Wannabe mama's! Deel 4

Lieke heel veel sterkte de komende tijd :hug:

Lieke… :hug: dat kan er ook nog wel bij. kan me voorstellen dat je je daar nu op wilt richten. succes de komende tijd. (en morgen ook nog even).

:-* Nienke

het is even geleden maar hier ben ik ook weer.

zoals mij banner laat zien ben ik 6 dagen over tijd.

Erg vreemd, want dat zou in houden dat ik 3 of 4 maanden zwanger ben.

ik heb normaal een ciclus van 30 dagen en zit nu dus al op dag 36. Ik ben 2 jaar gestopt met de pil…

Heb wel al 3 maanden last dat mijn tepels altijd hard zijn. en gevoelig maar veder gewoon ongie en zo en normale klachten

verder wel erg moe ook al sinds die tijd maar testen blijven negatief. ( testen op aanraden van de dokter)

denken jullie dat ik nog maar even moet wachten of eens kontact op nemen met me huis arts? ( ik heb voorgevoel dat ie gaat zeggen ga maar weer testen maar ja geen zin in weer negatieve testen )

ik heb echt niet het idee dat ik zwanger ben maar het is wel raar. De laatste 3 maanden ben ik ook niet echt normaal ongie normaal is heel heftig en dat is niet het geval geweest. en nu ineens helemaal niets…

ik ga toch twijfelen

oh lieke… :hug:

Lieve Lieke, heel veel sterkte voor jou en je familie, hopelijk is er nog wel wat aan te doen. :hug: :hug:

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor al jullie reacties/medeleven.

M’n vader gaat dinsdag verder onderzocht worden, dat wil zeggen er wordt onderzoek gedaan naar eventuele uitzaaiingen. Het is nog even afwachten welke “variant” mijn vader heeft, als we geluk hebben is het de variant die goed te behandelen is, maar dat is dus afwachten. (omdat het erg weinig voorkomt, zal ik hier niet precies noemen hoe of wat, want ik wil niet dat bekenden/collega’s o.i.d. dit verhaal herkennen).

Verder zijn we vandaag naar de gyn geweest. De onderzoeken tot nu toe, namelijk hormoonwaarden in m’n bloed en zaadonderzoek bij m’n man, waren goed. De volgende stap is de HSG (de baarmoederfoto met contrast die geen pretje schijnt te zijn). Deze staat nog niet gepland, dat gebeurt in de volgende cyclus.

Vandaag heb ik eindelijk verteld aan m’n ouders dat we bij de gynaecoloog lopen, zij wisten uberhaupt nog niets, ook niet van onze kinderwens. Het goede nieuws dat zij misschien nog een kleinkind in de toekomst erbij krijgen konden zij wel gebruiken.

:pray:

Lieke: ik :pray: voor jullie dat je vader geen uitzaaiingen heeft en dat het allemaal goed te behandelen is :pray: :pray:

fijn dat de onderzoeken tot nu toe allemaal goed zijn bij de gyn

hier ook duimpjes voor je Lieke :pray: :pray: :pray:

Je hebt veel aan je hoofd Lieke, lijkt me. Kun je het allemaal beetje plaatsen?

Hier is eindelijk ongi doorgebroken. weet niet eens meer hoeveel dagen het duurt. Omdat ik wel een eisprong heb gehad, ga ik niet naar de huisarts. Maar toch besloten weer aan de ovulatietesten te gaan. Volhouden deze keer, want de vorige keren stopt ik na paar dagen en dus ook te vroeg. Heb nog wat in huis, dus over 2 weken keurig weer uit de kast.

Ben niet eens teleurgesteld.

waar zet ik nu mijn banner op? :think: toch maar op 28 dagen om een beetje een richtlijn te hebben geloof ik.

Gr. Nienke

ik zit inmiddels op dag 30 nog helemaal niks. Ik wacht gewoon nog af. Ga er vanuit dat ik ongie wordt

zo wij hebben vakantie :dance:

nu hoop ik eigenlijk dat dit mijn vruchtbare week is en dat Darius dan ook gewoon vruchtbaar is (ik twijfel namelijk heel erg of het niet gewoon aan z’n werk ligt omdat hij daar echt de hele dag op z’n kont zit (om het netjes te zeggen :lol:))

Karin spannend ik hoop dat jij binnenkort goed nieuws kom brengen hier :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

rustig hier

hier nog geen duiveltjes :pray:

Lieke, wat een verschrikkelijk nieuws :hug: Ik :pray: :pray: :pray: dat alles goed komt. Heel veel sterkte…

lieke sterkte de komende tijd :hug:

hier zijn de duivels doorgekomen, leek wel tsunami…

Heb de banner maar gewoon op 29 dagen gezet, omdat dat de normale cyclus altijd was… dan zien we wel :wink:

hier nog steeds geen teken van duiveltjes wacht maar af tot de banner

Lieke wat erg zeg! Hopelijk komt het allemaal goed ik zal er heel hard voor duimen! :thumbup: :thumbdown: :pray:

@Karin, spannend zeg! Ook voor jou draaien de duimen overuren…

Hoe is het verder met de rest?

Hier sinds een halve week zo ontzettend beroerd iedere keer…dat ziek zijn blijft maar aan houden…En voor mij nog 7 dagen (minimaal) tot NOD…Heb er weinig hoop in moet ik zeggen…

hier is t rustig.

wel enorme opruimdrang de hele week al…

huis blinkt bijna :slight_smile: haha

nu ff pauze omdat ik boven bezig ben…

pijn aan mn (.)(.) maar dat heb ik ook voor mn nod…

verder niets merkbaar…

Heb net een positieve test van sensitest in mijn handen gehouden :dance: maar geloof het nog niet. Wat is nu beter om met ochtendurine te testen of maakt dat niet uit. Heb namelijk nog een CB digitale test

Visje!! oh echt!! wauw!! :clap: :inlove: :inlove: :inlove:

Ochtenurine is geconcentreerder omdat het langer in je lijf blijft dan overdags.

Maar als je overdags niet vaak plast, en bijvoorbeeld 4 uur niet geplast hebt (en dan test), is die urine ook vrij geconcentreerd.

Jeetje! wat spannend weer! en wat een vruchtbare maand!!!

Visje :dance: gefeliciteerd (of uh nog niet?)

hier gaat het lekker

zijn druk met vakantie vieren :lol:

gaan straks even kijken of ze mijn tattoo weer willen bijkleuren (mijn huid houd niet zo van inkt :roll: )

en vanavond gaan we gezellig saampies uit eten :inlove:

ik ben nu in totaal ook al 5 kilo afgevallen :dance: :dance: :dance: (hou nu dan ook een fruit dag ivm uit eten vanavond in de hoop dat ik dat niet te erg ga aankomen :shifty: )