbz is , want van mijn zus weet ik dat dat nog erger zeer doet(lichamelijk) dan een “:gewone” mk.

maar ik hoop dat ook jouw wens in vervulling gaat daar jouw leventje ook niet altijd over rozen is gegaan.(heb hier en daar het een over je gelezen.)

groetjes annie