Wannabe Mama's Deel 5!! Het vervolg!

Met een brok in mijn keel het oude deel van de Wannabe mama’s deel 4 afgesloten.

Er volgt nu een nieuwe start en bijna alweer het nieuwe jaar 2010!!

Zoveel letters geschreven door alle mama’s, aanstaande mama’s en kinderwens mama’s.

Zoveel steun door iedereen aan iedereen gegeven! Wat een super club zijn de “wannabe’s” toch eigenlijk he!

De mooie kinderen die geboren zijn en de mooie kindjes die nu komen gaan van Nienke en Lieke. Wat een wonder is het ook.

Dus nu een nieuwe start en hopelijk blijft iedereen gezellig hier langs komen en kletsen.

:inlove:

Even het laatste wat Nienke had geschreven in het oude deel hierheen verplaatst!

@nienke2 wrote:

Nog niet gesloten zie ik…dus ik kan nog reageren.

WW, dat is zeker snel. Maar ja, elke dag is lang, niks erger dan zo lang wachten op zo’n grote wens.

Lieke hoe is het met jou? Ik spiek weleens bij de april mama’s, maar je schrijft niet zoveel of wel?

Ik zit hier verplicht op de bank. In het kort…bekkenklachten, druk op het werk, harde buiken, baby minder voelen. Dus vanavond maar gebeld naar de VK. Ik moet 2 dagen verplicht bankhangen, niet teveel fysiek doen, maar ook niet werken. Als ik de beeb 6 uren niet voel, moet ik bellen en krijg ik een controle in het ziekenhuis.

Aan de ene kant baal ik, omdat er nog een spoedklus lag van het werk, wat voor het verlof moest gebeuren. Aan de andere kant een opluchting, omdat die klus als een zwarte wolk boven mijn hoofd hing.

Ik had al geregeld dat ik minder ging werken, dus ik zou het best vol kunnen houden de laatste 4,5 weken. Afwachten wat de VK donderdag zegt.

gr. Nienke

Nienke dat is ook niet niks zeg!

Even gauw gas terug nemen en rust houden dat is inderdaad het beste! Snap dat dat best moeilijk is hoor maar wat je al schreef nu kan je met je dochter gaan knutselen of puzzelen inderdaad.

Doe rustig aan :hug:

Mooi geschreven Willie! :-* Ik hoop ook zo voor jullie dat 2010 ook jullie jaar gaat worden, dat je zwanger raakt of misschien zelfs al in 2010 gaat bevallen…

Nienke dat is heftig zeg… :hug: Maar doen wat het beste is voor jou en jouw kindje, dan maar even niet werken… Rustig aan meid! :-*

Tsja wat heb ik te vertellen… :think: Ben al een paar dagen duizelig en hoofdpijn. Vanmorgen maar even naar de huisarts geweest maar niet iets tastbaars. Denk toch teveel hooi op mn vork genomen de laatste weken en Noëlle is ook vaak wakker 'snachts. Dus me maar ziek gemeld deze week en rustig aan doen.

Wow Willie, wat mooi geschreven! :inlove: krijg er gewoon kippevel van en moet even een traantje wegpinken… :eh:

hoop zo dat je snel zwanger bent meis!! :hug: :pray:

Nienke, balen zeg van de verplichte rust! :hug:

Meld! :mrgreen: Zit in mijn ongesteldsweek, maar nog geen ongesteldheid gezien. Deze maand zijn we voor het eerst voor het ‘echie’ bezig. Ben duizelig, hoofdpijn, warme wangen en oren, buik zet enorm uit, weinig eetlust, snoepen dat wel, en met vlagen misselijk. Al 1,5 week.

Zou me eigenlijk best schamen als ik nu zwanger bleek te zijn…en me net hierbij heb aangesloten :oops: …dan voel ik me echt schuldig :frowning:

Nou, we wachten het af. Als ik nog niet ongi wordt deze week, test ik op zaterdag in de ochtend (deed ik bij de eerste ook).

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Spannend Irene!

Heb je je trouwens niet bij de oktober/novemberstoppers gevoegd?

Nee, Jet, dat heb ik niet gedaan. Ik houd het bij twee topics (met bijbehorend showforum etc.), dat vind ik meer dan zat.

Vandaag ongesteld geworden :roll: (heb me weer door de kwaaltjes laten meeslepen helaas)…nu ga ik mijn cyclus echt eens goed bestuderen en zit ik hier gezellig nog zeker een maand (want deze maand gaan we wel ‘klussen’ natuurlijk).

Ben achteraf blij dat het niet in 1 keer raak was; dat staat hier zo enorm egoïstisch, vind ik.

Groetjes,

Jammer dat de ongi-kwaaltjes zoveel op de zwanger-kwaaltjes lijken he…

Maar op naar de volgende ronde dan maar…

Ik zit nu rond mn eisprong. Voel wat aan mn lichaam… Verwacht er nu nog niet veel van, zal nog wel moeten ontpillen…

he dames mag ik ook weer op het lijstje :oops:

Heeej Karin, wat leuk. Welkom!

Groetjes,

Hoi Karin! :mrgreen:

Een vers topic :thumbup: . Nooit gedacht dat er nog eens een nieuw deel zou worden geopend :slight_smile: He leuk, er komen er steeds meer bij hier :thumbup:

Succes Karin, en alle ander meiden natuurlijk ook :pray:

Nienke, nee ik schrijf niet zoveel bij de april mama’s. Ik vind het hier gezelliger eerlijk gezegd :silenced:

Met mij/ons gaat het goed, m’n buik groeit behoorlijk. Deze week krijgen we de 20 weken echo. M’n dochtertje is wel flink ziek geweest deze week met hoge koorts en zo maar vandaag lijkt ze eindelijk op te knappen.

Spannend Lieke duim voor ee goede echo, beterschap voor je meisje :hug: :hug:

Karin, leuk en spannend! Wat grappig dat veel van hetzelfde groepje nu voor een 2e komt schrijven. Alleen nog maar meer support voor onze WW :wink: :-* Hoe is het ermee trouwens WW?

Lieke…ik heb het ook. ze schrijven veel over zichzelf bij de januari mama´s (straks leest iemand het hier :oops: ). En als ik een paar dagen niet schrijf word ik niet gemist. En heb het berichtje geschreven over verplichte bankrust, maar vervolgens vraagt niemand zich later af hoe het nu is…nou ja, dan niet. Heb het een beetje gehad eigenlijk.

Beterschap met je dochter, zielig.

Nienke

He wat jammer Nienke… Het is juist zo leuk als je een leuk clubje meiden hebt! Dan kun je lekker samen je verlof doorkomen… Maar wij zijn er ook gelukkig! :-* Kom je de dagen een beetje door thuis?

Lieke, de 20 weken echo, willen jullie ook weten of er een jongen of meisje in je buik groeit? Bterschap voor je dochtertje!

Ow kijk nou!! Wat leuk dat Karin hier ook weer komt schrijven en ja ik plaats je weer op het lijstje! Zou je mij je nod door willen geven!

Lieke fijn dat het goed gaat meis! Kom ook gezellig weer hier kletsen!

Nienke kom gezellig weer hier kletsen! We weten allemaal hoe het is om zwanger te zijn en dus kun je lief en leed ook gewoon hier delen hoor wij steunen je wel! Red je het allemaal een beetje op de bank? :-*

Ik merk dat ik ook moeilijk aansluiting kan vinden bij het ivf topic dus ik zal meer hier gaan schrijven en hier mijn ei “droppen”

Verder heb ik de papieren binnen gekregen van het ziekenhuis voor het bloedprikken en de info over de ivf/ixci. 1O december is de dag dat we naar de gyn moeten…Ben blij als het zover is.

Ireen wat balen dat je ongi is doorgezet en ik weet als geen ander hoe je lichaam je voor de gek kan houden… Op naar de volgende ronde :hug:

Jet heb je de vruchtbare dagen weer achter de rug? Nu hopelijk een posi test over 2 weekjes!

Ik ga gauw de kids naar school brengen nu en dan heerlijk met een bak thee op de bank en een tijdschriftje…

Jep en volgens mij heb ik het nu ook wel gevoeld en gemerkt met de afscheiding… Maar we gaan nog maar nergens vanuit hier… De vorige zwangerschap heeft ook anderhalf jaar geduurd voordat het zover was. Maar je weet het nooit…

Jammer dat je geen aansluiting bij het ivf topic kunt vinden maar wij zijn er ook voor je hoor! :hug:

Wat jammer dat zowel Nienke als WW geen aansluiting vinden in andere topics. Eigenlijk best belachelijk vind ik, maar goed…hoe meer zielen hier hoe meer vreugd.

Mijn ongesteldheid is heel heftig geweest tot aan nu en ik heb wat in de w.c. zien liggen… :shock: gisteren was het er ineens.

Nu bloed ik al veel minder gelukkig, daarvoor was het een ramp!

Goh…Jet dat wordt voor jou nu weer spannend. Ik ga met je mee duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Oh ja WW, voor de voorpagina, mijn NOD is dus gekomen op donderdag 12 november jl.

Groetjes,

ow Ireen dat is vreemd zeg! Misschien heb je een miskraam gehad :think: Het zou natuurlijk altijd kunnen. Al kun je na anticonceptie altijd heel raar je menstruatie hebben.

En tja en over het geen aansluiting kunnen vinden dat heeft te maken denk ik met het feit dat die topics al zo lang bestaan en de meiden daar elkaar al zolang kennen en tja het zal ook aan mij liggen natuurlijk :slight_smile: Vind het ook lastig om ineens bij een ander clubbie te gaan kletsen :oops: Heb het hier juist enorm naar mijn zin :oops:

:-*