Jet!!! wat geweldig!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Het moest gewoon zo zijn met die hsg!! Je lijf wilde het niet!!
Gefeliciteerd!!!
Angel, ik zal deze week wat aanpassingen doen, hoeft niet per pb hoor
gefeliciteerd Jet
:? ik heb nu weer wat vreemds :?
ik heb een tussentijdsebloeding :eh:
duid dat op een eisprong?? (als dat zo is heb ik nu een wel hele korte cyclus :? want ik zit nu op dag 9…)
Jet gefeliciteerd meis! Helemaal top!
Angel&Luna, ik heb het in maart ook gehad en dat was tien dagen voor mijn NOD dat was ook zo vreemd weet nog steeds niet waar het vandaan kwam omdat ik toen een cyclus heb overgeslagen…
Nou hier is onze oudste kanjer 6 jaar geworden! wat een feest :inlove:
O en de uitslag van mijn man was helemaal in orde dus ben daar enorm blij mee en hij natuurlijk ook!
Afgelopen nacht werd ik in eens zo ziek kan alleen maar overgeven…is erg vervelend voel me ook heel misselijk en gammel(echt een griep te pakken dus)
Nou ik duim voor de rest van de dames heel hard verder! dat er maar veel zwangere mogen volgen! :-*
WW, wat fijn dat alles goed is bij je man! Weer een hele geruststelling!
Angel, wat vervelend weer zeg! Een eitje zou wel heel vroeg zijn… Heb je dat weleens vaker gehad?
Beppie, misschien dat ik t toch ergens gevoeld heb ofzo… Ben zoooo blij dat die HSG niet gelukt was, pfff… Ben je al ongesteld geworden inmiddels?
Dank jullie wel!
Hoop ook zo dat het goed mag blijven gaan..
tuurlijk!! want het is je zo gegund..... het kan niet anders dan goed gaan ;)
WW: toppie. gaan jullie nu verder onderzoeken? (of heb ik weer iets gemist wat al verteld is?)
Hier vanmorgen beetje rood bij afvegen. Ben benieuwd of het ook doorzet. heb in dat geval hele late eisprong gehad. maar is er wel geweest, kan ik aan mijn templijst zien. Volgende cyclus maar rekening mee houden dat we (nog) langer doorklussen. En dan maar niet om de dag, maar om de 2 dagen. want anders is 3 weken niet uit te houden hoor heb ook nog andere dingen in mijn leven te doen.
gr. Nienke
JET GEFELICITEERD!!
WAT EEN VRUCHTBARE MAAND IS DIT!!! :mrgreen:
Angel, er zijn wel vrouwen die wat bloedverlies hebben bij hun eisprong.
Ben benieuwd :think: uhm… niet te ruige sex gehad hoopik? Haarvaatje gescheurd? hihi, want dat kan het soms ook zijn :mrgreen:
WW, gefeliciteerd! en wat fijn dat de uitslagen goed zijn!
Oh en beterschap!
Jet, hoe voel je je inmiddels? :mrgreen: kun je het al geloven?
En het gaat gewoon goed! niet over twijfelen :-*
Nien, toch ongi dan? at last!! maar jeetje zeg… zou je sowieso niet naar de dokter gaan? Of heb je zoiets van: ik wacht nog wel een poosje?
Uh ja… 3 weken om de dag klussen… erg arbeidsintensief :silenced:
Hier nog steeds niet ongi!!! :x
Grote kans dat de clomid gewoon zn werk niet heeft gedaan want ik heb maandag nog getest.
:wall:
Maris, dank je wel! Hoop ook voor jou dat de duiveltjes morgen wegblijven!
Beppie, ik voel me eigenlijk prima. Een beetje moe maar dat ben ik wel vaker. Voel wel steeds ongikrampjes, maar dat schijnt ook vrij normaal te wezen. Ik besef het nog niet echt, maar dat komt vanzelf wel! Ik wil het nog eventjes stilhouden maar dat valt echt niet mee! Het liefst zou ik t nu iedereen vertellen maar ja…
Moet je nu 6 mei weer terug naar de gyn voor onderzoeken?en krijg je dan evt weer een nieuwe kuur clomid?
Yep, 6 mei gaat ze me weer vanbinnen bekijken… :mrgreen:
Als ik niet ongesteld ben tegen die tijd, verwacht ik dat ik een nieuwe kuur krijg, met hogere dosering. Misschien eerst een kuurtje om een onttrekkingsbloeding te krijgen (als er uberhaupt bmslijm is opgebouwd).
En dan maar weer wachten.
Wat ik zo vreemd vind, is dat ik wél een tempstijging heb gehad, én in de week na die vermoedelijk eisprong zere (.)(.)… Ik kon ook moeilijker naar de wc, en dat kan ook te maken hebben met progesteron, kortom, ik dacht wel dat er wat gebeurd was door de clomid.
want eerder had ik dat nooit.
Maar ja, schijnbaar zegt dat dus niks.
Ik kan mezelf goed voor de gek houden met kwaaltjes waarschijnlijk :think:
Jet, hoe lang heeft het bij jou nu geduurd voor het raak was? Hoeveel rondes?
Vervelend het dat je lichaam je soms vreemde signalen kan geven! Misschien moet je meerdere kuren clomid krijgen om toch uiteindelijk zwanger te raken?
Ik ben in sept 2006 gestopt met de pil, ik heb ze niet geteld maar ik geloof in de 20 dan… Had altijd een regelmatige cyclus.
@Beppie wrote:
Angel, er zijn wel vrouwen die wat bloedverlies hebben bij hun eisprong.
Ben benieuwd :think: uhm… niet te ruige sex gehad hoopik? Haarvaatje gescheurd? hihi, want dat kan het soms ook zijn :mrgreen:
volgens mij was het niet zo heel ruig :oops: :oops:
Jet: nee niet eerder gehad
Jet, wat lees ik nu. GEFELICITEERD .
Sorry dames, heb nogal wat gemist zie ik nu.
Vandaag hebben we te horen gekregen dat m’n vader kanker heeft, dus ik ben even niet bezig met zwanger worden… etc.
Morgen gaan we uiteraard nog wel naar de gyn, en als ik tijd heb zal ik me hier weer melden.
Oh Lieke wat erg voor jou en je familie… :hug: Kan me voorstellen dat je hoofd nu wel ergens anders naar staat… Heel veel sterkte meis… :-*
wilde heel enthousiast jet feliciteren maar dan lees ik van lieke’s vader…
Lieke sterkte ermee!! :hug: hopelijk gaat het nog goedkomen, is het nog wel geneesbaar? of al in een ver stadium? :hug:
dan alsnog; jet gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan, voor je het weet zit je op de 20 weken!
Lieke heel veel sterke de komende tijd. kan me heel goed voorstellen dat je nu even niet met zwanger worden bezig bent :hug:
Lieke heel veel sterkte de komende tijd :hug:
Lieke, sterkte meid! :hug: :hug: :hug:
Lieve Lieke!! heel veel sterkte!
:hug: :hug: