Wannabe mama's! Deel 4

mijn nod is 25 februari zit in ronde 2 voor een 2de :smiley:

@fl3xgirl wrote:

mijn nod is 25 februari zit in ronde 2 voor een 2de :smiley:

Hey meid!

Toch even spieken hier net als ikke haha :wink:

Hoi meiden,

Leuk dat er weer meer komen. Ik hoop dat jullie lekker blijven schrijven hier. Merk zelf dat ik er weinig behoefte meer aan heb, maar dat komt niet door de mensen hier hoor. T’is wat rustiger geworden, dus leuk dat er nieuwe mensen komen schrijven.

Morgen is mijn NOD. weet ik zo precies omdat het dan 14 dagen geleden is dat ik een positieve ovutest had. Heb er geen goed gevoel over, maar we zien het wel.

WW, 25 februari is al snel. Hopelijk komt er direct wat uit. En als je een doorverwijzing krijgt, zul je de onderzoekjes wel weer moeten ondergaan denk ik. Hopelijk duurt het allemaal niet te lang.

Tja Lieke, weet het. Heb het een tijdje geleden bij de HA gehad. Ik was er voor mijn dochter, maar hij vroeg hoe het met mij ging. En toen kon ik het niet meer drooghouden. Maar goed, hij kan ook niet zoveel doen. Das het nadeel hiervan, bij het zwanger worden hoeft niet ingegrepen te worden, en voor het zwanger blijven kunnen ze niet veel doen. Maar ja, daar weet jij alles van! helaas.

We zien het morgen wel. Ben meestal begin van de dag wel ongi.

gr. Nienke

Ik duim voor Nienke… geen ongi vandaag please ! :pray:

Tja, ik heb ook minder behoefte aan kok, of misschien moet ik zeggen dat ik het moeilijk vind om iedereen hier zwanger te zien worden (niet iedereen natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel) en dat ik zelf nog steeds geen leuk nieuws hier kan brengen. Dat wordt steeds moeilijker op de 1 of andere manier.

Nog niet ongi, maar denk wel dat het er aan zit te komen. K’zal morgen denk ik nog even wat typen hier.

Nienke

yep, vannacht ongi geworden. op naar de volgende 35 dagen.

Nienke

Hè shit zeg Nienke :hug: . Het blijft verdomde moeilijk, dat afwachten en zo.

Ik heb volgende week ergens m’n NOD maar spannend is het al lang niet meer. Ik weet toch wel wat het gaat worden.

Ik wil alleen maar weten… gaat het ooit lukken, doen we al deze moeite niet voor niets.

Zo langzamerhand kunnen we dit topic wel de “depri wannabe mama’s” noemen :mrgreen:

Pfff. sorry, ik ben ook niet in m’n hum vandaag.

Edit: ik had toch echt geen “ships” getypt in de eerste zin… maar je weet wel… KOK verandert dat blijkbaar automatisch. Maar moet me toch echt even afreageren hoor… SHIT SHIT S*HIT, zo kan het ook

haha, ja dat heb ik ook een keer gehad. ik vind shid met een t ook geen vloekwoord, maar ja…wie ben ik?

Hier valt het mee hard de ongi is aangekomen. Er is ook wel een groot voordeel. over 2 weken een afspraak in het zh voor die 2e testen. En dat kan alleen als je niet zwanger bent. Dus daar kunnen we mee verder dan. En hopelijk de uitslag van het chromosomenonderzoek van 3 maanden geleden.

gr. Nienke

he nienke wat balen zeg!!! hopelijk komt er iets uit die onderzoeken over twee weken!

En idd we lijken alle wel debri wannebeeeeeessss :x Maar goed uiteindelijk wordt ons wachten goed beloond! Laten we daar maar op hopen…

Ik zou eigenlijk afgelopen woensdag mijn NOD moeten hebben, maar nee nog steeds niet…Voel ook helemaal niets…alleen erg moe elke keer maar dat kan ook die winter dip zijn waar iedereen last van heeft :roll:

:shock: Dat je zo lang kunt wachten met testen ww!!!

Of gebeurt het vaker?

Gr. Nienke

@nienke2 wrote:

:shock: Dat je zo lang kunt wachten met testen ww!!!

Of gebeurt het vaker?

Gr. Nienke

hey nienke,

nOu ik heb geen idee hoe lang mijn cyclussen zijn… Ik wacht ook gewoon met testen tot na het onderzoek woensdag… Ik ben het in tussen ook nog steeds niet…dus we wachten het af…

En Lieke?

Nog geen ongi, maar ik verwacht 'm morgen.

M’n luteale fase was de laatste 3 cycli ineens 11 dagen ipv 13 dagen, dus ik heb m’n banner gegokt op 12 dagen. Als ik morgen ongi ben dan is m’n cyclus weer zoals ik gewend ben.

en?

Haha, ik ben ook nieuwsgierig :lol:

Lees nog mee met julie dames, maar het is natuurlijk erg stil hier…

Duim nog altijd voor jullie :hug:

“Gewoon” ongi geworden hoor. Ik wist dat gisteren eigenlijk al, m’n temp zakte met 3/10 dus toen wist ik genoeg.

What’s new :? .

Ik ben er nu ook even niet mee bezig, met m’n vader gaat het namelijk niet zo lekker. En nu blijkt dat hij mogelijk een erfelijke vorm van kanker heeft moeten mijn zus en ik ook gescreend worden. De kans is niet heel groot… maar toch…

ah jeetje Lieke wat naar dat het niet zo goed gaat met je vader!! Wat is zijn behandeling nu?

Nou hopelijk dat de nieuwe ronde voor jou geluk brengt…

Nou hier hebben we te horen gekregen dat er bij mijn man maar 15% leven zaadcellen zijn gevonden dus dat is best weinig… Daarbij komt ook nog dat mijn cyclus niet normaal verloopt want hier inmiddels nog geen menstruatie.

We zijn gelijk doorverwezen naar de gynocoloog en daar hebben we 14 april een intake, waarna we zullen worden doorverwezen daar de fertiliteitspoli. Misschien zijn we aangewezen op IUI, hopelijk komt daar dan wel snel positief nieuws van… we wachten weer af…

Dat kan er ook nog wel bij Lieke. Kan me voorstellen dat je daar meer mee bezig bent. Hoe is het met je vader dan?

WW, ook al slecht nieuws. Staat me iets van bij dat jullie dit ook al eerder onderzocht hadden toch? Nu dus eindelijk doorverwezen, hopelijk gaat het nu snel.

Sterkte dames!!!

Nienke

Idd nienke maar toen had de huisarts er niet bij vermeld dat het zo slecht was… Die had gezegd dat er vertraging in zat maar niet de hoeveelheden…Nu weten we de details wel, de huisarts zei het zou mogelijk ´kunnen´ lukken maar dat zou erg lang kunnen duren of het zou niet gebeuren… en ja ik met mijn onregelmatigheid die daar nog eens bij komt kijken, dat is natuurlijk niet echt handig…

Dus nu naar de gyn en hopelijk biedt hij ons een helpende hand…pfff vind het allemaal erg spannend en mijn man ook…maar we duimen ervoor en ik duim ook voor jullie uiteraard :pray: :thumbup: :thumbdown:

Hoe is het hier dames? WW al ongi geworden?

Wij gaan morgen naar het zh voor de uitslag van het chromosomenonderzoek. Tenminste dat hoop ik. En dan direct bloedprikken voor meer onderzoeken. Weet daar verder niet veel van, waarvoor het is en wanneer we daar de uitslag van krijgen. Morgen veel informatie dus. Laat nog wel even wat van me horen…

gr.Nienke