WW heel veel sterkte :hug: :hug:
WW, wat een rot bericht! heel onverwacht voor ons natuurlijk. Voor jullie misschien niet helemaal. Nu rond de kerst extra rot, maar geen moment is geschikt hiervoor. Er zal veel in je koppie rondgaan…sterkte! :hug: :-*
Nienke
WW, wat ellendig zeg Heel verdrietig voor jullie.
Ik wens je heel veel sterkte met alles! :-*
Willie wat een vervelend nieuws… Heel veel sterkte de komende tijd! :hug:
WW, jee, ik weet niet wat ik zeggen moet, wat heftig zeg.
Heel veel sterkte :hug:
Nienke kom je het wel even vertellen als je bevallen bent? Succes alvast met je laatste loodjes!
WW: wat erg, veel sterkte :hug:
ohh lieve Willie, ik lees je berichtje nu pas… wat verschrikkelijk zeg! :hug:
hopelijk kunnen jullie alles goed samen regelen en gaan jullie zonder ruzie uit elkaar… zou ook fijn zijn voor jullie kindjes :hug:
meid, ik hoop dat je, als je er klaar voor bent, het geluk snel weer kan vinden!!
:-*
@jet1981 wrote:
Nienke kom je het wel even vertellen als je bevallen bent? Succes alvast met je laatste loodjes!
ja natuurlijk en dankje!
WW, hoe is het met je? goed de kerstdagen doorgekomen?
Nienke
Ik heb een nieuwtje;
zo he, dat heb je even snel gedaan! Gefeliciteerd meid! En dat wordt dus een septemberbeebje, dat zijn de allerliefsten!
JET, GEFELICITEERD!!! WAT SNEL, WAT SUPER, WAT EEN WONDER!!!
Jet, van welke kwaaltjes had je last in de laatste week voor het testen? Ben benieuwd…
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
Tsja dezelfde als vorige maand! Ik dacht de vorige keer echt zwanger te zijn, en nu dacht ik dus gewoon ongesteld te worden…
Heb je ook wat kwaaltjes dan Ireen?
Hai Jet,
Ehm…tijdens de klustiendaagse (op het midden ongeveer) al harde, opgezette pijnlijke borsten en krampen in de buik (licht). Veel plassen, ondanks dat ik geen blaasontsteking meer heb. Ook bij kleine beetjes (en dat doet echt geen pijn). Doorzichtig slijm na de klustiendaagse, beetjes. Nu nog steeds grotere borsten (voor mijn gevoel) en het idee niet zomaar meer alles te kunnen tillen of heel diep ineens te bukken omdat er iets in de weg zit in mijn buik. Nu begint: koud hebben ineens (heel erg koud) en dan weer heel erg warm (ik ben niet ziek), misselijk met vlagen (bijvoorbeeld na oliebol of ei), hoofdpijn, warme oren en gespannen buik. Veel ontlasting (sorry, beetje onsmakelijk), maar geen buikgriep.
Oh ja, en een paar dagen geleden 's-nachts niet kunnen slapen van onrustige benen en armen.
Zo…volgens mij ben ik niets vergeten. Het bovenstaande wisselt zich continu af, maar ondertussen wil ik me niet gek laten maken…echt niet :roll: :? .
Groetjes,
Oh zo lastig he die kwaaltjes! Nou we zullen het zien over een paar dagen wat er wel of niet komt! Hier draaien de duimen voor je, zou leuk zijn een mede-september mama! :thumbup:
Hai Jet,
Ja, dat zou zeker leuk zijn. Mocht ik echter morgen alweer bruinverlies hebben, wat standaard is voor mijn ongi, dan ga ik er niet van uit…
Groetjes,
En?
Ik ben nog niet ongesteld en ook nog geen bruinverlies gehad. Nu vandaag wel flinke buikkrampen en enorm zere borsten. Die zere borsten heb ik als sinds onze klusweek (zelfs erin) en ze gaan alleen nog maar zeerder doen…auw!
Ik houd je op de hoogte!
Groetjes,