Wannabe mama's! Deel 4

Oh Angel dat duurt idd nog even… Maar de afspraak staat, dat is weer een pluspuntje!

ik heb Luna ff gespamd in het showforum :mrgreen:

Goeiemorgen!

Hier alles oke, maar enorm druk. Pas na het weekend heb ik weer wat tijd.

Eigenlijk maar goed ook, want dan heb ik geen tijd om te piekeren.

Afgelopen dinsdag heb ik een klein beetje bloed afgeveegd om mijn wc-papier (dag 16) Gisteren echter geen menstruatie te bekennen. Wel veel gerommel en ook mijn temp. is wat hoger (0,2) dan de afgelopen dagen. Misschien had het bloed dus wel met eisprong of innesteling te maken. Ik hoop het heeeeeeel hard, maar eigenlijk durf ik ook niet te hopen. Ben echt heel de dag panisch naar de wc aan het lopen, omdat ik steeds denk dat ik ongesteld ga worden. En het is nu pas dag 18 dus eigenlijk moet ik nog zo’n 2 weken wachten! Hoezo mezelf gek maken :? :roll:

Maar goed: geen bloed geeft moed! haha

Lijstje is aangepast.

Ik heb mn nod stiekem iets eerder gezet… als op 4 april mn ei was, dan vind ik 16 dagen wachten lang genoeg :wink:

Johanna, spannend weer hoor… ik hoop dat het idd je ei of innesteling was… :pray:

Beppie: bedankt voor het toevoegen, ik zie dat mijn NOD 1 dagje te laat is, hij staat bij mij op 23 april! :wink:

Kan iemand mij vertellen waarom ik al 10 dagen 36.5 graden heb?

Heb nog nooit zo laag gehad, en heb ook al nieuwe thermometers aan geschaft omdat ik dacht dat ie kapot was…?

kan best zijn dat je cyclus iets verandert/stabiliseert en dat je lage temp omlaag gaat. Je hoge temp zal dan gewoon 0.3-0.4 graden stijgen denk ik straks. Het gaat om de stijging en niet om welke temp je hebt.

gr. Nienke

even een ranzig vraagje

ik heb nu verschrikkelijk veel rekbaar baaar slijm eigenlijk deze maand voor het eerst vorige maanden nooit gehad eigenlijk. wel posi ovutest gehad doe ik nu niet meer namelijk.

Kan het zijn dat de vorige maanden nooit een goede eisprong is geweest?

Zou best kunnen hoor Karin. Na een zwangerschap kan het best even duren voor je cyclus weer normaal is.

En nu goed benutten :mrgreen:

kan ook zijn dat het wisselt per cyclus. de ene cyclus merk ik het heel goed aan mijn slijm, de andere keer minder. Maar als ik het merk, dan begint het een paar dagen voor mijn eisprong al…dus je weet wat je te doen staat :lol:

Nienke

Hoi Meiden,

Mag ik hier ook meekletsen, ben sinds kort ook een wannabe mama!! Of eigenlijk al heel veel langer, maar wij hebben sinds een week groen licht om ook zwanger te worden. Moesten nog even op wat uitslagen wachten van onderzoekjes omdat we een prachtige honeymoon :inlove: naar afrika hadden gemaakt. Alles is goed, we hebben geen enge ziektes meegenomen :lol: dus vanaf nu gaan we druk klussen :inlove:

Ik ben in jan al gestopt met de pil en heb de afgelopen maanden mn cyclus bijgehouden door te tempen. Weet inmiddels dus goed hoe mn cylcus is en we hopen (zoals iedereen) dat het snel raak is.

Mijn NOD is 4 mei.

Groetjes Loesje

welkom loesje ,

gaaf afrika succes met klussen

Welkom Loesje!

Je staat op de lijst.

Welkom Loesje!

Vandaag dag 32 van cyclus en het maximale is 35 dagen. maar test zojuist negatief. Ships krijg er niet echt vertrouwen in zo.

gr.Nienke

He Nienke, verdorie zeg. Kan me goed voorstellen dat je geen vertrouwen hebt op deze manier. :hug: Dat gevoel ken ik maar al te goed. Was het deze keer niet zo duidelijk wanneer je je eisprong hebt gehad?

goedemorgen…

alhoewel goed ik slaap de laatste tijd echt voor geen meter :wall:

ik raak m’n bed aan en ik ben weg maar verder slaap ik echt slecht :twisted:

hier nog niets te bekennen zit nu op dag 41 :x :x ach ik heb tot de 15e de tijd volgens het lijstje :lol:

Loesje welkom

Nienke :hug:

Angel&Luna…tja das echt lang wachten voor jou.

Ik heb wel een eisprong gehad denk ik, maar de stijging in temp was minimaal. de site ff geeft wel duidelijk een eisprong aan. Als ik maandag nog niet ongi ben, zal ik nog een keer een testje doen…wachten dus :zzz:

Nienke

ik ben druk bezig met ovulatietesten, volgens het schema zou ik morgen op mijn vruchtbaarst zijn en is maandag mijn ei. De testen geven nog niets aan maar we klussen toch maar want je kan beter te vroeg klussen dan te laat

Hello ladies

Tis stilletjes hier! Allemaal lekker van het weer te genieten? Het zonnetje schijnt hier!

Visje, klusserdeklus! :mrgreen: doen jullie goed je best? :silenced:

Nien, nog steeds niks? :frowning:

Angel, ook nog niks? :eh:

Karin, Goed gebruik gemaakt van je vruchtbare slijm hoop ik? :lol:

Lieke, hoe is het met jou? Heb je er vertrouwen in?

Tjees, wat een wachtenden hier zeg! :lol:

Ik moet nog zo lang. zucht.

FF zegt nu zo’n beetje om de dag dat mn ei er wel is, en datie er niet is…grrr… Vandaag gelukig weer wel hihi.

Ik schommel gewoon heel erg, en ja misschien is het wel van de clomid… Geen idee. Maar goed, hij geeft nog steeds netjes mn ei aan op vorige week vrijdag. Dus we :thumbup: :thumbdown:

Maar weereens een grafiekje :wink:

:wall: :wall: :wall: nou ik heb vandaag maar weer een test ertegen aan gegooid maar niks :?

en dat terwijl ik nu dus die dure pillen heb geslikt voor een regelmatige cyclus maar helaas heeft niks geholpen :?

moet wel erbij zeggen dat het sporten er helemaal bij ingeschoten is dus dat zou het evt kunnen zijn dat nu mijn cyclus weer &^%$#$&^*^&%$^@!#@%^ is

nu ga ik vanaf dinsdag streng sb doen om te kijken of ik dan wel wil afvallen (ik heb nu nog 5 weken ongeveer om iets aan mijn gewicht te doen ivm 26 mei ziekenhuis :wink:) want ik ben gewoon weer aangekomen en dat gaat nu de hele tijd zo ene week val ik af en de week erop kom ik aan :twisted:

wanneer ik nu ongi ga worden… sja geen id misschien over 20 dagen ik voel nog steeds niks dus :wall:

@Angel, bij mij hebben die pillen blijbaar wel geholpen , vorige maand had 38 dagen nu 29 dagen. Apart

Ik hou wel gewoon 4 mei aan als nod