Oh… en natuurlijk iedereen fijne feestdagen!
Wij doen lekker rustig aan, gaan vanmiddag naar mijn ouders waar ook mijn zusje komt met haar kinderen. Leuk voor m’n dochtertje om met de kinderen te spelen.
Lieve meiden, ik duim/bid/hoop/…
Dat 2009 jullie allemaal een beebje zal brengen!
Vrolijk kerstfeest voor jullie allemaal!!
Beetje laat om fijne feestdagen te wensen, dus dan maar de vraag: leuke feestdagen gehad? Hier wel. gaan zo op bed. hebben het gehad, toch altijd best druk. En van dat eten word je zo duf…
Afgelopen 2 dagen geen ovutesten gedaan, morgen maar weer proberen. Ik had woensdag wel van die steken, die ik altijd 4 a 5 dagen voor de eisprong heb. Dus daar houden we rekening mee :inlove:
Nienke
Haaalllloooo…echo echo!
Is hier nog iemand?
Ben er nog wel hoor… Denk dat iedereen druk met feestdagen en zo is geweest. Vanavond vieren wij oud en nieuw bij familie waar we ook blijven slapen.
Nog iets van cyclusherstel te bespeuren Nienke?
Ik wacht m’n NOD af. Misschien toch een ieniemini kansje aangezien m’n temp toch nog is gestegen… en anders gaan we met z’n allen voor 2009
Het moet toch echt ons jaar worden!!!
JA, dat moet echt. werd er toch wel emotioneel van toen ik bedacht dat we vorig jaar met oud en nieuw ook wel zeker wisten dat 2008 ons jaar zou worden…helaas. Nog een jaar aanmodderen zal wel zwaar worden. Ik hoop zo dat we beiden lekker kunnen verhuizen naar de 9 maanden mama’s.
En ja, heb gisteren een pos. ovutest gehad. dat was op dag 24, dus het wordt een cyclus van 38 dagen. vind ik zelf heel erg meevallen. Jij waarschijnlijk niet :lol: We hadden die ochtend geklust en vanmorgen weer, dus alle kansen weer. Alhoewel ik er eigenlijk niet mee bezig wil zijn, maar ja wat moet je anders. Als we niet klussen ben ik er ook mee bezig, dus dan liever nog een kans om zwanger te worden.
Hoe ist met jou Lieke?
Gr. Nienke
Gelukkig Nienke, dat je cyclus toch redelijk snel op gang komt. En nu maar weer duimen en hopen .
Nou, ben zelf vanmorgen ongesteld geworden :?, toch zeker 2 dagen eerder dan verwacht. Wat een puinhoop is m’n cyclus deze keer.
Nou ja, had ik ook niet zoveel hoop hoor. Nu moet ik maandag bloed laten prikken, en dan een week na de eisprong nog een keer. Ben wel benieuwd of daar nog wat uitkomt want pas nu worden alle hormonen bekeken. Heb zelf het gevoel dat er toch iets niet klopt.
Ik heb m’n banner nu maar op 30 dagen gezet, geen idee wat het nu weer gaat worden.
Hoeveel dagen was het deze keer en de vorige keer? de vorige keer kwam je ongi toch ook eerder dan verwacht? Sjee, wat een zootje. Ik hoop echt voor je dat er wat uitkomt en nog belangrijker: dat er wat aan te doen is. Weet je dan ook vrij snel de uitslag?
Nienke
Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat iedereen maar snel zwanger mag raken dit jaar :: :: :: ::
Sinds 1 januari ben ik de trotse mama van Thomas :inlove: Hij doet het erg goed is lekker wakker en drinkt zijn flesjes goed leeg
He dames
Ik wens iedereen heel vruchtbaar jaar toe.
:-* :-*
allemaal de beste wensen en een heel vruchtbaar nieuwjaar!!
en dat de zwangerschappen van dit jaar allemaal mogen blijven zitten
visje gefeliciteerd met thomas! :dance:
Karin en Visje, gefeliciteerd met jullie wondertjes.
Jemig zeg, jullie zijn al bevallen, wat gaat de tijd snel.
Succes met alles, je zult (achteraf) zien dat de tijd voorbij vliegt :thumbup: .
Amy, wat lief dat je ons in je onderschrift hebt gezet. Duimen is altijd welkom.
:-*
Nienke, mijn luteale fase is de laatste 2 cycli ineens 11 dagen ipv 13 en de laatste cyclus 37 dagen. Beetje vreemd… maar goed, hopelijk een eenmalige uitschieter. Ze moeten aan de hand van mijn hormoonwaarden maar zien of het allemaal klopt.
Ik vraag me soms echt af of het nog voor ons is weggelegd. (oei, als mijn man dit hoort, die wordt altijd een beetje boos als ik zo negatief doe :naughty: ).
lieke graag gedaan hoor :-*
en het stond er al een tijdje :shifty:
Haai meiden!
Ook vanaf hier een heel goed gezond en natuurlijk vruchtbaar 2009! en dat al onze wensen uit mogen komen!!
Van mij natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar!
En eindelijk alle Wannabe mama’s naar de maandtopics.
Laat het hier maar in 1 keer helemaal leeglopen
:: Zet hem op eitjes en zaadjes! ::
Allemaal gefeliciteerd met jullie kleintjes! Heb het allemaal gemist :oops:
Ben niet meer zo vaak hier op het forum. net of ik het allemaal al zo heb gehad. Zo lang gekeken bij stoppen met de pil, zwanger zijn, 9 maanden mama’s, miskramen, oorzaken miskramen, rare cyclussen enz…
Ik weet nu precies hoe mijn lichaam in elkaar steekt dus daar hoef ik geen dingen over op te zoeken. Ach ja, ben ook al 4,5 jaar op dit forum :shock:
Lieke, rare uitschieter. inderdaad hopen dat het eenmalig is. doe je ook aan ovutesten?
Lieke, heb je al uitslag van het bloedprikken?
Nienke
heb ik nog niet. Ik moet namelijk na de eisprong nog een keer bloed laten prikken en een week daarna kan ik bellen voor de uitslag, dat duurt nog wel eventjes dus.
Hoe is 't met jou?
maar kon het natuurlijk niet laten om de poli-ass. te bellen.
Heb de uitslag gewoon opgevraagd, al kan zij daar zelf geen uitleg bij geven. Voor zover ik het zelf kan beoordelen (met behulp van laboratorium referentielijstjes) zijn de uitslagen normaal. Nu maar afwachten tot de volgende keer bloed prikken. Die uitslag is eigenlijk het belangrijkst want dan kunnen we zien of ik een goede eisprong heb.
Denk dat m’n eisprong in aantocht is. :lol:.
Nienke, heb je effe de balen van KOK en alles eromheen?
Nou nee hoor, niet de balen van KOK. maar gewoon moe van al het gedoe om het zwanger worden heen. Kan zo jaloers worden op mensen die binnen 3 maanden zwanger zijn. waarom is dat bij ons niet zo?