Wannabe mama's! Deel 4

Lieke spannend :pray: :pray: :pray:

Uhm Mamatally, ik denk van welā€¦ omdat ik bij de gyn in het prullenbakje in de kleedkamer weleens rode maandverbandjes heb zien liggen :oops: :oops: (beetje ranzigā€¦ maar schijnbaar doet niet iedereen ze opvouwen als de prullenbak geen deksel heeft)

En ik denk dat ze sowieso wel even kijken hoe het er uit ziet daarbinnen.

Mammatally, echo wordt inderdaad gewoon gemaakt bij bloedverlies. Dat lijkt me wel een beetje vervelend, maar ze zijn het gewend zullen we maar zeggen.

oei , daar was ik niet op voorbereidā€¦

ben een zeikert als het om zoiets gaat haha.

wil het schoon en anders nietā€¦

het idee dat de gyn. moet kijken terwijl ik mentrueer :oops: k schaam me dood hey!

pff t word wat!.. maarjah het is voor een goed doelā€¦

manlief gaat vandaag zn strafdagen in oggermā€¦

hij mag vanuit het ziekehuis 4dgn niet "oefenen " voor een kindjeā€¦

dus geen zaadlozing hebbenā€¦

hij is bouwvakker dus hij werd al goed voor de gek gehouden op de bouw hahaā€¦

:shock: wow 4 dagen dat dat het 24-48 uur was maar dat verschilt per ziekenhuis dan ofzo?

Hier minimaal 3 dagen ā€œonthoudingā€.

Hier minimaal 1, maximaal 3 :think:

Vreemd hoor, al die verschillen.

Ik weet wel dat ik ergens heb gelezen dat zaad na 3 dagen onthouding de beste kwaliteit heeft.

Ik lees hier de "instructiesā€™ van ons ziekenhuis

ā€œhet is wenselijk dat u minimaal 3 tot maximaal 7 :shock: dagen geen zaadlozing heeft gehadā€.

hier 2-4 dagen.

maar 4 dagen had de voorkeur vertelde de gyn.

daarom doen wij dus ook braaf 4 dgnā€¦

na 2 dagen werd de kwaliteit beter vertelde zeā€¦

dusā€¦ 4 dgn niet knutselen hierzoā€¦ :hug:

Lieke je maakt het wel weer spannend hier hoor! Ik zal flink voor je duimen :thumbup: :thumbup:

en natuurlijk ook voor Nienke! :thumbup: :thumbup:

Ik hoorde ook 3 dagen onthouding btw.

Hier nog geen nieuwsā€¦ :?

Spannende tijd hier lees ik!!!

Ik ga voor jullie duimen!! :mrgreen:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Haaaaiiii

Nog goed nieuws vandaag???

Angel? Nienke? Lieke?

:inlove:

Wel een negatieve test van mij. Maar goed, het was een kruidvatje (2 voor 4,95) en mn NOD is eigenlijk zondag, maar minimaal vrijdagā€¦ dussā€¦ zegt niks. Tis nu dag 11 na mn ei.

En waaaaarom doe ik het danā€¦

:wall:

Oh was jij ook al aan het testen? Je kon t zeker niet latenā€¦ :wink: Ik wacht nog eventjes, kan ook maar zo weer vroeg ongesteld worden dit keer. Aangezien ik geen ei gespot heb, of misschien een hele vroegeā€¦ voordat ik die echo had ik heb geen idee. En de kans is natuurlijk heeeeel kleinā€¦

Wordt zeker spannend de komende dagen.

Hier ook steeds negatieve testjes en zit al op dag 37! :shock: tot nu toe was 35 dagen wel mijn maximum. baal er ontzettend van dat het nu ineens blijkbaar weer langer is.

gr. Nienke

He wat vervelend zeg! Dat is idd wel heel lang 37 dagen! Je geduld wordt zo wel op de proef gesteld, nog even volhouden he! Wie weetā€¦ :pray:

hoe lang duurt eigenliijk vruchtbaar slijm ik heb het al vanaf vorige week dinsdag (donderdag erg extreem) vrijdag werd het minder zaterdag en zondag eigenlijk niks Maandag en vandaag begint het weer een beetje

:pray: hier nog steeds duimen voor posi testen

mogguh

ik kan eindelijk mijn chago buien / rugpijn / en veel moe zijn verklaren ik bn vanmorgen eindelijk na 44 dagen ongesteld gewordenā€¦

hopen nu dat ik deze maand een normale cyclus heb (we hebben 41 dagen de tijd tot we naar de gyn moeten :lol:)

zwanger raak hoeven we ook niet naar het ziekenhuis (maar goed ga er maar gewoon vanuit dat we wel moeten :wink: )

verder nog spannend hier ik duim voor jullie hoor :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Angel! das fijn! beter laat dan nooit :wink:

Karin, hoe dat zit met vruchtbaar slijmā€¦ volgens mij verschilt het nogal hoe lang, maar meestal is het bijna direct na de eisprong weer weg. Het kan volgens mij wel een beetje terug komen daarna. Dus misschien had je donderdag/vrijdag je ei? Zou dat kunnen?

Nien, nog steeds geen tweede streepje? :frowning: Hoe lang durde het bij je dochter eigenlijk voor je positief testte?

Ohhhhh ik ben weer zo aan het mutsenā€¦ Ik heb dus morgenavond een feestjeā€¦

En ik wil dus eigenlijk morgenochtend weer testen zodat ik dan wat geruster kan drinken en roken (normaal rook ik trouwens helemaal niet, maar met een wijntjeā€¦ :shifty: )

Wat zouden jullie doen?

ooh damesā€¦ wat moeilijk he iedere maandā€¦

testen of nog even wachtenā€¦

pff ik duim voor jullie allemaal!! 2008 word ons jaar meiden!!!