Wannabe mama's! Deel 4

Karin: ja geen id weet wel toen ik echt fanatiek aan het sporten was mijn cyclus veel korter was…

dus maar weer goed het sporten oppakken…

balen :hug: ik had zo gehoopt dat die pillen zouden werken (sorry)

Tja, dat mag je dan toch hopen dat van die dure pillen werken. Is dat op recept? Ik heb weleens monnikspeper en teunisbloemolie (?) geprobeerd. Maar ben niet zo van de alternatieve dingen, dus misschien werkt het daarom ook wel niet bij mij…

Ik denk dat sporten wel goed is, maar misschien op lange termijn pas merkbaar is aan je cyclus.

Zo heb ik weleens gedacht of die miskramen niet komen van fanatiek sporten. Spinning is toch best heftig. Maar ze zeggen dat je daardoor geen miskraam kunt krijgen… :think:

Hier nog steeds niks, het nadeel is dat ik altijd zomaar ongi wordt. zonder teveel aankondigingen. (haha, zie je het voor je let op, let op! je ongi komt er aan!) Maar heb nu al wel 13 dagen hoge temp. En meestal is 13 dagen mijn max. dan begint de ongi toch wel. Ik denk morgenochtend eens een testje er tegenaan gooien.

Ga nu eerst ff tukkie doen, schoonouders komen nog vanmiddag. Dochter slaapt ook net en man zit motorgrandprix te kijken, dus lijkt me een geschikt moment.

Lieke, hoe is je voorgevoel? Of doe je daar niet meer aan :lol:

Gr. Nienke

Nienke, ik duim voor een positieve test morgen :thumbup: :thumbdown:

Angel, bewegen is altijd goed, je moet het alleen niet overdrijven maar dat gebeurt meestal nietl. Ben je te zwaar? '(ik bedoel dat niet vervelend hoor, al komt het misschien vreemd over). Zo ja, daar kan je cyclus ook onregelmatig van zijn. Maar wel heel vervelend zeg ! Toch goed dat je in mei naar de gyn gaat.

Nienke, mijn voorgevoel is absoluut geen goede graadmeter, dus daar doe ik inderdaad niet meer aan. Maar ik weet wel dat ik me weer behoorlijk gammel voel, net als de vorige cyclus, en toen had ik (heeeeeeel eventjes) een positieve test. Wachten wachten wachten :zzz:

Misschien heb ik erover heen gelezen, maar Mammatally, hoe was het bij de gyn?

Lieke ja ik ben te zwaar :? ik ga vanaf dinsdag weer streng sb-en…(zal heel zwaar worden voor mij…) en proberen te sporten erbij

Is sb-en nou south-beachen of sonja bakkeren? :lol:

In ieder geval succes Angel :thumbup:

Jammer dat die pillen niet werken… gebruik je ze al lang? Misschien moeten ze wat inwerken??

Ik moet nog steeds gaan fietsen naar mn werk… heb het inmiddels 1 keer gedaan :twisted:

Het is toch weer spannend hier zo te lezen… :thumbup: :thumbup:

Mijn kwaaltjeslijstje is ook weer compleet hoor! Pfff en de kans is heeeel piepklein deze cyclus…

Beppie: oh bij mij is het sonja bakkeren :mrgreen: nooit gehoort van die andere :oops:

South beachen is meer koolhydraat-vrij :wink:

Jet! kwaaltjes dus he? Laten we heel hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik heb eerlijk gezegd voor geen meter kwaaltjes :frowning: mn pijnljke (.)(.) zijn zo goed als weg, alleen mn tepels nog wat gevoeliger dan normaal…

Ik verwacht dat als je zwanger bent, je (.)(.) pijnlijk blijven…

Is dat zo? of kun je daar niets van zeggen?

@Beppie wrote:

Ik heb eerlijk gezegd voor geen meter kwaaltjes :frowning: mn pijnljke (.)(.) zijn zo goed als weg, alleen mn tepels nog wat gevoeliger dan normaal…

Ik verwacht dat als je zwanger bent, je (.)(.) pijnlijk blijven…

Is dat zo? of kun je daar niets van zeggen?

:think: Geen idee eigenlijk,staat dat niet bij de zwangerschapsverschijnselen? Maar volgens mij kun je ook zwanger zijn zonder kwaaltjes toch? :wink:

over kwaaltjes gesproken…ik kan de afgelopen dagen overdag zelfs wel slapen. eigenlijk doe ik dat nooit, zelfs niet in de kraamtijd 2 jaar geleden.

Ik zal mijn grafiekje even neerzetten. vandaag 14e dag met hoge temp. maar gisteren een negatieve digitale clear blue test.

groetjes Nienke

Nou Nienke, laat maar leker hoog blijven die temp :wink:

Is de digi van CB erg gevoelig eigenlijk?

Ik had juist een hele lage temp vanmorgen :frowning:

Zit op 10 dagen na mn ei… dus ik hoop toch nog niet dat ik ongi wordt…

Anders heb ik best wel een korte luteale fase…

FF zal mn ei wel weer laten verdwijnen vandaag :?

ben even weg geweest…

mooi lijstje op pag 1!!

we hebben onze doktersafspraak gehad.

ondaks dat ik te zwaar ben heeft dit geen invloed op eventuele zwangerschap omdat mijn cyclus regelmatig is.

ze hebben bloed afgenomen van mijzelf en as vrijdag moet manlief zijn zwemmertjes inleveren.

6mei krijg ik een inwendige baarmoeder echo…

mocht ik deze maand zwanger worden kunnen ze 6mei dus al "iets " zien

we krijgen dan ook meteen de uitslagen van de onderzoeken , en word een strategie gepland om hopelijk zwanger te worden :slight_smile:

ik ga nu ff lezen hier om te kijken wat ik gemist heb…

Mamatally, lekker gevoel dat er nu wat aan gedaan wordt?

Mamatally: fijn dat jullie geholpen worden (hoop ik ook te kunnen zeggen 26 mei :shifty: )

Nienke, mooie tempstijging toch? Mijn temp is deze maand een rommeltje, met name heb ik voor m’n ei een behoorlijk wisselende temp gehad.

Maar nu het volgende. Vanmorgen gewinkeld in m’n eigen testwinkeltje :wink: en een CB test gedaan niet digitaal. Net als vorige maand een superlicht streepje, wel binnen de tijd. Gezien mijn ervaring van vorige maand beschouw ik het pas als positief als ik over 5 dagen ook positief test. (waarom dan nu al testen hoor ik jullie denken: 1. Ik kan het toch niet laten. 2. Dan weten we dat een bevruchting in elk geval wel lukt, misschien kan de gyn nog iets met die informatie en bespaart het me wellicht de HSG).

Mamatally, fijn dat je nu wat vooruitgang hebt toch! Ik ga vast duimen voor 6 mei hihi, dan heb ik ook een inwendige echo :mrgreen:

Lieke! tjee! wat spannend! maar inderdaad goed dat je jezelf indekt, het is niet de eerste keer :frowning: Maarre, duimen kan nooit kwaad, toch!

Dat worden zeker wel 5 lange dagen? :shifty:

Dat winkeltje van jou :naughty:

:mrgreen:

5 lange dagen inderdaad.

He… Beppie, dat winkeltje van mij is inderdaad :naughty: maarre straks is het Sale voor de wannabe mamma’s :pray: , dus jullie hebben er ook nog wat aan :wink:

Ik heb trouwens geen symptomen, zelfs geen gevoelige (.) (.).

:pray: :pray: voor iedereen die bijna bij de nod zit

Mamatally, fijn dat je nu wat vooruitgang hebt toch! Ik ga vast duimen voor 6 mei hihi, dan heb ik ook een inwendige echo

ooh dan hoop ik voor ons alle2 op goed nieuws!!

officieel zou ik 6mei ongesteld zijn..

maken ze die echo dan toch gewoon? ( domme vraag misschien? )