Wannabe mama's! Deel 4

Ja, die hormoonwaarden bedoel ik. die afkortingen ook!

Tja, weeeeer wachten, irritant.

Vandaag 2 weken nadat de miskraam op gang kwam. We zijn af en toe aan het klussen als we zelf zin hebben, heb wel ovutestjes in huis, maar het staat me tegen om ze te gebruiken. Heb dan het idee dat het weer te verplicht wordt en het emotioneel moeilijker wordt omdat we er dan weer zo serieus mee bezig zijn. Het wachten duurt dan ook zo lang.

Ik hoop zo dat mijn cyclus weer gewoon 35 dagen is, net zoals na de vorige miskraam met tabletten… :pray:

Nienke

Heb vanmorgen een zw.test gedaan. Die is in ieder geval weer negatief. Dus bij de volgende positieve test is in ieder geval duidelijk dat het niet van de oude zw.komt.

Ben dus al wel weer begonnen met ovutesten, kan het niet laten, voel weer wat steekjes enzo en dan vraag je je toch af wanneer de eisprong is (geweest)…

Nienke

Hi zal me effe voorstellen ben mama van dochter 6 jaar en men zoontje van 5 jaar. Ik en men man willen nog graag nog een kleine broertje of zusje voor ons ze kids en omdat ik et graag wil nou heb ik bijna 3 jaar de prikpil gebruikt heb mijn laatse in juni gezet en moest in september terug ben niet geweest ben toen op 25 oktober ongesteld geworden ik begreep van de arts dat ik gewoon wel zwanger zou kunnen worden nou ben ik aan et twijfelen heb deze maand ook flink geklust maar ben helaas toch op 17 december ongesteld geworden ben er zo teleurgesteld had t gevoel dat ik et was. :wall:

Welkom hier Babylove. Hopelijk hoef je hier niet zo lang mee te schrijven.

Nou… snap ik het nog? nee dus. Ik denk dat ik alsnog een eisprong zal krijgen, heb nu echt vruchtbaar slijm en een vetposi ovulatietest.

Dag 25 vandaag, dus een cyclus van 39/40 dagen, een absoluut record voor mij.

Nienke, ik hoop dat je cyclus weer snel op gang komt, en niet zo lang is!! :pray:

Haha, je snapt nu wel hoe vervelend zo’n lange cyclus is zeker!. Grapje, dus toch nog klussen voor de zekerheid?

Babylove, leuk als je zou gaan meeschrijven. Beppie is ook aan de prikpil geweest dacht ik. Misschien kan zij nog naar je antwoorden over stoppen na de prikpil.

Nienke

Nienke: Las net dat het wederom niet goed was :hug: … Snap dat je er flink van baald.

Door omstandigheden heb ik begrepen dat een tekort aan vitamine b12 ook kan leiden tot miskramen. (Google es op Vitamine b12 en zwangerschap). Als je toch testen laat ondergaan, doe deze voor de zekerheid er es bij. (Ik hoop dat je er wat aan hebt.)

In ieder geval sterkte!

hey meiden ik ben er weer.

Nienke wat :evil: :shock: :x :cry: dat het weer is misgegaan… Lees het nu net pas…

Lieke het is nog steeds afwachten dus…

Britt ook welkom hier. :slight_smile:

Ik heb zelf dus een erg lange pauze gehad…Maar we gaan er weer voor…En we zien het wel. Ga niet weer heel lang aan rotzooien maar geef het wel een aantal maanden de tijd.

Nou kom later nog wel even terug om bij te lezen…

@Britt_W wrote:

Nienke: Las net dat het wederom niet goed was :hug: … Snap dat je er flink van baald.

Door omstandigheden heb ik begrepen dat een tekort aan vitamine b12 ook kan leiden tot miskramen. (Google es op Vitamine b12 en zwangerschap). Als je toch testen laat ondergaan, doe deze voor de zekerheid er es bij. (Ik hoop dat je er wat aan hebt.)

In ieder geval sterkte!

Tja, heb inmiddels ondervonden dat je wel wat kunt willen, maar ze volgen toch hun beleid in het ziekenhuis. En dat betekent eerst chromosomenonderzoek en pas over 3 maanden meer…helaas.

WW, was jij ook weer eens. Leuk om weer iemand erbij te hebben die wat vaker schrijft. Anders kan ik net zo goed gaan MSN-en, SMS-en of PB-en met Lieke, want wij waren alleen nog maar over :wink:

Nog geen positieve ovutest, zit nu op dag 18 na de miskraam, dus das nog niet zo gek.

Ik ga mijn opstandige dochter uit bed halen.

Nienke

Oh… vervelend is dat hè Nienke. Je kunt inderdaad een hoop willen, maar gedaan krijgen is een andere zaak. Zo had ik IUI in m’n hoofd, had ook begrepen dat het de volgende stap zou zijn, maar moet toch nog een behoorlijke tijd wachten.

Op dag 18 zit je dus. Hopelijk herstelt het snel. Een lange cyclus is inderdaad vervelend, ben het helemaal met je eens. Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat. Moet zeggen dat ik er de afgelopen weken (los van de ovulatietestjes dan) niet zo mee bezig ben geweest. Zeker omdat we nu toch voorlopig zelf verder moeten proberen. Ja, geklust hebben we wel, het is toch weer een klein kansje.

WW, toch weer in de race :lol: ?

Ik zei hier gisteren nog dat ik er minder mee bezig ben geweest.

Dat klopt wel, alleen als je denkt dat je je eisprong hebt gehad wordt het toch weer spannend.

Maar… ik heb geen echte tempstijging, dus deze ronde wordt niks.

Laat die :evil: dan maar komen, kunnen we weer verder.

Nienke, hoe is het met jou?

Is je dochter zo opstandig? Hier nog een opstandig kind hoor.

Ze zeggen toch altijd… 2 jaar is nee zeggen… Zeg hier maar rustig, 4 jaar is ook NEE zeggen en nietes… nietes… nietes… Komisch af en toe de discussies hier met een kleuter. Gelukkig is ze ook heel lief :inlove:.

en natuurlijk ook een heel vruchtbaar jaar gewenst voor jullie :-*

lieve meiden,

wat mij geholpen heeft is me richten op een ander doel…

wij werden maar niet zwanger en hebben toen besloten besloten tóch eerst te trouwen!

ik heb me toen echt gestort op het plannen van de perfecte wedding! en ja hoor, de avond voordat ik met ongeveer de gehele (vrouwlijke) familie trouwjurken zougaan passen ontdekte ik dat ik zwanger ben!!!

het is misschien een tip… :oops:

liefs!

Ja ik ben idd weer in de race!!! :dance: en hopelijk een race waarin iedereen een winnaar is :wink: Leuk he nienke kinderen die heerlijk eigenwijs zijn!

Die van mij zijn beide niet zo heel fitjes en ik zelf op het moment ook niet zo…Maar wegens de drukke december maand op het werk en thuis geen tijd om uit te rusten helaas… Denk maar eens lekker een weekendje weg te boeken in februari!

Duimt hier nog steeds door voor postivieve testen(ovulatie testen of zwangerschaps testen!)

@sweatest7 wrote:

lieve meiden,

wat mij geholpen heeft is me richten op een ander doel…

wij werden maar niet zwanger en hebben toen besloten besloten tóch eerst te trouwen!

ik heb me toen echt gestort op het plannen van de perfecte wedding! en ja hoor, de avond voordat ik met ongeveer de gehele (vrouwlijke) familie trouwjurken zougaan passen ontdekte ik dat ik zwanger ben!!!

het is misschien een tip… :oops:

liefs!

:lol: dat hielp mij niets jammer genoeg! Wij zijn afgelopen september getrouwd en het heeft niet kunnen baten! Dus helaas gaat het niet voor iedereen op :wink: Maar jij in ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :dance:

oh ja sorry, tuurlijk zal dat niet voor iedereen opgaan helaas :oops:

ik duim iig voor iedereen hier!!! :thumbup:

en hoop dat :: 2009 :: een vruchtbaar jaar voor jullie zal worden :pray:

liefs!

Bedankt, en voor jou een jaar met een goede zw.schap en bevalling met als resultaat een lief kind :inlove:

Dag 19 zonder positieve test. He, had gehoopt om een kerstkindje te produceren…hihi.

Maak er maar grapjes over. straks weer in maart zwanger en een kind in december jarig. :eh:

Nienke

oooh wat fijn dat je zo positief ingesteld bent!!! :dance:

liefs!

Een kerstbaby (maken) was leuk geweest he Nienke. Dan maar een nieuwjaarsbaby?

Sweatest7, geloof mij, na 2 jaar proberen weet je intussen wel dat op vakantie gaan/je op andere zaken richten etc… niet werkt. Voor mij niet in elk geval. Gefeliciteerd trouwens!

WW, weer een beetjes opgeknapt?