Wannabe mama's! Deel 4

Ja… dat snap ik heel goed :hug: . Dat denk ik zelf (helaas) ook vaak.

Ik hoop dat we samen snel kunnen verhuizen naar de maandmama’s, vooral BLIJVEND verhuizen!!

nou ben vanmorgen ongi geworden. dacht het wel, want gisteren begon al wat bruinig. Op naar de volgende 40 dagen… :zzz:

groetjes Nienke

Hè balen Nienke :hug: . Nu toch maar weer afwachten.

Sorry, ben het even kwijt, maar hebben jullie al vervolgafspraken bij de gyn staan, of willen jullie daarmee wachten?

We hebben geen afspraken meer voor het ‘zwanger worden’. Wel gaan we begin maart heen om hopelijk uitslagen van het chromosomenonderzoek te horen en dan te prikken voor weer een ander onderzoek.

Nienke

"t is stil hier. Nu heb ik zelf ook niet zoveel te vertellen.

Vanmorgen heb ik bloed laten prikken, progsteron (om te zien of ik een goede eisprong heb) maar ook hcg omdat ik de laatste maanden altijd een heeeel dun lijntje op de Clearblue test heb (maar niet zwanger ben :? ). Dus ik ben benieuwd of dat in mijn bloed ook is te zien want 't is toch wel vreemd.

Verder maar weer afwachten :zzz:

Spannend Lieke…heel toevallig keek ik hier weer een keer. Anders wel 5 keer op een dag. of er nog nieuws was en allerlei topics doorlezen. Maar de laatste tijd niet echt de behoefte.

Houd je ‘ons’ wel op de hoogte over de uitslagen?

Nienke

@nienke2 wrote:

JA, dat moet echt. werd er toch wel emotioneel van toen ik bedacht dat we vorig jaar met oud en nieuw ook wel zeker wisten dat 2008 ons jaar zou worden…helaas. Nog een jaar aanmodderen zal wel zwaar worden. Ik hoop zo dat we beiden lekker kunnen verhuizen naar de 9 maanden mama’s.

En ja, heb gisteren een pos. ovutest gehad. dat was op dag 24, dus het wordt een cyclus van 38 dagen. vind ik zelf heel erg meevallen. Jij waarschijnlijk niet :lol: We hadden die ochtend geklust en vanmorgen weer, dus alle kansen weer. Alhoewel ik er eigenlijk niet mee bezig wil zijn, maar ja wat moet je anders. Als we niet klussen ben ik er ook mee bezig, dus dan liever nog een kans om zwanger te worden.

Hoe ist met jou Lieke?

Gr. Nienke

Hoi Nienke,

kom even gluren hier, en ik las dit… ik kan me je gevoel helemaal voorstellen… ik dacht ook dat 2008 ons jaar zou worden en nu moet nog maar blijken of 2009 wel ons jaar wordt… Wat kan het toch oneerlijk zijn allemaal…

Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt, meid!!!

Ja, ik hoop nog steeds dat 2009 ons jaar wordt.

Maar de moed zakt me nu echt helemaal in de schoenen, we zijn intussen weer een ronde verder, gisteren ben ik ongesteld geworden.

M’n bloedwaarden zijn ok, progesteron goed (bij de poli-ass. opgevraagd). Maar wéér niet zwanger dus. Vrijdag heb ik een belafspraak met de gyn. Ik heb er geen vertrouwen meer in.

Sorry voor deze klaagzang.

@Dees75 wrote:

Hoi Nienke,

kom even gluren hier, en ik las dit… ik kan me je gevoel helemaal voorstellen… ik dacht ook dat 2008 ons jaar zou worden en nu moet nog maar blijken of 2009 wel ons jaar wordt… Wat kan het toch oneerlijk zijn allemaal…

Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt, meid!!!

Oh wat lief, je bericht! Ik heb je weleens voorbij zien komen, valt ook wel op een tweeling met sterretjes er achter. Jij hebt het ook niet makkelijk gehad zeg. Ik ga voor jou en Lieke (en mezelf :lol: ) heel hard duimen dat 2009 een vruchtbaar en gelukkig jaar zal worden.

Lieke…ik snap je heel goed. Heb je het ook al gehad met de medische molen? Ik hoop voor je dat er wat uit dat gesprek komt, dat er nog hoop is op een behandeling zodat je zwanger kunt blijven!!!

Hier toch weer begonnen met ovu testen. Ik had het helemaal gehad, maar manlief heeft me weer opgepept, dat hij toch wel heel graag bezig wil blijven met zwanger worden. Ik ook wel, maar had meer de insteek zo van…we zien wel, geen testjes meer, er niet teveel aan denken. En dat is heel tegennatuurlijk voor mij, maar heb het ZOOO gehad met het bezig zijn om zwanger te worden. Ik ben ook heel bang dat ik van een zwangerschap nooit meer zo zal genieten… :?

Nienke

Gyn was gisteren ziek, dus ik heb geen gesprek gehad.

Ach ja… maakt ook niet uit. Ik ga dan toch horen dat m’n bloedwaarden goed zijn en verder bla bla bla.

Ja… ik heb het wel gehad met de medisch molen, en vooral het begrip en inlevingsvermogen (not). Ik moet 39 jaar zijn, dan willen ze ineens alles voor je doen blijkbaar. Sorry voor het sarcasme, maar heb het echt even helemaal gehad met die lui. Maar vooral ben ik heel boos op mijn eigen lichaam.

Hoi allemaal,

Mag ik zomaar binnen komen vallen in dit clubje?

Mijn vrouw en ik gaan vanaf deze week beginnen met doe-het-zelf KID.

Ik ga proberen zoveel mogelijk te lezen hier in dit topic :lol:

Dikke kus

Andrea

Lieke… :hug: ik lees het nu pas. Kun je het niet goed van je afzetten? kan het me heel goed voorstellen, maar denk je niet dat het teveel wordt allemaal?

Hier zonet een smiley gehad op de ovu test van CB, dus straks nog ff aan de slag :zzz: :wink:

Andrea, leuk dat je mee komt schrijven. Het is niet meer zo druk hier hoor! Hoe ver zijn jullie in het proces om zwanger te worden? Is toch al gauw heel technisch in jullie geval he?

Nou bij ons (lieke en meself) ook inmiddels hoor. ook al zou het bij ons zonder hulpmiddelen moeten werken… :? :lol:

Nienke

Hi meiden ik weet heb een tijd niks van me laten horen heb effe best wel zwaar gehad :cry: :cry: in de tijd dat ik zwanger wil worden was een naaste zwanger en die moest het weg laten halen kon et niet meer aanzien en daarnaast ook men zusje die et zieken huis in lig te veel om op te noemen en daar naast wil et bij mij ook nog niet lukken :? de :twisted: zijn vandaag na 3 dagen bruin bloed gekomen dacht dat ik een innesteling had hoe et begon was eerst met rood bloed heel klein beetje en daarna 2 dagen bruin heel weinig en vandaag is et eindelijk door gebroken genoeg over mij een hoe ist met jullie al zwangeren onder ons :smiley:

zoals jullie ook zien men banner klopt ook niet meer :frowning: heb nu wel en dip weet dat de meeste van jullie langer bezig zijn mag eigenlijk niet klagen :? :?

Welkom Treffertjes. En welkom terug babylove. Het valt niet mee die teleurstellingen, weet er alles van.

De uitslagen van de gyn waren zoals ik al verwachtte allemaal prima in orde. In mei mogen we terugkomen voor een afspraak, toch iets eerder dan afgesproken aangezien ik heb aangegeven er geen vertrouwen meer in te hebben.

Nu hebben zowel ik als m’n man flink de griep gehad met koorts. Daar baal ik wel van want nu zul je zien dat we tijdelijk nog minder kans maken door de invloed van koorts op zaad… :?

Nienke, hoe sta jij ervoor?

Hey Lieke74 het is zeker een grote terleurstelling maar alles komt wel goed het lijkt soms zo dat het niet voor je weggelegd is maar je moet gewoon de moed niet opgeven en et gekke is wanneer je juist op geeft dat er juist dingen gebeuren waarvan je dacht noooit ze zullen gebeuren konden we maar in de toekomst kijken :frowning:

Nou Lieke het zou een geruststelling moeten zijn, maar in jouw geval kan ik me voorstellen dat je gehoopt had dat er wat uit zou komen. Of niet?

Hier gaat het niet zo goed. Met de cyclus wel, want de cyclus lijkt nu 34 te zijn, dus wordt steeds korter. Misschien dat de teunisbloemolie tabletten werken. Maar kan niet zoveel hebben momenteel. Ben echt wat depressief als ik de zoveelste op de peuterspeelzaal of creche hoor over bevallingen, en zwangerschappen. Kan ter plekke wel janken maar loop dan gauw weg. Ook andere sociale dingen (werk kan me ook gestolen worden) heb ik totaal geen zin in momenteel. Zal na een tijdje wel beter worden hoop ik…

Nienke

Hey allemaal,

Hoe is het met jullie?

Aanstaande 25 februari krijg ik een onderzoek bij de ha, die gaat eerst het 1 en het ander na kijken(inwendige echo/onderzoek). En dan een doorverwijzing naar de gyn! Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft en of er iets mis is of niet…

@Nienke kan me voorstellen dat je het allemaal effe zat bent…hier een virtuele :hug:

Nienke :hug:

Ik lees het nu pas. Ik herken het gevoel want ik heb zelf ook zo nu en dan van die sombere en pessimistische gedachten. Voelt rot hè.

Ik zou het wel opnoemen als jullie t.z.t weer naar de gynaecoloog gaan, soms zijn ze dan eerder geneigd om jullie op wat voor manier dan ook te helpen. Ik heb laatst ook tegen mijn gyn gezegd dat ik er geen vertrouwen meer in heb en dat ik het niet meer zie zitten. Alleen het uitspreken luchtte al een beetje op en ik mag nu 2 maanden eerder langskomen voor vervolgstappen (in mei).

Hey dames

Kan ik mij hier ook melden?

Mijn nod is op 20 feb

Ik ben al vanaf april 2006 bezig voor een beebje…

Ik zit al meer dan een jaar bij de gyn,ben nu begonnen met gyn nummer 2

De eerste heeft me aan clomid gezet terwijl ik wel een eisprong heb en die ook voel…

En er zijn meer dingen waarvan ik besloten heb om een andere gyn aan te vragen…

Deze gyn heeft gelijk allerlei onderzoeken gedaan waaruit bleek dat er fysiek niks aan de hand is met mij

Mijn hubbie daarin tegen heeft zaad die niet wil zwemmen hihi

Maar moet ook zeggen

Ik heb crohn en de crohn is niet echt rustig,en dat kan de reden zijn waarom wij niet zwanger worden…

Ik probeer remicade aan te vragen,en in maart krijg ik het te horen…

hihi wel een lang verhaal niet?