Angel, 5 kilo!
Petje af!
Ik moet ook weer 4 kwijt… 4 kilo… pfffrt… vroeger waren dat er dus 60… en nu kijk ik tegen die 4 kilo net zo zwaar aan als tegen die 60.
Bizar he?
Uit eten heb je wel verdiend denk ik zo
wow 60 kilo afgevallen :shock: WAUW!!!
ik moet er voor wat ik echt zou moeten wegen zo’n 20 afvallen :shock:
maar goed we kijken wel hoever we komen
ja verdient… maar ben ook wel bang dat ik alles weer aankom dan :shifty:
ben zwanger :dance: :dance: vind het nog steeds vreemd idee naar CB was heel duidelijk aangezien er zwanger kwam te staan
Gefeliciteerd visje
:dance: :dance:
hier nog steeds niks, zit op dag 33. Was vanochtend erg beroerd. Ik wacht nog effe af
Gefeliciteerd visje
Wauw Visje Gefeliciteerd!!! :inlove:
Meiden, ik vind het zo knap van jullie dat de kilo’s eraf vliegen! Ik heb zelf geen last van overtollige kilo’s maar ik moet er niet aan denken om te moeten lijnen, ik zou dat echt niet kunnen! Daarom petje af hoor!
Veel plezier met je etentje vanaaf Angel!
Visje79 gefeliciteerd met je zwangerschap! :dance:
Dat de rest maar snel mag volgen
visje gefeliciteerd!!!
wat een vruchtbare maand deze keer!! ik ga voor mezelf duimen! haha
ik verwacht mijn nod 4mei.
heb eigenlijk gene symptomen…
vandeweek wat opruimwoede… hele huis weer spik en span!
en steekjes in mn rechter tepel…
halverwege mn cysclus wat afscheiding gehad die ik normaal nooit heb ( creme-ig :oops: )
verder niets…
Het nod-lijstje is geupdate dames!
Laat maar weten als er iets niet klopt
Visje: GEFELICITEERD! laat het maar lekker doorwerken allemaal. en genieten!
Nienke
Visje gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
hoi hoi
zoww eten was errug lekker maar wat had ik een pijn m’n maag achteraf zeg :shock:
maarja heb dan ook best wel erg veel gegeten :oops: :oops: :oops:
hebben het er ook gelijk afgelopen 8) zijn van hartje centrum naar feyenoord stadion gelopen en toen kon ik niet meer omdat ik heel nodig moest plassen :shifty: (fijn hoor water drinken…)
…ach ff achter het stadion, zal wel niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt. :roll:
:lol: :lol: nee wij zijn gewoon netjes in de tram gestapt en toen ben ik snel naar m’n eigen wc-tje gerent :lol: :lol: (ik ben niet zo op wild plassen )
:oops: :oops: had niet helemaal door dat het zo opgevat kon worden :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol:
hihi, ach ja ligt meer aan mij dan aan jou hoor!
Zo, net als 5 miljoen andere nederlanders naar een vrijmarkt geweest. leuke dingen gescoord. wat spelletjes en puzzeltjes, want die ik nu nog had waren niet meer uitdagend genoeg voor haar.
Gisteren op internet 14 digitale ovu testen van CB besteld. zo daar gaat de winst van deze maand. en ook direct teunisbloemolie om de cyclus wat regelmatiger proberen te krijgen.
gr. Nienke
Dag 35 nog steeds niks :shifty: nog niet getest (goed he :mrgreen: ) wel vaker misselijk en steekjes in de buik)
ik heb wel geduld :liar: :liar:
Heel goed van je Karin, ik hoop dat je snel een positieve test hebt
Goed Karin. weet het ff niet meer. het is 4 dagen tot je NOD, ga je dan uit van je langste cyclus?
Nienke
Goed Karin, hou de spanning erin
Wij zijn ook even naar de vrijmarkt geweest.
Niks gekocht, wel gezellig gelunched.
Jammer dat het geen mooi weer is!