Ja ik uit van de langste cyclus :mrgreen: maar volgens mij heb ik mijn ei eerder gehad
oh das dan helemaal spannend. en wanneer wil je gaan testen?
Karin: spannend hoor
wanneer ga je testen??
wij zijn gisteren ook even naar de vrijmarkt geweest hebben wat dingetjes gekocht voor Luna
en ik ben nu weer lekker grieperig aan het worden :?
weer ff spieken hier
ook wij zijn gister uiteraard naar een vrijmarkt geweest , en nu in de tuin aan t klussen…
en heb sinds 3 dagen enorm pijnlijke tepelss en gespannen borsten!!
normaal altyd vlak voor mn nod pijn aan mn borsten…
maar dan meer dr in… en niet in mn tepels…
verder ben ik al een tydje doodmoe… val zomdaar aan t eind van de middag op de bank in slaap.
dat waren de vage klachten hierzo
hoe is t met de rest???
ik denk zondag ofzow mocht ikn niet ongie worden
Mamataly oh spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Visje, gefeliciteerd !
Mamatally en Karin, ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie !
Ik zit zelf in m’n vruchtbare dagen maar heb nog geen positieve ovulatietest.
Eerlijk gezegd ben ik alleen maar bezig met m’n vader, en wat de uitslagen zullen zijn van alle onderzoeken. Die krijgen we pas op 20 mei. Ik zo dat er geen uitzaaiiingen zijn, want dan zijn de genezingskansen beduidend minder. Het MOET gewoon goed zijn, m’n vader is nog veel te jong om dood te gaan. 25 % van deze vorm van kanker is erfelijk Ik hoop dat ik hier ook nog eens leuk nieuws kan brengen).
Ohw. ja.Toch wel een beetje leuk nieuws. We gaan op vakantie een weekje vanaf maandag.
Lieke :hug: ik ga duimen dat je vader geen uitzaaiingen heeft
Sterkte de komende tijd, Lieke.
Probeer toch te genieten van de vakantie. Even ertussen uit zal jullie goed doen!!
:hug:
Lieke fijne vakantie ik hoop dat je een beetje kan genieten van je vakantie
ik ga hard duimen voor jullie voor een goede uitslag de 20e :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Lieke heel veel sterkte met wachten tot de 20ste.
Ga lekker genieten van je vakantie :hug:
Ben kapot…2 rare dagen en dan morgen ook nog de hele dag bezig en er vroeg uit. pppff, ben wel weer toe aan een keer uitslapen…
Lieke, onverwachte vakantie maandag? Durf het haast niet uit te spreken, maar zul je zien dat je nu zwanger raakt. als je er minder mee bezig bent (oh wat haat ik die uitspraak) en je met je hoofd ergens anders bent. :roll:
Nienke
Goeiemorgen!
Spannende tijden hier voor een aantal!
Ook bij mij is het spannend. Ik heb al een aantal dagen last van mijn borsten. En ik heb ook heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Ik zit vandaag op dag 22. Dat is ook uitzonderlijk lang voor mijn doen, dus goed nieuws. Ik moet echter nog wel een hele week (!!!) wachten voordat ik kan testen. En ik ben zo geduldig :liar:
Verder druk aan het verhuizen hier, dus weinig tijd voor internet. Binnenkort kom ik weer wat vaker langs!
Lieke, veel sterkte meis… Geniet een beetje van je vakantie…
Johanna succes met verhuizen!
Voor de rest van de meiden is het weer duimen draaien he? :thumbup: :thumbup:
Ik moet echter nog wel een hele week (!!!) wachten voordat ik kan testen. En ik ben zo geduldig
oooh ik ken het!!!
maaaaaar deze maand heb ik nog niet vroegtydig getest! knap he :dance:
nog een paar daagjes en we shall see ;)
hier ook nog niks denk wel elke x nu ga ik ongie worden. NOg ff geduld hebben.
Ik duim voor iedereen die haar nod heeft bijna
Al nieuws van sommigen hier?
Wij gaan ook lekker weekje weg. ovulatietesten mee, we hebben toch alle tijd maar denk niet dat ik deze week al mijn eisprong heb…
gr. Nienke
Geniet van je vakantie Nienke! Altijd meenemen he, je weet t maar nooit!
hier niet veel te melden
ik ook nog niet eigenlijk