meld,
pfff zit even terug te luisteren naar de dienst van de Crematie van ons mannetje ,
Oeh Karin… dat zal wel heel emotioneel zijn… :hug:
Ja , sinds de dienst niet meer terug gehoord
:hug: voor karin…
:hug: Karin
en vanavond ga ik even met Darius praten hij weet dat ik niet zolang wil wachten dus hij moet niet zeuren :silenced: :shifty: 8)
that the spirit :thumbup:
:thumbup: Good Luck!
oh en m’n nod voor het lijstje wat is een mooie datum
15 april :mrgreen:
mijn nod is denk ik 4 mei, maar volgens mij komt mijn eitje dit keer eerder
De mijne 20 april, maar mn ei daar snap ik even niks van… Vandaag helemaal niks te zien op mn ovutest, gister nog een vaag streepje. :think: Wat zou dat toch allemaal weer zijn…
Jet, zou je ei misschien dan toch al geweest zijn? Omdat je van de week ook dat vruchtbare slijm had, had je toen ook ovutesten gebruikt? Waarschijnlijk niet omdat je deze ronde niet mocht benutten. Zelf heb ik dat vruchtbare slijm zo’n 4 dagen tevoren.
Karin :hug: . Valt niet mee hè. Ik krijg al tranen in m’n ogen als ik bijv. op tv zieke kinderen zie (wat maakt het moederschap een mens emo), dus laat staan als je zoiets moet meemaken wat jullie hebben meegemaakt. Ik hoop echt dat je/jullie zo snel mogelijk in verwachting zijn van een mooi maar vooral gezond baby’tje.
Angel, succes vanavond. Dat moet lukken toch! Hij hoeft alleen maar iets te produceren, dat kan toch niet zo moeilijk zijn :silenced: :mrgreen:
Enne… er zijn genoeg mannen die dat moeten. Mijn man moet er ook aan geloven.
Ik was net foto’s aan het kijken van ons pasgeboren dochtertje. Kreeg er weer tranen van in m’n ogen.
Op het showtopic heb ik een foto
geplaatst.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=50317
Ik meld me ook weer op dir nieuwe deel
Karin kan me gewwon weg niet voorstellen hoe moeilijk jullie het moeten hebben gehad met het verlies van jullie mannetje
Jet ik hoop dat jullie als je ei al geweest is deze wel goed benut hebben
Angel succes vanavond met het gesprek, maar gaat goed komen.
Mijn NOD is 28 april trouwens
Ook ik meld me even… NOD onbekend.
@ Lieke, ik heb gister pas de eerste ovutest gedaan. Vaag streepje en nu helemaal niks… Maaaaar gelukkig gister nog geklust :inlove: dus dan hopelijk op tijd! Mooie foto op het showforum btw, ik vond vanmiddag al dat er lang niet meer gepost is daar!
Hello ladies!
Lijstje is in de maak hoor
Heb jullie net even allemaal opgeschreven.
Ik werd net een beetje ongedurig van FF… ik had vandaag dezelfde temp als gisteren maar hij heeft mn ei ingetrokken :snooty:
Pffft!! nou weet ik wel dat dat ei zo weer terug is als ik weer 1 of 2 hoge tempheb, maar toch… irritant… word er beetje onzeker van :shifty:
Morgen wil ik weer 36.8.!
Ik heb nog mega zere (.)(.) dus ben er echt van overtuigd dat ik een ei heb gehad. Daar kan geen FF tegenop!
Ik ga even klooien met het lijstje :mrgreen:
Lieke, je banner verschijnt hier steeds niet :wall: Wat is je nod?
een nieuw topic zie ik :)dr word veeeel te veel gebuurt hier
morgen moet k naar t ziekenhuis… pff best spannend stiekem…
wat kan ik van zo’n eerste gesprek verwachten?
Lijstje klaar, ik heb Lieke alleen geschat :oops: