Wannabe mama's! Deel 4

Nien, succes morgen, en hier blijven we :pray: :pray: :-*

Nienke, al wat wijzer geworden? .

Ik denk dat ze in je bloed naar de stolling gaan kijken, misschien ook schildklierfunctie (o.a.).

oeh nienke spannend ik duim voor je hoor! :pray:

Hier gisteren eindelijk na 2 maanden ongesteld geworden! :twisted: Het werd tijd zeg…

En ook gisteren gebeld door assistente van de fertiliteitspoli dat we al eerder te recht kunnen aanstaande donderdag 12 maart zelfs al…Maar heel erg balen is dat mijn man in amsterdam zit en we dus toch de afspraak op 14 april hebben moeten laten staan.

Lieke hoe is het met jou?

Hoi,

Hey Marieke, weinig contact meer he. Hoe ist met je? steeds beter hoop ik.

Geen uitslag gekregen. Was er nog niet. Maar over 2 weken een belafspraak waarin zeker de uitslag verteld wordt, samen met de uitslag van het nieuwe bloedonderzoek. En daarin wordt naar de stolling gekeken (idd Lieke :slight_smile: ) en naar homocycteine (ofzo), heeft met omzetten van vitaminen te maken. Als hier niks uitkomt is er verder eigenlijk niks om te onderzoeken zegt ze. Ach we zien wel. Nu op dag 19 en nog geen pos. ovutest. Verwacht hem deze week een keer.

Nienke

Hey Nien, idd weinig contact gehad helaas, moet zeggen dat ik helemaal een poos heel weinig op kok ben geweest door de situatie maar nu gaat het weer redelijk ok, begin langzaam weer met een paar uurtjes werken.

Ik blijf aan je denken hoor, en ook aan Lieke en WW en de anderen natuurlijk maar met jou heb ik net een iets grotere band door het gebeurde. :-*

Zie je overigens ook weinig op msn?

Nee MSN gaat niet automatisch aan en ik vergeet dan in te loggen. Ben ook weinig op KOK. Ook heel erg druk op het werk en dan nog sporten en dan vind ik het wel een keer lekker om een avondje te zappen op de bank…

Gelukkig gaat het langzaam beter met je. Hoe ist met de meiden?

Ik had zo langzamerhand wel een pos. ovutest verwacht, maar nog niet, dus dat betekent weer een langere cyclus dan de vorige keer. Ach ja het was ook te mooi om waar te zijn.

WW nog geen ongi?

Nienke

meiden hoe is het met jullie? :hug:

denk regelmatig aan jullie hoor! :hug:

Hier gaat het zijn gangetje.

Afgelopen vrijdag zouden we telefonisch de uitslag krijgen. Heb alleen van de homocysteine gehad en dat was goed. Dus van de chromosomen en de vitaminen nog weer 2 weken wachten :zzz:

Jij weer ongi Lieke? Ben hier veel te weinig, maar gelukkig zijn de banners er om op de hoogte te blijven. Hoe gaat het met je?

Ik ga vanmiddag naar een homeotherapeut. Om de boel in optimale conditie te krijgen, zoals ze het zelf zegt :lol: Ben er eigenlijk niet zo veel mee bezig (behalve dan de ovu testen), maar wil toch wel het gevoel hebben er alles aan gedaan te hebben zodat ik later geen spijt krijg.

En WW…nog nieuws? toch nog ongi geworden?

gr. Nienke

Ik ben hier ook heel weinig. Als ik al wat rondkijk hier dan word ik er alleen maar depri van, de 1 na de ander raakt zwanger :cry: .

Het ziet er naar uit dat deze ronde wordt overgeslagen (waar ik flink van baal) want komende woensdag vertrek ik in m’n uppie voor een paar dagen naar het buitenland om m’n ouders op te zoeken. Als ik pech heb valt m’n eisprong precies in die dagen. Maar ach… of ik nou met ronde 33 of 34 bezig ben maakt dan ook niet zoveel meer uit.

Nienke, nog steeds geen uitslagen?

Amy, wat een humor die foto van Jayden :lol:

Dat eerste (wortel?) hapje was zeker een succes :wink:.

@Lieke74 wrote:

Amy, wat een humor die foto van Jayden :lol:

Dat eerste (wortel?) hapje was zeker een succes :wink:.

fijn dat ik je in dit topic even aan het lachen kan maken :wink: :inlove:

ja het was zijn 1e wortelhapje. en lekker dat ie het vond!!! :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :mrgreen:

Ow sjips Lieke, maar het is zo dat of het nou ronde 33 of 34 is het niet veel uitmaakt. Maar toch hoop ik dat het nu eens raak is voor jullie!

Nienke hoe is het?

Hier gaat het zijn gangetje. De afspraak van 14 april kan voor mij niet snel genoeg gaan. Al weet ik natuurlijk helemaal niet hoe zo’n gesprek verloopt. Mijn man zal volgende week weer een zaadonderzoek laten doen. De vorige keer was het echt erg weinig…Dus hopelijk zal het deze keer ietsje beter zijn!

Nou geniet lekker van het mooie lente weer en hopelijk tot snel en dat we misschien allemaal eens naar de zwangere kant kunnen gaan:D

A.s. vrijdag uitslag. ben niet eens benieuwd. denk niet dat er iets mis is.

Lieke, veel plezier bij je ouders. Hoe is het met je vader?

WW, nog 2 weken wachten…pff wachten, wachten, wachten. Hebben we op dit moment allemaal gemeen.

gr.Nienke

Hey Nienke wat was de uitslag van afgelopen vrijdag?

Hier nog 1 weekje wachten en dan eindelijk naar de gyn :smiley: Hopelijk komen we dan eindelijk meer te weten over het hoe en wat en hoe verder :slight_smile:

Ben ook wel benieuwd Nienke naar de uitslag?

Maar zoals je zelf al zegt, de kans is groot dat er geen afwijkingen zijn.

Spannend WW. Maar wel fijn dat er nu eindelijk actie is.

Zoals ik al dacht, mijn eisprong viel precies in de dagen dat ik weg was dus nog minder kans deze keer. Of m’n man moet ineens superzaad heben :lol:.

Met m’n vader gaat het gelukkig naar omstandigheden redelijk.

Ben wel een beetje geschrokken want de aardbeving zondagnacht was voor mijn ouders te voelen en de vorige zware aardbeving in 1980 was in de regio waar ze nu verblijven, dus best wel eng. Weten jullie meteen waar ik ben geweest :).

Ben ik ook weer eens. Net midweekje weggeweest met z’n 3-en. Heerlijk!

De gyn heeft afgelopen vrijdag gebeld en zoals ik al dacht, geen afwijkingen gevonden. Gelukkig ook niet bij het chromosomenonderzoek.

Na we gaan stug door. Nu op dag 14, dus kan nog wel 2 weken duren voordat er weer een eitje de hoek om komt kijken.

Amy, lief je onderschrift!

Heb verder weinig te melden. Blijf denken aan jullie WW en Lieke!!!

Nienke

WW, succes bij de gyn (als je nog moet gaan).

Ben benieuwd wat voor stappenplan ze voor jullie in petto hebben.

Nienke, nu er geen afwijkingen zijn gevonden wordt er verder afgewacht?

Ben het wachten op z’n zachtst gezegd beu.

Ik snap eigenlijk niet dat ik de 1e keer (van m’n dochter) zo snel zwanger was. Misschien heb ik erg veel mazzel gehad toen.

Oh ja het is 14 april, succes WW!

Ja, er wordt nu afgewacht. ze kunnen niet meer doen, omdat ik wel zwanger kan worden (al is het niet makkelijk met zo’n cyclus, maar goed als je een eisprong hebt komt ze daar liever niet aan).

Kan het me voorstellen Lieke. :hug:

Tijdens het weekendje weg had ik het er met mijn man over…hij roept altijd zo stellig dat er nog wel een 2e komt. Ik zei dat ie zich misschien moest instellen op het feit dat dat niet gebeurd. Ik ben dat langzamerhand ook aan het doen, merk ik. Maar ben nog lang niet zo ver dat ik bijvoorbeeld alle babydingen weg doe hoor!

gr. Nienke

@nienke2 wrote:

Oh ja het is 14 april, succes WW!

Ik zei dat ie zich misschien moest instellen op het feit dat dat niet gebeurd. Ik ben dat langzamerhand ook aan het doen, merk ik. Maar ben nog lang niet zo ver dat ik bijvoorbeeld alle babydingen weg doe hoor!

gr. Nienke

Ja, mijn man is er ook heilig van overtuigd dat het nog wel een keer gaat lukken. Ik niet merk ik zelf. Af en toe denk ik, misschien moeten we als het dit jaar niet meer lukt ermee stoppen. Maar dat is een momentopname, al ben ik bang dat als het allemaal nog erg lang gaat duren (jaren) dat er echt zo’n moment komt.

Ik kan bijna niets van m’n dochter wegdoen trouwens :oops:.

Hey meiden,

Wij zijn weer terug van de gyn. Hebben onderzoeken gehad)inwendig, echo, uitstrijkje etc etc.

Ik had een eisprong gehad gister dat kon hij zien. Maar die onregelmatige cyclus maakt het wel lastig. En mijn man heeft erg weinig zaadjes :frowning: Maar goed nu volgende week bloedprikken en de derde dag van mijn menstruatie en mijn man moet zijn zaad in leveren in het Radboud ziekenhuis. En hebben we op de helft van mijn volgende cyclus(ongeveer schatten) een samenlevingstest doen. Die heeft hij vandaag zo goed als het kon ook gedaan maar trof geen levende zaadcellen aan. Maar manlief is niet helemaal onvruchtbaar alleen verminderd vruchtbaar dus het kan wel. Als dat is gedaan gaan we als eerste voor insiminatie(Dat weten we nu al dat scheelt) En 26 mei hebben we de volgende afspraak staan :slight_smile:

Ik snap jullie gevoelens wel hoor al ervaar ik dat niet zelf zo. Pfff moeilijk hoor maar ik blijf heel erg duimen en hoop echt dat het voor ons nou eens goed mag gaan! :pray: