Karin: Jammer, dat je ongesteld bent geworden!
Jet: 1 dag overtijd wat spannend
Ireen: Succes deze maand.
WW: Wanneer was jullie poging in Januari toch?? Sorry dat ik het vergeten ben :oops:. Vind je het trouwens echt niet erg dta iedereen weer van voor af aan beginnen met zwanger worden, bedoel dat ze weer voor een volgend kindje in hetzelfde topic schrijven?
Leuk dat er hier steeds meer gaan kletsen, over een poos zal ik me hier misschien ook wel weer aanmelden, hebben nog geen haast. Vin dook lastig om hier te kletsen, vind zo lulllig voor ww
Hier ook ongesteld geworden… Had dus een cyclus van 30 dagen de eerste ronde, ben benieuwd wat deze cyclus doet. Voor de zwangerschap altijd 24/25 dagen. Had er nog niet veel van verwacht maar stiekum hoop je natuurlijk wel dat het zo is…
Goh Jet, ik vond het toch nog wel spannend hoor…
jammer :?
Die hard meelezer meldt zich, beetje laat, sorry :oops:
Had het nieuwe topic gemist, maar nu krijg ik het weer te zien als jullie geschreven hebben.
Hoe gaat het met jullie?
Lieke, hoe was de echo?
Nienke, ben je nog rust aan het houden? Zo ja, lukt het?
Wachtende dames, succes!
Of anders klusze!
WW, 10 dec een afspraak, weet je wat er die dag gaat gebeuren?
WW, aan het aftellen?
Jammer Jet en Irene, op naar de volgende ronde
Sterre, de echo was goed. Het is een behoorlijk bewegelijk kindje en ik kan dat ook goed voelen :inlove:
Nienke, geen bericht, goed bericht hopelijk? Jij schiet al op hè. Ik hoop dat alles goed gaat.
Vanavond sinterklaas :lol: . Dat wordt weer gezellig al ben ik wel blij dat het bijna voorbij is want m’n dochtertje is nogal hyper ervan.
Nog 5 dagen wachten…ben benieuwd…heb weer allemaal vage klachten… :shifty: Zal wel niks zijn hoor :silenced:
Lieke, wat super dat de echo goed was!
Ik vind het zo heerlijk dat jij en Nienke straks jullie kindje hebben! :inlove:
Alleen WW nog… meid, ik blijf voor je duimen en hopen, meer kan ik helaas niet doen, was het maar zo makkelijk!! :hug:
Hier net al Sinterklaas gevierd. Vooral de Ark van Noah was favoriet, haha. Leuke geluidjes, leuke poppetjes etc.
@Lieke: wat leuk dat je een bewegelijk kindje hebt. Dat was Noah ook in de buik. Ik vond het altijd heerlijk om die bewegingen te voelen :inlove: Behalve op het eind…toen ging het tegen de ribben aan.
Voel me hier trouwens erg slecht. Ik denk dat ik een griepje onder de leden heb…wel jammer van het vieren van Sinterklaas. Het liefst zou ik slapen.
Noah heeft al een aantal dagen slecht gegeten en gedronken. Hij heeft ook een flinke verkoudheid, maar is nog steeds goed te pas, behalve dan wel snel moe (maar dat is logisch).
Ik kan best begrijpen dat sommige kinderen helemaal hyper worden van Sinterklaastijd. Er wordt ook zoveel gedaan en uitgezonden erover op t.v.
@Nienke: hoe gaat het met jou?
@WW: Fijn Sinterklaas aan het vieren?
Nou groetjes weer,
Ga even asociaal chillen op de bank (lees broodnodig rusten),
Ireen :mrgreen:
WW, succes vandaag! :-*
En Ireen? Zie dat het je nod is vandaag…
WW: succes vandaag!!!
En ik? Ik ben gewoon weer ongesteld…
Groetjes,
Dat is jammer Ireen…
Ach Jet, ik heb in ieder geval met mezelf afgesproken dat ik me de volgende ronde niet meer gek ga maken. Want dat heb ik deze ronde echt gedaan…pffff gekkenwerk.
Groetjes,
Sjee, ben lang afwezig geweest zie ik nu.
Dames die weer ongi zijn geworden…op naar de volgende ronde, succes!
Alles goed hier. Vanaf vanmiddag 14:00 verlof en ik ben er zoooooooo aan toe! Wilde perse tot 4 weken voor de uitgerekende datum werken, maar het was echt pittig. De vorige zwangerschap had ik een relaxte baan, maar nu wat stressvoller en dan is de zwangerschap ook nog eens zwaarder. Heb nu veel last van bekken, vooral 's nachts. En het is best druk met een kleintje er bij die af en toe helemaal hyper is van alles wat er momenteel speelt (sinterklaas, kerst, bijna jarig, bijna baby, bijna basisschool). Maar ik geniet volop van mijn steeds dikker wordende buik. Ben nu toch echt benieuwd hoe de bevalling zal gaan, of het kindje gezond is, meisje of jongen, kraamtijd, enz…
WW, ik herinner me dat er in januari (pas) weer wat gaat gebeuren. Gaat het wachten je goed af? genoeg afleiding deze maand, maar aan de andere kant ook veel momenten om er aan te denken lijkt me zo…??
Lieke, alles goed? Hoe is het met je dochter? Hoe vindt ze het dat ze grote zus wordt?
Nienke
wow nienke, wat is het bij jou snel gegaan zeg! Nu al verlof! Meid geniet lekker van je vrije dagen! :hug:
Wat een rust hier he…
Willie, niets meer van je gelezen de laatste weken… Misschien even geen zin in kok, begrijpelijk… In ieder geval wat afleiding met de komende feestdagen en dan is het zo januari…
Nienke het schiet nu al lekker op! Misschien toch nog dit jaar een kindje, het kan maar zo! Succes met de laatste loodjes en natuurlijk de bevalling!
Lieke hoe is het met jou?
Irene ook weer in de klusdagen?
Hai Jet,
Goed dat jij de boel weer aanwakkert hier, haha.
Ja idd weer de klusdagen. We beginnen vanavond om te eindigen volgende week zondag. Ik hoop dat hub zijn pet er goed naar staat. Ik maak gewoon altijd zin.
En? Hebben jullie goed geklust? Of zijn jullie er niet zo mee bezig, maar hopen jullie het wel?
Nou groetjes weer,
Zo dames, inderdaad rustig hier. Ben ik zelf ook schuldig aan zie ik, mijn laatste bericht is al weer van een poosje terug.
Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest en mijn baarmoeder/buik loopt voor, is eerder conform 28 weken dan 25 weken en een beetje :roll: . Ik heb ook wel gevoeld dat m’n buik de laatste 2 weken enorm hard is gegroeid, ik voel het letterlijk rekken.
Waarschijnlijk krijgen we rond de 30 weken nog een groei-echo, het kindje was namelijk helemaal niet zo groot bij de 20 weken echo, lag juist onder het gemiddelde, dus de grote buik moet toch ergens vandaan komen. Misschien veel vruchtwater of zo? Het zit ook allemaal van voren, van achter zie je niet veel.
Jet en Ireen, ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:
Nienke, de laatste loodjes? Is het allemaal nog te doen?
WW. 't is bijna januari
hoi hoi lieverds,
sorry sorry sorry dat ik even niet heb gereageerd maar er is hier de afgelopen weken heel veel ellende geweest. Ik zit in een erg verdrietige periode want mijn man en ik liggen in een scheiding Door alle spanningen van de afgelopen jaren zijn we erg uitelkaar gegroeid en zijn we elkaar verloren. Na lang wikken en wegen hebben we besloten ons huwelijk te beeindigen… Verdere details over het hoe en waarom kan ik maar beter even voor me houden om geen misverstanden te krijgen. Waarschijnlijk zal het voor jullie heel gek zijn om dit te lezen aangezien wij druk met de ivf procedure bezig waren maar alles bij elkaar heeft ons dit besluit doen nemen. De feestdagen zijn voor ons alle 4 erg naar op het moment. De kinderen voelen zich wel goed en we praten veel met ze en ze zijn geweldig. Ik hoop dat mijn man en ik beiden weer erg gelukkig mogen worden maar dan zonder elkaar
Ik wil trouwens iedereen verder wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne feestdagen wensen en een knallend 2010 dat er maar gezonde beebs geboren mogen worden en ik blijf jullie volgen dat zeker weten! Ik wil jullie ook heel erg bedanken voor alle steun van de afgelopen jaren