Wanneer is jou kindje gaan lopen ??Update Pag.5

Hoi,



Dit vraag ik me dus af, wat een normale leeftijd is en welke leeftijd het meeste voorkomt met het gaan lopen…Jayden loopt alleen nog langs de tafel en is nog erg bang om “los” te gaan lopen vandaar



dus dames…met hoeveel maanden is jullie kindje gaan lopen?

Anna Sofie liep op haar 1e verjaardag!

Lev doet net als Jayden :smiley:

precies een jaar en een week, dus net erna

Indy met 16 maanden, Kes met 18 maanden.

@Fleur1 wrote:

Indy met 16 maanden, Kes met 18 maanden.




:shock: :shock:



Jeetje dat hoop ik niet, dan heb ik voorlopig nog wat te sjouwen :?

16 maanden is precies volgens het gemiddelde. Kes zat daar dus een beetje boven :wink:



Succes met sjouwen :wink:

Jasmijn was ook ruim 16 maanden. Ze begon net met kruipen toen ze 1 jaar was.

Jasper loopt ook “net”, maar vaak is ie ook nog gewoon ‘bang’ om los te lopen en dan moet ik hem aan de handjes vasthouden. Maar zo gauw hij het niet doorheeft, is’t op eens geen probleem :roll:

Hiervind je overigens een mooi lijstje met wat de gemiddelden zijn… Helaas heb je helemaal niks aan een gemiddelde want jouw kindje is uniek :mrgreen: en gaat gewoon lopen wanneer hij er klaar voor is :wink: en :hug:

Damian liep los met 13 maanden

en anne loop overal langs en soms een paar stappen los,maar echt loslopen Helaas nog niet :wink:

Op een paar dagen na was Hieke 14 maanden

youri liep met 14 mnd

Ruben liep met 18 maand (ging pas staan op de dag voor zijn verjaardag). Quinten loopt al wel aan de hand, maar nog niet los.

Kaylee liep met 14 maanden.

Isabel met 13 maanden en Jasmijn 14 maanden.

sil met 10 maanden aan 1 vinger :mrgreen: en 11 maanden los



en het lijkt er sterk op dat zijn zusje dezelfde kant op gaat :thumbup:

met 12 maanden ( en 4 dagen :wink: )

Langs de tafel lopen met 7 maanden. Eerste losse stapjes een week na de eerste verjaardag. Toen een tijdje niets (af en toe een klein stapje). Echt los lopen pas met 16 maanden.

Serina liep met 11 maanden los.

Wesley loopt nu sinds 2 weken rond de tafel en andere meubels, ben benieuwd wanneer hij los kan lopen :slight_smile:

mey 9.5 maand liep stein los

met 15 1/2 maand