soooowwww ff een paard kado gekregen? zat er ook een strikje om?
Hier nog steeds niks. onderhand dag 43 geloof ik. deze week moet er iets gebeuren hoor, anders ga ik naar de HA. en misschien eind van de week eerst ff een testje, maar weer eens.
gr. Nienke
das een mooi kado een paard (foto?)
ik heb nu elke x steken in mijn lezen en wat zeurderig pijn onder in buik
ik ga er vanuit dat 12 of 13 april mijn ei is geweest, maar ik hou mijn banner wel aan om te testen als ik dat vol hou
Jeetje nienke misschien idd maar eens testen je weet maar nooit
Vanmorgen weer een lage temp (dag 3 :x ), nog steeds geen ongi. Gister alleen even 1 keer bij het afvegen lichtroze slijm. verder helemaal noppes!!! :x
FF heeft nu mn eisprong eruit gegooid. Geen idee waarom trouwens… alhoewel, misschien omdat ik maar niet ongi wordt ofzo… dan is een ei ook niet waarschijnlijk…
Bah .
Laat me nou maar ongi worden want dit is niks.
Jet, wat fijn dat het allemaal onder narcose kan! in ieder geval geen hyperventilatie dan
Mamatally, wat een kado zeg!! gaaf een paard!!!
Nienke, tja misschien laat met hcg aanmaken? zou leuk zijn en anders inderdaad… op naar de dokter… die moet er toch ook wat over kunnen zeggen. Het mag nu weleens raak zijn!
Karin succes met wachten
jep… zaterdag en zonet nog toevallig :oops:
Ik word gek van die enkele streepjes :eh:
hier ook maar 1 streepje :? :evil:
:hug: voor beppie en nienke
Goeiemorgen allemaal!
Hier al een tijdje niks laten horen :oops: Sorry!
Ik ben erg druk. We zijn hard bezig met de verhuizing. Daarnaast nog werken en voor de kleine man zorgen. En toen ben ik afgelopen week ook nog eens door mijn rug gegaan :evil:
Ik ben deze ronde voor het eerst vitamine E gaan slikken. Hierdoor zou er een betere innesteling plaatsvinden heb ik gelezen. Ben benieuwd. Ik hoop er erg weinig van, want door die rug hebben we niks kunnen doen afgelopen week (en toen was het wel nodig :roll: ) Of hubbie moet erg sterk zaad hebben, wat 4 of 5 dagen overleeft… (en ook dat hebben we vorige keer gezien, dat het mogelijk was)
Dus hier weer wachten…
Beppie en Nienke :hug: Balen hoor!
Angel, hoe gaat het afvallen? Lukt het om je aan de menu’s te houden? Ik ben hier weer aan het punten tellen sinds enkele weken, maar dat gaat werkelijk met ups en downs. Al met al misschien een kilootje kwijt (maar ja, ook niks aangekomen :dance: )
Mamatally: een paard :shock:
Jet, wanneer is de operatie precies?
Lieke, ik duim voor je, dat 3x scheepsrecht is! Succes deze maand!
Johanna: ik houd mij in zoverre aan de menu’s dat ik gewoon zelf mijn avond eten uitkies anders hou ik het echt niet vol :shifty:
ik lust geen aardapels en met sonja eet je dat 3-4x per week :silenced:
vorige week ben ik 2 kilo afgevallen en m’n broek lijkt ook al ruimer te zitten :dance:
Beppie en Nienke jammer hoor! :hug: ik hoop dat het snel raak mag zijn!!
hier is het effe druk druk druk , dus weinig tyd voor het forum helaas…
ben nu de kraamafdeling aan ht kijken , en moet dan ff tydens de reclame hier spieken!!
En weer een hoge temp vanmorgen :x
FF vindt dat nog niet boeiend…
Maarre… ik geloof er niet echt meer in hoor!
Van mij mag het 6 mei zijn. Wat kunnen een paar weken toch lang duren zeg…
Ik kan het nog niet geloven…
Ik ben zwanger!! :inlove: :inlove:
*hebben we heeeeeeel veeeeel geluk gehad dat die HSG niet lukte… *
Oh ik hoop zoooo dat het bij jullie allemaal ook snel raak mag zijn!!!
:: :: :: :: :**: Ik strooi even wat, hebben mij ook geholpen!
ooooooh gefeliciteerd kus
GEFELICITEERD
Super nieuws Jet
Gelukkig hoef je nu niet meer voor onderzoeken
Hopen dat er snel meer zullen volgen
*** Breekt ff in ***
JET: GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP MEID, WAT GOED !!! :dance: :dance: :dance:
*** Breekt weer uit ***
gefeliciteerd :dance: :dance:
oja mijn nieuwe nod gok ik op 22 mei (of moet dat via pb?)
Wauw Jet, GEFELICITEERD!!!
groetjes Nienke
Dank jullie wel! :-*
Hoop ook zo dat het goed mag blijven gaan…
Wauw Jet… Wat een geluk… Van harte gefeliciteerd meid!!! :-*