@WW: Heb al jaren geen anticonceptie meer in gebruik, behalve het condoom. En dat telt niet mee denk ik bij menstruatie. Dat loopt dan gewoon door …
Irene je zou het haast denken dan he… Vooral als je het nog nooit eerder hebt gehad. Ik heb ook weleens stolsels maar hele kleintjes, daar zoek ik niks achter.
Dit was echt een ronde bal van 1 bij 1 cm…vond het erg groot en had zoiets nog nooit gezien er hingen ook een paar slierten aan.
Irene, wat vreemd hè? :hug: Is je cyclus wel weer regelmatig geworden na de bevalling? Nieuwe ronde, nieuwe kansen .
Jet, ik hoop dat het deze keer wat sneller gaat voor jullie. Dat wachten is ook maar niks (vond ik zelf). Jij vroeg of wij het geslacht willen weten, nee, wij wachten tot de bevalling. (ben wel heel nieuwsgierig natuurlijk).
Ik blijf gezellig hier meekletsen, Nienke wat jij schrijft, ervaar ik precies zo bij de april maandmama’s. Blijven we toch hier schrijven :lol:.
Moet je nu tot de bevalling rust houden?
Karin nog nieuws?
M’n dochter is vandaag na 10 dagen ziek zijn weer naar school. gelukkig… pfff. [/spoiler]
@Lieke: denk je dat je dochter de MG heeft gehad? Kan me voorstellen dat je je opgelucht voelt na tien dagen.
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
@Sirene1974 wrote:
@Lieke: denk je dat je dochter de MG heeft gehad? Kan me voorstellen dat je je opgelucht voelt na tien dagen.
Groetjes,
Ik weet het helaas niet. Veel dingen lijken er op, zoals de koude rillingen en de (in haar geval langdurige) koorts. Maar het hoesten kwam pas op dag 3 en het is niet echt een droge hoest. Maar alles kan, zei de assistente van de huisarts, dus het blijft gissen.
WW, lang wachten toch nog hè. Al is er nu genoeg afleiding denk ik met het Sinterklaasgebeuren. 2010 wordt jullie jaar
Fijn dat je dochter weer beter is Lieke! Ze is echt lang ziek geweest he :hug:
Nou het duurt inderdaad allemaal best lang dat wachten maar ik heb geduld!
Vandaag is mijn stoere kleine man 6 jaar geworden!!! :dance: Hij heeft een nieuwe fiets en een DS van ons cadeau gekregen…Dan moet ik straks de traktatie op school gaan brengen en vanavond krijgen we alle visite!
Het kinderfeestje doen we 12 december en dan gaan we naar een grote boerderij toe. Daar mogen kaas en boter maken, koeiemelken, trekker rijden, in speelparadijs spelen, koerijden, paardrijden, en een activiteiten tocht houden en daarna patatjes eten daar! Vind de verjaardagen van mijn kanjers altijd echt zo gezellig!!! Heb ook een leuke familie en schoonfamilie en vrienden dus dat is ook erg fijn! :inlove:
Zo WW voor jou driedubbel feest in december dus! Sint, verjaardag en dan Kerst! Leuke vooruitzichten…en dan komt januari al.
@Sirene1974 wrote:
Zo WW voor jou driedubbel feest in december dus! Sint, verjaardag en dan Kerst! Leuke vooruitzichten…en dan komt januari al.
Nou Ireen mijn mannetje is vandaag jarig en in december een kinderfeestje :lol:
OEIIII :oops: GEFELICITEERD!!! (sorry hoor, was nog niet wakker). Een hele fijne dag nog, ook voor jouw ventje.
Groetjes,
Gefeliciteerd met je ventje Willie! Fijne dag vandaag!
Willie, gefeliciteerd met je zoontje!! :inlove: 6 jaar alweer, jeetje!
Nienke en Lieke, balen dat jullie niet zo’n aansluiting kunnen vinden bij de maandmama’s :hug:
vind het wel leuk dat een deel hier gewoon weer komt/blijft schrijven
Hoe is het met iedereen hier?
Sorry dat ik het lijstje nog niet heb aangepast maar was er nog niet aan toegekomen :mrgreen:
Met mij gaat het prima. Druk aan het werk (behalve nu :mrgreen: ).
Met mij gaat het ook goed! Morgen lekker een weekend naar Zeeland toe met vrienden, heb er zin in!
Hoe is het met jou Willie?
En Jet? Do you feel lucky over three days?
Ben benieuwd… heb je goed geklust?
Groetjes,
Ik heb dr eigenlijk niet zo op gelet… :oops: Maar ik voel me al een tijdje niet erg lekker, beetje de bekende kwaaltjes… Zal wel aan het ontpillen zijn ga ik maar vanuit! Maar we zullen zien…
Jij zit nu wel in je klusdagen he! Succes! :mrgreen:
Ja, maandag en woensdag geklust. Dus ik ben benieuwd En dan gaan we ook nog voor de vrijdag.
hier gister ongie geworden, wel extreem, met krampen en stolsels :sick: op naar ronde 2 zit geen haast bij eerst WW zwanger