He… wat gek Beppie dat je m’n banner niet ziet.
Maar het klopt wel ongeveer hoor. Ik denk dat m’n NOD 18 of 19/4 is.
Mooi lijstje hoor Beppie! Kwaliteit…
Kunnen we gelijk zien wie dr aan de beurt is om voor te duimen!
Voorlopig Angel nog ff dus :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Beppie, kan het zijn dat je temp door de clomid een beetje raar doet? Terwijl je wel een ei heb gehad?
Mamatally, succes morgen in t ziekenhuis… Het zal wel een gesprek zijn in eerste instantie, allemaal vragen gaan ze stellen over je cyclus enzo. Dan gaan ze nog een echo maken en een uitstrijkje, man even nakijken. Dat was bij mij zo in ieder geval. en natuurlijk uitleg geven over wat ze gaan en kunnen doen. Succes! :thumbup:
Johanna, hoe ist met jou?
mooi lijstje Beppie!
ik had in deel 2 er ook een gemaakt, maar toen raakte ineens ‘iedereen’ zwanger en kwamen er heleboel nieuwe meiden bij, dat het niet meer bij te houden was :eh:
ik ga morgen afspraak maken in het ziekenhuis :dance:
Ohhh wat goed Angel!!!
Lieke, zal ik je nod in 19 veranderen? of 18?
Ohhh en trouwens, als er nog meer mensen op willen die ik vergeten ben! roep maar hoor!
goessow angel :dance: en dan moeten ze jullie maar eens serieus nemen en niet laten aanmodderen
Karin: ik ga zowieso naar een ander ziekenhuis dus hopelijk scheelt dat al iets
goessow :thumbup:
@Beppie wrote:
Ohhh wat goed Angel!!!
Lieke, zal ik je nod in 19 veranderen? of 18?
Beppie, doe maar 19.
bedankt trouwens! :thumbup:
No problem vind het leuk zo’n lijstje maken!
Vanavond zal ik hem aanpassen.
Vanmorgen hoogste temop tot nu toe! :dance: 36.91!
En dus mn ei weer terug op FF hihi :mrgreen:
het lijkt wel pasen hier, eieren zoeken
Battle of the eggs :mrgreen:
Beppie, mooie temp :thumbup:
Mijn temp stijgt trouwens in stapjes na m’n eisprong, dus niet meteen op z’n hoogst want dat duurt wel een paar dagen.
Nienke, jij nadert je NOD, wat denk je ervan
Mammatally, succes vandaag bij de gyn. Ik vond het allemaal reuze meevallen.
Angel, hopelijk kun je snel terecht voor een eerste afspraak.
Ik lees hier wel af en toe mee en zag al dat hier allerlei perikelen plaatsvonden. Ik leef heel erg mee met iedereen en het klinkt dan wat egoistisch als ik zeg: heb momenteel genoeg aan mezelf. Lees hier nu 3,5 jaar mee en ben er altijd zo mee bezig geweest, dat ik het een beetje gehad heb met wel/niet eisprong, wel/niet zwanger, kwaaltje zus/kwaaltje zo. Snap juist heel goed hoe je er mee bezig kunt zijn, maar moet even rust aan mijn hoofd.
Maaruh, om op je vraag terug te komen: ff geeft een eisprong aan. ik vind hem zelf niet heel erg duidelijk. zoals jij zegt, hij gaat in stappen omhoog. vandaag weer een tiende graad. We hebben genoeg geklust, dus het is echt afwachten. Had gisteren wel ineens gevoelige borsten, terwijl ik dat anders eigenlijk alleen rond de eisprong heb… :think:
Leef dus nog wel met jullie mee hoor! :thumbup:
Liefs Nienke!
(de banner klopt volgens mij, dus op zijn vroegst weet ik maandag wat)
Goeiemorgen!
Nienke, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu even genoeg aan je eigen hebt. Het is ook niet niks allemaal en als je er continu mee bezig bent dan kan dat natuurlijk wel je leven gaan beheersen. Hoop wel mee voor je over 5 dagen met goed nieuws… :thumbup:
Angel, fijn dat je nu stappen kunt gaan ondernemen, kom je misschien toch een stapje verder weer!
Beppie, :thumbup: :thumbup:
Hey Nienke, ik snap meteen dat je even geen zin hebt om mee te schrijven… na zolang wachten word je het goed zat…
Ik begin pas net, dus vind het allemaal nog leuken spannend, maar na zo’n tijd gaat dat er wel af.
En je maakt jezelf gek anders. (ik wel in ieder geval :lol:) En tja, stress is toch ook niet goed he…
Ik hoop op een goede maand, ook voor jou
Wil je wel op het lijstje? Hoeft natuurlijk niet
26 mei kunnen we pas terecht :?
ik hoop idd dat we verder komen bij het andere ziekenhuis kwamen we niet echt verder :?
Jeetje Angel, wat duurt dat lang!
Jammer dat je niet in Den Haag woont… want ik denk dat je bij ons sneller aan de beurt zou zijn! (althans, in voorburg waar ik loop wel)
Balen zeg! :wall:
ach nu heeft Darius nog 1 maand om raak te schieten :silenced: hahahahahaha