Wannabe mama's! Deel 4

Mamatally, mijn man is vandaag met z'n potje naar het lab gegaan . Lijkt wel als je 3 dagen echt niet mag, dat het ineens heel moeilijk is Hier gisteravond dus ook bijna de fout ingegaan.... ha ha.

onze mannen worden ineens heel woest aantrekkelijk als je dr niks mee mag doen he ;)

ik ben net terug van het ziekenhuis..
manlief moest werken ( eigen zaak dus dagen vrij is geld missen) ....
ik heb mn moeder meegenomen als steun haha... schaamde me dood om de een of andere reden...

moest ik daar bij bijzonderheden invullen of dr wat bijzonders was..
nou zeg ik t was wel moeilijk hoor ;) vrouwtje lachen acter de balie ( ik rode kop haha)

maar t is goed gekomen! 6 mei weten we de uitslag

Hihi, ik denk dat ze wel wat gewend zijn daar hoor mamatally.

Ik zou er persoonlijk helemaal geen last mee hebben om zoiets te doen trouwens. Een paar jaar terug wel, maar heb nu zoiets van, als het met zwanger worden/zijn te maken heeft, kan niks me te gek zijn.

Vandaag dag 40, temp nog steeds hoog. krijg het idee dat ik een hele late eisprong heb gehad ofzo. maar ben niet zwanger (of het is nog niet te meten). als de temp nog een week hoog blijft en/of ik niet ongesteld wordt, ga ik naar de HA. Is toch vreemd geval.

gr. Nienke

Hey allemaal,

Nienke wat balen dat je geen zekerheid hebt!

Ik heb het afgelopen keer ook gehad nu inmiddels weer in een nieuwe ronde!

Mijn man heeft vorige week zijn zaad bij het lab in moeten leveren en wij weten het als het goed is vanmiddag tussen 12 en 13.00 uur! Dus :pray: Please laat het goed zijn!

Ik lees hier ook dingen over drie dagen onthouding voor het sperma onderzoek…wij hoefde er maar min 2 max 4 dagen…Dus ik denk dat het per ziekenhuis verschilt…

Nou ik ga gauw logopedie en ik duim heel erg voor de rest van de dames dat er snel veel zwangere bij mogen zijn!

Even wat HCG-TJES! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: Hopelijk brengt dat geluk…

Zo, daar bennik weer, Feestje was leuk, wat gedronken en gerookt, nu weer normaal en goed voor mezelf zorgen :wink:

Mamatally :naughty: :mrgreen: haha, fijn dat het geen probleem was :wink:

Lieke toch weer een dun streepje he?! Vervelend zo hoor… Maar ja… geen bloed geeft (voorlopig) moed… :think: Wanneer krijg je de uitslag van het zaadonderzoek?

Nienke, goed dat je ‘de knop hebt omgezet’. Misschien geeft het een beetje rust?

Je cyclus is inderdaad wel lang zo zeg! 40 dagen! :wall: Je geduld wordt lekker op de proef gesteld zo…

Willywortel, ik :pray: met je mee.

Mensen kinderen, ik voel overal puistjes opkomen! mn gezicht jeukt er gewoon van!

:x

Heb lekker een vrije dag opgenomen, ik ga zo naar de dokter voor mn B12 shotje. Mn band is (weer) lek, dus kan helaas geen boodschappen doen. Alhoewel… heel sportief met de fiets kan ook :stuck_out_tongue:

Het wordt lekker weer komende wek he! Volgend weekend zelfs 20 graden hoorde ik!

WW, nog nieuws gekregen?

Nienke

WW, hoop dat de uitslag goed was?

Ja hoor… tempdaling vandaag. Zooooooooooooo voorspelbaar :?

Hey allemaal,

Nou gisteren naar de ha gebeld en nee hoor de uitslagen waren dus nog niet binnen :evil: Zitten al 2 dagen in de zenuwen en de huisarts had duidelijk verteld dat vrijdag de uitslag binnen zou zijn! NIET DUS! pffff nog een weekend in de zenuwen want we kunnen nu pas maandag bellen als de uitslagen er dan uberhaupt wel zijn!

We wachten maar weer af(soms word je geduld zo op de proef gesteld)

Lieke ik duim voor je meis!

Nienke hoe gaat het bij jou?

Dat meen je niet WW, nog langer wachten. Echt belachelijk.

Je huisarts is dus nog niet zover dat hij online uitslagen kan inzien.

Hopelijk is het er maandag dan wel.

Wij krijgen overigens donderdag alle uitslagen. Ik ben zeer benieuwd.

Ik heb geen hoop meer dat het nu raak is, gezien die enorme tempdip. Vandaag of morgen word ik ongesteld, dat weet ik zeker.

he ba… balen zeg elke maand weer teleurgesteld worden… of een ha die zn werk niet doet…

:hug:

maar toch worden we in 2008 zwanger dames , dat kan niet anders…

hoi hoi

ben ik ook weer even :smiley:

Williewortel: balen dat de uitslagen er nog niet zijn

Lieke: balen van de temp daling :hug:

ik heb mijn eerste week sonja bakker erop zitten en ben nu 1 1/2 kilo afgevallen

ben nog niet helemaal blij dat ben ik pas als ik volgende week ook ben afgevallen dus op hoop van zegen dat het een dalende lijn word ipv een jojo

vandaag zijn we even naar de bibliotheek geweest Luna en ik zijn lid geworden :lol:

gelijk boeken voor spaans leren gehaald hopen dat het er nu een keer in gaat komen rot taal :shifty:

oh en een boek over als zwanger worden niet zo snel gaat ook kijken of er nog iets in staat wat ik nog niet weet :lol:

Hello…

Ik had dus ook een tempdaling vanmorgen :frowning:

En een negatieve test… kon mezelf niet inhouden… ik zat zó ontzettend te chaggerijnen vannmorgen… helemaal in een dip… (zo ken ik mezelf helemáál niet!)

En mn schoonzusje is nu bij ons, die kwam plotseling hier slapen vannacht met haar kleine man van 2, en ik wil alleen testen als we met zn 2en zijn, dus ik dacht, ik gooi er een test tegenaan.

Maar noop. 1 streep maar.

Geen bloed geeft moed, maar ik ga er wel vanuit dat het niet gelukt is en ik vannacht of morgen ongi word. ook al voelt dat trouwesn niet zo… ik voel helemaal niks eigenlijk… misschien beetje lamgeslagen onbewust :roll:

Vandaag lekker met de auto het westlandingereden, lekker beetje rondgedwaald en naar de intratuin geweest.

Nu is schoonzusje er, dus ook afleiding.

WW wat balen dat je nog steeds niks weet nu!

Lieke dus een tempdip :frowning: kan het ook zijn dat je gewoon morgen weer een hoge temp hebt eigenlijk?

Angel! 1,5 kilo, goed hoor! :clap: volgende week gewoon lekker wéér zo’n resultaat!

yeah 1,5 kilo, super. maar je zei al eerder dat het na de eerste week wel vaker fout gaat. gewoon vaak kokken, geen tijd om wat te snaaien… :thumbup:

Geduld op de proef gesteld WW??? hoe kom je daar nou bij? :wall:

Vandaag nog niks. ik denk dat ik 2 stijgingen in mijn templijst heb zitten. blijkbaar was de 1e niet van een eisprong. de 2e kan ik niet helemaal op de dag nauwkeurig plaatsen, maar kans op zwanger zijn is niet groot. In dat geval zit ik nu op dag 11 na de eisprong (ongeveer). afwachten deze week dus…

Nienke

ps: ik ga nu slapen hoor… :zzz:

Blegh.

Nog meer tempdaling.

En ff heeft er nu ipv een dik rood kruis, een rode stippellijn van gemaakt.

Dus of ik een ei heb gehad is ook nog maar de vraag…

:snooty:

Beppie: :hug:

Nienke: bij mij gaat het de ene week afvallen de andere week aankomen een echte jojo dus :twisted:

hoop dat je gauw duidelijkheid hebt :pray:

en uiteindelijk ben ik 2 kilo afgevallen deze week :dance: (nu heel hard hopen dat ik volgende week weer afgevallen ben :pray: :pray: :pray: )

Beppie, balen joh :hug:

Misschien duurt het even voor de Clomid z’n werk doet.

Nienke, dat wordt nog spannend dan deze week :pray:

Angel, goed zeg, al 2 kg afgevallen :thumbup:

M’n :evil: zijn gekomen, ik hoop dat 2 x bijna raak dan betekent dat de 3e keer scheepsrecht is.

Lieke, ja misschien snappen de zaadjes nu hoe het moet? ze hebben gewoon eerst ff geoefend.

Haha, Angel&Luna, ik las: na heel hard LOPEN, afgevallen zal zijn…

Maar je schreef: na heel hard hopen.

hihi, ik weet niet waar je echt van afvalt, lopen of hopen… :wink:

Nou ben melig geloof ik. Ik ga maar weer eens wat doen.

gr. Nienke

Haha, nou , we moeten de humor erin houden he :lol: :mrgreen:

Lieke, jammer dat je toch ongi geworden bent… :hug:

Angel, ik :pray: met je mee :wink:

Vanmorgen weer die lage temp, maar nog steeds niks geen ongi… vreemd hoor…

Ik vraag me af of de clomid mn temp ook in de war kan brengen eigenlijk… :think:

Ik wil geen hoop houden omdat het zo tegen kan vallen…

Ik ga het maar eens vragen hier denk ik…

Goeiendag,

Meld me ook weer even… Hier nog niks, ook nog geen tekenen van…

Vrijdag naar het ziekenhuis geweest, krijg over een paar weken een kijkoperatie. Dan maken ze me helemaal weg en kunnen ze de hele boel even nakijken en ook doorspoelen. Hopen dat dat gaat helpen!

Zo ik ga even bijlezen…

hoe is het hier dames??

bij mij :

hard geklust , en nog steeds haha

erg veel last gehad van afscheiding gister …( heb k nooit) en 4 dagen geleden buikpijn die leek op een eisprong…

dus ik hoop dat dat ene goed teken is :slight_smile:

heb ook al een paar dagen een heel onrustig gevoel… ik word er knettergek van.

hartslag gaat sneller… en krijg er haast een paniek gevoel van…

6 mei naar het ziekenhuis… heel spannend!! pfff…

verder weinig nieuws…

ff offtopic wel : manlief heeft me super verwend met mega kado!! ( een paard!!!) :lol:

:lol: :lol: ja na hard lopen zal ik vast ook afvallen :lol:

Lieke: balen dat je ongi ben geworden :hug:

Beppie: ja misschien dat het idd aan de clomid ligt? :hug:

Jet: hoop dat die operatie gaat helpen

Mamatally: zow lief hoor van je man :mrgreen: