Wannabe mama's! Deel 4

@beppie, zou kunnen idd, alleen had februari en maart verschrikkelijk veel pijn bij ei sprong en nu niet. Nou had ik dat in januari ook niet, vruchtbaar slijm is nu bijna weer weg

@angel :hug: hopelijk volgende maand :pray:

Nou, deze maand weer precies hetzelfde.

Na twee dagen een licht positieve test, vanmorgen toch weer een negatieve :?

Ik had het natuurlijk kunnen weten !

(heb trouwens computer problemen hier en mā€™n tekst wordt helemaal onderstreept zie ik nu, dus dan weten jullie waar het van komt)

Oh wat balen Lieke! :o Wel allemaal zelfde merk?

Je tekst ziet er hier prima uit trouwens :wink:

Vanmorgen een CB gedaan waarop ik echt geen tweede streepje meer kon ontdekken. Gisteren nog wel een heel dun lijntje net als eergisteren.

Ik heb met dit resultaat sterk rekening gehouden, de vorige maand overkwam me hetzelfde. Ik ben benieuwd wat de gyn er volgende week van zegt.

Ik zag het al helemaal zitten, een kerstbabyā€™tje

:cry: .

Ik stond trouwens in de rij voor de kassa bij Kruidvat en voor mij stond een vrouw met een kinderwagen met een baby van maximaal 6 maanden. Ze kocht een zwangerschapstest. Ik werd er even heel verdrietig van. Waarom krijgen anderen 3 kinderen in 3 jaar tijd en lukt het ons nog steeds niet.

Maar goed, aan dit soort gejammer hebben jullie en ikzelf ook niks.

Zwanger worden we er in elk geval niet van.

oooh lieke :hug:

maar voor ons is het ook weggelegd hoor!! misschien iets laterā€¦ maar het komt goed!!

Nouā€¦ maar het is wel even lekker om het eruit te gooienā€¦ toch?

Ik leef met je meeā€¦

Ik heb een beetje hetzelfde: als het deze maand gelukt is, dan wordt het een kerstbaby! volgende maand samen met mij zoā€™n beetje jarig! leuk! etc.

En als het dan niet luktā€¦ denk ik andersom:

JOh, das toch niks een kerstkindje, lastig, duur etcā€¦ en als het volgende maand ook niet lukt: samen met mij jarig is toch ook niet leuk, druk etc.

En 1 maand na mn verjaardg is nog te snelā€¦ en maart en april zijn nog zo koudā€¦ IN de zomer kan de verjaardag tenminste lekker in de tuinā€¦

Nou ja, ga zo maar doorā€¦

Zo kan ik steds wel iets bedenken waarom het niet leuk is, en waarom het wel leuk is :wink:

We moeten wƃĀ”t, nietwaar?

Komt wel goed met ons wannabemamaā€™s. :hug:

We moete nvertrouwen houden!

Lieke :hug: ik ken het gevoel ik wou 3 kindjes dicht op elkaar maar nu is Luna zeker al 3 als er een 2e komt (al dan niet nog ouder :cry: )

ik hoop dat er in het ziekenhuis een hoop duidelijkheid gaat komen voor jou :pray:

Lieke, ook hier heel herkenbaar. je plant het vantevoren toch een beetje. En ook ik bedenk elke cyclus weer, als het nu lukt dan ben ik dan uitgerekendā€¦en elke keer moet je de knop weer omzetten :hug:

Hier nog niet ongi! wordt er gek van. vandaag dag 39 en zonet testje gedaan maar nog steeds negatief. Wordt ook niks meer, maar laat me dan alsjeblieft ongi worden! (als het nog lang duurt ga ik langs de HA denk ik)

Gr. Nienke

ik heb denk ik een klein probleempjeā€¦

omdat morgen manlief een "monster " moest inleveren in het zieknhuis , mocht hij 2-4 dagen geen zaadlozing hebbenā€¦

nu hebben we gister toch "perongeluk " sex gehadā€¦

je kent het wel in het heetst van de strijd ff niet meer nadenken zegmaarā€¦ :oops:

maar wat nu?

zou die 2 nachten en 1 dag nu nog genoeg zijn voor de test in het zieknhuis? of moet ik de afspraak verzetten denk je?

@mamatally wrote:

ik heb denk ik een klein probleempjeā€¦

omdat morgen manlief een "monster " moest inleveren in het zieknhuis , mocht hij 2-4 dagen geen zaadlozing hebbenā€¦

nu hebben we gister toch "perongeluk " sex gehadā€¦

je kent het wel in het heetst van de strijd ff niet meer nadenken zegmaarā€¦ :oops:

maar wat nu?

zou die 2 nachten en 1 dag nu nog genoeg zijn voor de test in het zieknhuis? of moet ik de afspraak verzetten denk je?

:lol: :lol: :lol:

gelukkig nooit een probleem mee gehad :lol:

als het niet mag mag het niet en als Darius wel zou willen maak ik hem duidelijk dat er ook koud water in de douche zit :silenced:

ik zou even het ziekenhuis bellen om te vragen of dat lang genoeg is
gelukkig nooit een probleem mee gehad
als het niet mag mag het niet en als Darius wel zou willen maak ik hem duidelijk dat er ook koud water in de douche zit

manlief hield zich prima aan de "afspraak "

ik was degene die zich niet aan de afspraak hield.helaas is mijn mannetje niet van steen , en na de zoveelste verleid poging was het al snel te laat :oops:

ik zal idd eens bellen

:lol: :lol: :lol: :naughty:

Zul je net zien he Mamatallyā€¦ Misschien zit je wel net voor je ei? Dan ist natuurlijk wel voor een goed doel! Misschien maakt het ook niet zoveel uit voor zoā€™n onderzoek, ben benieuwd wat ze zeggenā€¦

Lieke, vervelend is dat soms he? Sommigen zijn zoooo vruchtbaar, word er jaloers van :oops: Mijn collega heeft in juli 2007 een kleine gekregen, 3 mnd later weer zwanger, niet geheel gepland maar t schijnt dat je dan supervruchtbaar bent na een bevalling.

Beppie, wordt het nog een wijntje vanavond? Ik drink nu helemaal niet meer (niet dat ik zoā€™n drinker ben maar oke) en ben gestopt met roken. Ik zou zeggen een wijntje kan geen kwaad maar te diep int glaasje kijken zou ik niet doen, persoonlijk. Stel dat je toch zwanger bentā€¦ Anyway, veel plezier vanaaf!

En dan natuulijk nog even een ego bericht :lol: ;

Dag 23 zit ik alweerā€¦ Geen kwaaltjes meer :evil: Ben benieuwd hoe mn cyclus dit keer uitvaltā€¦

jet :hug: hoop dat het toch raak is ondanks je geen kwaaltjes meer hebt

De kans is piepklein deze ronde, door die echo heb ik niet getempt enzo. En t moest veilig voordat ik die echo kreeg, maar hijs wel 1 keer gescheurdā€¦ :oops: Zou toch wel een wonder wezen hihiā€¦ Nadat ik int ziekenhuis was geweest heb ik nog wel een paar dagen ovutesten gedaan maar daar kwam niks uit.

Zul je net zien he Mamatally.. Misschien zit je wel net voor je ei? Dan ist natuurlijk wel voor een goed doel! Misschien maakt het ook niet zoveel uit voor zo'n onderzoek, ben benieuwd wat ze zeggen..

ik zit nu wel in mn vruchtbare dagen.. en had eergister wat krampjes...die vandaag erger zijn.
ik kn dr niks aan doen , wilde perse :oops: misschien hulp van de natuur om te melden dat het zover is?

we zullen het begin mei zien!

Nienke, wat balen zeg zoā€™n lange cyclus. Dat schiet niet op. Dan kun je inderdaad maar beter ongi worden, dan kun je in elk geval weer verder.

Ik zou ook naar de huisarts gaan als het nog langer gaat duren.

Mamatally, mijn man is vandaag met zā€™n potje naar het lab gegaan :mrgreen: . Lijkt wel als je 3 dagen echt niet mag, dat het ineens heel moeilijk is :oops: Hier gisteravond dus ook bijna de fout ingegaanā€¦ ha ha.

Vandaag nog een kruidvat testje er tegenaan gegooid. Daar wel weer een flinterdun lijntje, maar 't is mij niet overtuigend genoeg. Nog een weekje, en dan weer naar de gyn. Ben benieuwd wanneer ik dan ongi word, vorige maand kwam het een dag later.

Nou had hier echt op alle testen van de vorige dagen nog niet eens een flinterdun lijntje. Dus er is vast wel iets gaande Liekeā€¦

Ook voor jou niet leuk, je weet ook niet waar je aan toe bent zo.

Hihi, per ongeluk heb ik hem een paar keer verleid :naughty: foei!

Maar het is wel zo dat je dan meer zin hebt als je vruchtbaar bent. Zo had ik ook veel zin toen in zwanger was. Maar ja, dan hoeft het daar niet meer voor :lol:

Vanmorgen ff lekker aan het shoppen geweest. Heb voor mezelf een knop omgezet. Ik wilde graag weinig leeftijdsverschil tussen de kinderen. Dat gaat nu niet meer lukken. Ik probeer het positieve er van in te zien. Als er ooit nog een kleine komt, gaat onze dochter naar de basisschool en heb ik meer tijd thuisā€¦(je moet toch wat :slight_smile: )

Gr. Nienke