Wanneer is jou kindje gaan lopen ??Update Pag.5

21 maanden :mrgreen: …

Vond ik toen niet echt grappig hoor…

@juulisjuul wrote:

Jayden loopt alleen nog langs de tafel en is nog erg bang om “los” te gaan lopen vandaar




Dat deed Veron al helemaal niet.... Pas toen hij dat ging doen 20,5 maand ging hij ineens een week later lopen....

gr patricia

Beiden liepen voor de eerste verjaardag

Milou met 15 maanden en Boaz met 14 maanden.

Ymke liep met 17 maanden… En dat vond ik erg zwaar in mijn zwangerschap en na de bevalling (kids schelen 15 maanden)… (oudste op je ene arm, baby in de andere… Of maxicosi om de ene arm, oudste op je arm…) Gelukkig loopt Ymke nu, scheelt een hoop… Al heeft ze nog vaak dat ze niet wilt lopen…

Traplopen wilde ze ook pas ruim na de bevalling…



Succes!!! Ik weet hoe zwaar t is!!!

@babylover wrote:

@juulisjuul wrote:
Jayden loopt alleen nog langs de tafel en is nog erg bang om “los” te gaan lopen vandaar




Dat deed Veron al helemaal niet.... Pas toen hij dat ging doen 20,5 maand ging hij ineens een week later lopen....

gr patricia


hier idem dito
en ze liep ergens tussen de 20 en 21 mnd.
Daarvoor weigerde ze zelfs te gaan staan
als je haar neerzette :mrgreen:

Hier 15 maanden, 22 maanden!!! en 13 maanden :wink: :wink:



Leuk voor het gemiddelde :mrgreen:

Ongeveer 2 weken voor haar eerste verjaardag los lopen. Daarvoor al langere tijd langs te tafel lopen door zich vast te houden.

Noa liep met 15 maanden en 3 weken. Ze ging pas een week na haar eerste verjaardag kruipen, en ook ging ze rond die tijd achter dingen lopen (loopautro e.d.) Rond de tafel lopen heeft ze nooit echt gedaan.

Ze liep wel gelijk goed los, en heeft daarna volgens mij ook nooit meer gekropen… :mrgreen:

Joost liep met 13 maanden los.

Lynn liep met 13 maanden los. (Met 11 maanden kon ze loslopen, maar durfde dat alleen in het zwembad/peuterbadje)



Quinten loopt alleen nog langs de randjes.

Nou er zit vooruitgang in…



Hij heeft net…



4 hele stappen gezet helemaal los !!! :dance: :dance: :dance:

Jayden heeft het gewoon in de gaten gehad, dat je dit topic opende!



Nikkie maakt nog geen enkele aanstalten. Ze tijgert en trekt zich op tot op haar knietjes. We wachten rustig af.



Bo deed pas 2,5 maand geleden haar eerste stapjes los (da’s helemaal goed om het gemiddelde omhoog te trekken!) Nu loopt ze alles (maar nog niet heel vlot) en kruipt nauwelijks meer. Maar goed, bij haar heeft dat te maken met haar jeugdreuma. Maar voordat ze die ontwikkelde was ze ook al laat met haar motorische ontwikkeling, dus ze zal zeker niet vroeg geweest zijn.

Hihi, ook ik kijk nieuwsgierig naar junior of hij al zelf wil en kan gaan lopen :wink:, tot die tijd sjouwsjouw met hem (en het buikie) en warme temperaturen buiten (en binnen) :mrgreen:

Stijn met 11 maanden en Lieke met 13 maanden

Beide mannen liepen op de kop af met 13 maanden los.

Emma loopt pas net een paar weekjes dus met 17 maanden ongeveer.

Tim wachtte keurig tot ik bevallen was van Amy. :roll:

Twee weken na haar geboorte liep ie ineens los. Hij was toen 18 maanden.



Amy is nu 17 maanden en loopt nog steeds niet los. Wel overal langs af en aan de hand loopt ze ook. En zelfs alleen achter de babywalker. Maar loslopen dat is echt een stapje te ver, dat durft ze niet.



Grappig genoeg zijn het allebei wel bijdehandjes met een voorsprong in praten. Blijkbaar zijn ze daar meer mee bezig.



groetjes Judith

17 maanden liep madam los