Nee dre hoefde niet mee naar de 1e gesprek met de gyn dit heeft ook een reden,
Ik ging niet heen om ene gesprek wb dat zwanger blijven niet lukt,
omdat ik een ernstige b12 tekort heb gehad en nu blijvend injecties er voor krijg, had ik veel vragen die ik owu stellen dat was inj eerste instantie de reden van mijn bezoek, en daar hoefde dre niet mee heen want ja dat heeft gene zin immers.
Maar bij de gyn na uitleg te hebben gehad en ook dat er overleg plaatsvind met een internist, vroeg ze me of ze ook uitleg mocht geven over de evt onderzoeken waar ik en mijn pertner voor in aanmerking komen , omdat ik toch al 2 miskramen had.
Kijk ons probleem is ook niet het zwanger worden meer maar het blijven snap je,
dus we komen ook voor andere onderzoeken in aanmerking als dat jeniet zwanger kunt raken,
wel zittenwe in de catagorie verminderd vruchtbaar en als het nog es 6 maanden duurt en we niet zwanger zijnkunnen we wel weer die andere onderzoeken krijgen, om evt voor iui ed te kunnen gaan,
snap je het nog iets? hihih
Ik zal zo even de link hier geven naar mijn topic waar ik schreef na mijn gyn bezoek,
hier is de link met een deel van mijn verhaal
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=14302
ik denk dat ik het nog een beetje snap en zal straks thuis na mijn werk even je verhaal gaan lezen
Nu snap ik het iets beter hoor
maar ik had je verhaal al gelezen van de week zag ik nu
haha ja dat kan hihi,
hoi allemaal, even afwezig geweest ivm een zeer hectische week op mijn werk. Overwerken bah. Thuis ook druk dus ja.
Even een klein update-je…
Ben vandeweek wat rond wezen neuzen op het net en aan de hand van mijn bloeduitslagen weet ik nu dat mijn Prolactine te hoog is… 1,2 IU/L
heb geen idee of dit heeeel hoog of gewoon verhoogd is. Iemand ervaring hiermee?? :idea:
Weet wel dat het monnikspeper wat ik nu 3 weken slik een goede invloed zou moeten hebben. Alles valt wel op zijn plek want door het hoge prolactine blijft je LH en FSH laag, ja dan kan ik wachten tot ik een ons weeg he voor ik weer eens ongi wordt
Maar oke ik had 1,5 week geleden echt nare buikpijn, daarna onderin mijn rug en gevoelige borsten :?: dus mijn hoop is op komende week gevestigd dat ik die rode duivels :twisted: eindelijk weer eens mag begroeten na 2 jaar afwezigheid…
hoe is t jullie vergaan afgelopen week?
fijn weekend allemaal hoor
liefs, Anne
hey anne tjeenognooti van gehoord joh wb de prolactine wat het is ofhetecht te laag is of een beetje, succes iig enhopelijk kunnen ze dat weer bijtrekken tot normale waardes?
iig succes meid, lastg hoor,
hier weer ongi geworden ronde 7 na de pilstop gaan we in ,
Hoi Bianca, nou ik weet alleen dat het hoog is en hoe hoog :?: dat weet ik dus niet. Maar ja ik ga nu week 4 in met de monnikspeper en hoop dat ik eens wat ga merken…
fijne zondag nog
liefs Anne
ik zit nuook in de 2e week van monnikspeper en merkook nog niets!!! verder ben ik niet lekker dus duik snel mijn bedje in!!
hmm het hangt zeker in de lucht… heb de hele ochtend al koppijn en blijf ook thuis… mijn man gaat naar een verjaardag en ik ga op de bank. Hoop dat ik me morgen beter voel.
Beterschap hoor!
Ja ik hoop dat we morgen samen wat beter zijn… En bed en bank liggen gaat ook zo vervelen en ik moet ook nog poesten hier bleeeeeeeeeeeeeh
helaas… nog geen rode duivels vandaag :evil: omdat ik 2 weken geleden ineens zo’n last had van mijn buik en onderin mijn rug had ik veel hoop dat ik ze vandaag mocht begroeten… maar helaas
Ik weet wel in mijn achterhoofd dat die monnikspeper een lange inwerktijd heeft… maar toch
We blijven hopen!
Gelukkig ben ik wel iets beter dan gisteren… heeft t toch geholpen het bankhangen… t was sowiezo lekker ontspannen
Ik ben nog niet helemaal in mijn hum maar wel wezen werken
ik heb vandaag tarwekiemolie gehaald en ga dat tegelijk met monnikspeper slikken morgen mag ik de druppek gaan halen de capsules zijn dan op!!!
o en dat tarwekiemolie… wat doet dat?? heb er nog nooit van gehoord
zal eens even googlen…
nou ik was ook nog niet helemaal top hoor… maar ja de plicht roept he
Morgen overwerken…blehhhh maar ja wat mot dat mot he
Ik ga nog even wat lezen voor ik ga slapen zo
Welterusten alvast hoor!!!
http://www.geocities.com/lucasvo/tarwekiemolie.html
is voor evt vruchtbaarheid dus…
misschien doe ik het wel door het toetje heen kan namelijk ook voor mannen gebruikt worden!!!
weltrusten ben er nu echt weg van…
oke thanx! moest ik maar gaan halen dan!
zeker ivm mijn lage oestrogeen gehalte :?
moet woensdag toch naar de DA dus kijk ik meteen of ze dit hebben
slaap lekker!
hey Tamara! het is geen tarwekiemolie maar teunisbloemolie geworden
Heb even samen met de dame in de reformzaak gekeken en dit was t beste voor me. Neem het nu sinds gisteren in… dus weer even spannend wat dit gaat doen. Gelukkig weer in capsules, vind ik toch het prettigste.
Hoe is t met jou??
fijn weekend hoor!!
Ben benieuwd succes in ieder geval
ik ben ook naar de reformzaak geweest en heb een ander advies gekregen
dit is te lezen op mijn site!! maar gebruik daar mijn naam liever niet
fijn weekend!!!
nee begrijpelijk ik gebruik ook altijd een nickname
en het is ook voor iedereen weer afzonderlijk wat goed is, daarom heel goed dat je even vraagt in de reformzaak wat voor jou het beste is
We zijn niet allemaal hetzelfde he
doeiii
Hoi anne ik heb ook op jou site even gereageert…
prettig weekend en hopen op een vruchtbare periode hihi