Wannabe mama's! Deel 4

WW, nog veel onderzoekjes en gedoe dus. Maar je komt aardig positief over :slight_smile:

Lieke :-* ik zie je banner. maar dat wist je eigenlijk wel he?

Hier wordt het 2e streepje steeds donkerder. zal 1 dezer dagen wel een ei hebben. Maar wordt ook wel weer tijd, vandaag dag 19.

gr. Nienke

dikke knuffels voor jullie, lady’s!!

duimen draaien nog volop!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

(ok jullie hebben er zo weinig aan, maar ik denk nog aan jullie!)

Ik blijf jullie ook in de gaten houden hoor!

Hoop op goed nieuws voor jullie :pray:

Ik hoop ook nog steeeeeeeeds voor mezelf :lol: aanstaand weekend weten we weer meer hier. :zzz:

Nienke

Nienke, de duimen draaien volop hier :thumbup: :thumbdown:.

Er mag/moet weer een zwangere bij komen!

Ik zit bijna in de wachtdagen, nog even een positieve ovutest afwachten maar dat zal niet lang meer duren.

Sterre en Amy, lief van jullie :thumbup:.

Lieve Nien, heb je al kunnen testen? Hoop zo op een mooi resultaat en geen rode duivels. :pray:

Nog geen duivels, en nog niet getest. Durf niet meer, durf niet meer blij zwanger te zijn. Kan nog, de dag is nog niet voorbij en het zou me in mijn geval niet verbazen als de duivels morgen komen aanwaaien :lol:

Nienke

ps: lief dat je meeleeft :-*

Was vandaag je NOD? Nou hopelijk blijft het weg, en komen ze morgen ook niet. Gooi je er morgen een testje tegenaan of wacht je nog tot maandag?

Ik :pray: dat het raak mag zijn, en je de eerste weekjes door mag komen en dan eindelijk kan genieten.

ohh nienke wat spannend weer…

en dat niet blij durven zijn met een positieve test, hoe herkenbaar…

hopelijk blijven de duivels weg, test je positief en gaat het nu wél eens een xtje goed :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:: :pray: :: :kaars: :**:

Nog geen duivels hier. begin nu wel zenuwachtig te worden. Heb wel aldoor het idee wat te voelen, maar ja ik let er ook de hele tijd op natuurlijk. wanneer ik ga testen… :roll: geen idee. ik denk dan morgenvroeg ofzo.

Wel heel leuk dat jullie meeleven :-*

Nienke

ja hoor, het is weer zover.

Nu ben ik vreselijk aan het twijfelen, wanneer moet ik een echo laten doen? Heb het elke keer heel vroeg gehad, maar weet het niet hoor… :think:

Nienke

ohhhhhhhhhhhhhh nienke…

ik wil je zo graag feliciteren maar wat is dit moeilijk zeg…

zelfs ík krijg beetje dubbel gevoel nu :silenced: :shifty:

ja, ik ga je veel sterkte en succes wensen komende weken. dat andere komt hoop ik nog. je begrijpt me denk ik wel :slight_smile:

:-*

Oh Nienke wat spannend voor jullie weer…

Ik ga voor jullie duimen… :thumbup: :thumbup:

Moeilijk he, of je een echo wil laten maken… Kan je helaas geen advies geven… :hug:

Ow nienke,spannend

ik duim voor jullie :pray:

Gefeliciteerd Nienke :dance:

Tja, wanneer een echo. Dat is een lastige.

Ik weet dat ik zelf z.s.m. een echo zou willen, maar ik krijg sowieso elke 2 weken een echo, als het een keer zover is :? .

Lieve lieve Nienke, gefeliciteerd met je positieve test meid, spannende weekjes weer maar dit keer gaat het vast goedkomen.

Meid ik zou gewoon bellen, een echo plannen, je verhaal doen en vragen dat als je het echt niet meer trekt gewoon alsnog eerder mag komen voor een echo.

Wauw Nienke, gefeliciteerd!

Heel veel sterkte de komende weken!

Jeetje Nien, echt helemaal super! :inlove:

INderdaad heel onzeker voor je, maar het is in ieder geval 2 streepjes!

:pray: nu écht blijven hangen hoor beebje! :pray:

Dank u dank u toch fijn al die berichtjes, ondanks dat ik hier niet meer frequent schrijf.

Ik wil er zo graag alles aan doen om het niet weer fout te laten gaan. Drink vanaf vandaag geen koffie meer, ik sport al een tijdje niet meer (de vorige keer kreeg ik een fikse wee en bloed tijdens een sportles), slik vitaminen, visolie…wat nog meer?

Ik heb besloten pas een echo met 10 weken aan te vragen. Dan hoeft een inwendige ook niet meer en is niet zo onzeker dat ze het niet goed kunnen vinden en ik m’n blaas moet leegplassen en vervolgens een inwendige echo moeten maken.

Nienke

:thumbup: voor Lieke en WW (en mezelf nog steeds)